INSPEKTOR/ ST. INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR/ ST. INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/ ST. INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek/specjalność: ekonomiczne, rachunkowość, finanse, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 4 lata w tym 2 lata w obszarze finanse i rachunkowość, znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Ogólny zakres obowiązków: zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo- Księgowego, obsługa programu finansowo- księgowego Xpertis Finanse i Księgowość"- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo- księgowych, wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 8-16, 1/2 etatu. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,inspektor ZFK" do 28.05.2017 r. Wykaz wymaganych dokumentów na stronie opsochota.waw.pl w zakładce praca- stanowiska urzędnicze lub w Biuletynie Informacji Publicznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.05.2017
Oferta pracy ważna do: 28.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i nauki oraz przestrzegania przepisów BHP, przeprowadzanie szkolenia wstępnego BHP dla nowozatrudnionych pracowników, bieżące informowanie Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia, przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa budynku i obejścia, udział w opracowywaniu planów modernizacji rozwoju Szkoły, zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględniania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy do planów modernizacji i rozwoju, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub przebudowanych obiektów, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, przedstawianie Dyrektorowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowisku pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, zawieszanie w widocznym miejscu różnych instrukcji BHP ora z kontrola ich stanu jakości, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy i w drodze do pracy, wypadków uczniów oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachowań na choroby zawodowe, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o te choroby, doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie znaków ewakuacyjnych i planów ewakuacji, zapoznawanie uczniów i pracowników Zespołu z drogami ewakuacji szkolenie, koordynowanie akcją próbnej ewakuacji przynajmniej raz w roku.
Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - 2017-07-10 - Pszczyna (śląskie)
Zakres obowiązków: Kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach oraz przestrzegania przepisów BHP przez pracowników Kontrola stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej oraz używania właściwej odzieży i obuwia roboczegoSporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz prowadzenie rejestru dotyczącego zaistniałych wypadków wraz z analizą ich przyczyn Współtworzenie oceny ryzyka zawodowego Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w ramach instruktażu ogólnego dla nowo zatrudnionych pracownikówAktualizowanie wymogów dotyczących rodzajów szkodliwości na poszczególnych stanowiskach pracyUczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracyOczekiwania: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe Znajomość przepisów BHP i Ppoż. Komunikatywność Umiejętność budowania pozytywnych relacji Odporność na stres Rzetelność Średniozaawansowana znajomość programu Excel oraz Power PointOferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)
Czyszczenie wyrobów na gotowo, docinanie nitek itp Praca w godz. 6-14
Maks Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu.Prowadzenie rejestrów, pism okólnych i innych dokumentów.Przygotowywanie analiz, zestawień.Sporządzanie kalkulacji.
MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działań ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego oraz konsultowanie ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Przygotowanie do podpisu przez Administratora Danych upoważnień do prztewarzania danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i w jednostkach obsługiwanych oraz konsultowanie ich przygotowania. Opracowanie wykazu budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane ososbowe oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Opracowanie wykazu zbiorów danych ososbowych wraz ze wskazaniem programów służących do ich przetwarzania oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Nadzorowanie przygotowania opisu struktur zbiorów danych ososbowych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi w obrębie zbioru danych oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wsolnych Powiatu Płockiego oraz sprawdzenie w/w opisów w jednostkach obsługiwanych. Świadczenie konsultacji w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych w jednostkach obsługiwnych. Sprawdzenie stanu ochrony danych osobowych oraz przedstawienie uwag dla Administratorów Danych Osobowych w jednostkach obsługiwanych. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
kierowca
Zakład Usług Leśnych Kazimierz Musolf - 2017-01-05 - Lubiewice (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Polski Komitet Pomocy Społecznej. Zarząd Okręgowy w Łomży - 2018-03-14 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku - 2017-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z pakowaniem węgla
DANCOAL SP. Z O.O.- DANCOOK - 2018-01-12 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Montaż stolarki budowlanej
"Oli" Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,-przeprowadzanie spotkań handlowych,-profesjonalna obsługa klientów,-budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Kawczyn (wielkopolskie)
Dostarczanie obiadów do klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Garwolin (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży. Aktywna sprzedaż i obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy. Dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru. Obsługa kasy fiskalnej.
RUCH S.A. - 2017-11-29 - Bobolice (zachodniopomorskie)
Prace biurowe, obsługa klienta, fakturowanie, realizacja zamówień. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, mile widziany język angielski.
Paweł Lepert Vadim Eyewear - 2016-01-25 - Chabowo (zachodniopomorskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)
Sprzątanie pasaży handlowych, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych w Atrium Kasztanowa. Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa URSUS - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Grodków (opolskie)
przygotowywanie posiłków w restauracji, utrzymanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza, pomoc szefowi kuchni i całej obsłudze, sumienność, zaznajomienie z zasadami zasad zdrowego przyrządzania posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Olsztyn (śląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych, obsługa korespondencji i poczty mailowej, nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejacymi potzrebami, rozliczanie reklamacji, obsługa gości i klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa maszyn CNC, prace ślusraskie, pracodawca wymaga znajomości obsługi maszyn CNC
IRLEH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Wolsztyn - 2018-03-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Budowa prostych konstrukcji, konserwacja, naprawa mechanizmów i wyrobów metalowych.
ZAKŁAD MECHANICZNY OTTAWA Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Grodków (opolskie)
Przyjmowanie,przechowywanie,wydawanie asortymentu oraz obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia w tym specjalizowane ze zmiennym wysięgiem.
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-01-04 - Kutno (łódzkie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Brzeziny (wielkopolskie)
obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie dostaw,wydawanie towaru, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa Klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów, prace porządkowe (kontakt poprzez urząd pracy)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wadowice (małopolskie)
praca w sklepie z tkaninami
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Załadunek i rozładunek towaru -Obsługa magazynu -Czuwanie nadstanem technicznym, serwisowanie i zamawianie napraw, częścizamiennych. Praca w godzinach I 6-14 II 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
Spawacz. Pracodawca zapewnia środki ochrony osobistej, konieczne badania lekarskie i szkolenie BHP.
"SIWEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Starogard Gdański (pomorskie)