INSPEKTOR/SPECJALISTA Wrocław oferta pracy 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji na potrzeby rozliczania udzielonych świadczen medycznych. Przygotowywanie zestawień statystycznych. Umowa na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: CV należy przesłać na adres kadry (at) 4wsk.pl oraz należy wpisać nazwę stanowiska w temacie wiadomości: kadry (at) 4wsk.pl
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji na potrzeby rozliczania udzielonych świadczen medycznych. Przygotowywanie zestawień statystycznych. Umowa na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: CV należy przesłać na adres kadry (at) 4wsk.pl oraz należy wpisać nazwę stanowiska w temacie wiadomości: kadry (at) 4wsk.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sala E, C, Awykształcenie średnie (inspektor), wyższe (specjalista), staż pracy: mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania świadczeń medycznych (inspektor), min. 3 lata stażu pracy (specjalista), znajomość obsługi kompuetra w zakresie MS Office
Nazwa pracodawcy:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres kadry (at) 4wsk.pl oraz należy wpisać nazwę stanowiska w temacie wiadomości.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Weigla
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30a37682bf5a40e159a708762b43f796
Podobne oferty pracy
kierowanie produkcją, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wilków (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z dzieckiem z zespołem Aspergera. Wspomaganie wychowawcy w pracy z dziećmi. Prowadzenie zajęć plastycznych i dydaktycznych z dziećmi.
Niepubliczne Przedszkole Artystyczne i Językowe "Przed-Szkółka" - 2019-10-14 - Opole (opolskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel 608070541 )
Zakład Usług Leśnych ARPOL - 2016-09-23 - Wińsko (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na czas określony min. rok
Zakład Ogólnobudowlany Ryszard Kośnik - 2017-03-24 - Redzikowo (pomorskie)
Ogłoszenie o konkursie Adm. 111-21/19 na stanowisko urzędnicze Inspektor w Sądzie Rejonowym w ZawierciuZakres obowiązków:weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, prowadzenie i ewidencja czasu pracy, tworzenie harmonogramów, prowadzenie i ewidencja korespondencji Dyrektora sądu, prowadzenie rejestrów i terminarza w kategoriach wskazanych przez bezpośrednich przełożonychPełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Zawierciu www.zawiercie.sr.gov.pl-dokumenty oznaczenie konkursu: Adm. 111-21/19
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2019-07-29 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa drążarek cnc.
POLMO-ŁOMIANKI S.A - 2019-01-09 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2019-02-01 - Lędziny (śląskie)
Pobieranie towaru. Kompletowanie zamówień. Przyjmowanie towaru.Zapewnienie stanów magazynowych.
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z zasadami opracowania harmonogramu robót i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzorowanie prac konserwatorskich, wypisywanie zleceń konserwatorom
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NASZA CHATA" - 2019-10-23 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad inwestycjami budowlanymi.Przeglady techniczne. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót. Załatwianie spraw zwiazanych z remontem mieszkań i urządzeń. uczestniczenie w okresowych przegladach technicznych zasobów mieszkaniowych. Nadzór nad robotami budowlanymi i remontami prowadzonymi w zasobach spółdzielni. Sporządzanie planu remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Młyniec" - 2017-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
Więcej informacji na stronie: https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pknGłówne obowiązki: 1.Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2.Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3.Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4.Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5.Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych6.Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7.Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.- Wynagrodzenie: 3500-3600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Rozpoczęcia pracy w godz.: 7:00-9:30 zakończenie pracy w godz. 15:00-17:30Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie wyższe techniczne.2.Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym technicznym: Inspektor konsultant bez doświadczenia, Specjalista konsultant 2 lata.3.Dobra znajomość języka angielskiego.4.Biegła znajomość obsługi komputera,umiejętność korzystania z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).5.Bardzo dobra organizacjapracy, rzetelność i terminowość.6.Umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, komunikatywność.Wymagania pożądane:1.Wykształcenie wyższe techniczne związane z metalurgią lub metaloznawstwem.2.Ogólna wiedza o systemie normalizacji.3.Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej ze zrozumieniem.4.Doświadczenie w pracy z prowadzeniem dokumentacji.5.Szkolenia z wiedzy o normalizacji.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2019-07-23 - Katowice (śląskie)
Ocena znajomości podstawowych przepisów BHP oraz procedur stosowanych w firmie, prowadzenie pod nadzorem opiekuna szkoleń wstępnych i okresowych, ocena i samodzielne wykonywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie postępowań powypadkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Opole (opolskie)
Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami w 25 WOG oraz przez użytkowników nieruchomości na administrowanym terenie, prace administracyjno - biurowe.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-10-02 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-12-12 - Ustka (pomorskie)
stolarz,obróbka frontów meblowych, tj. nakładanie oklein z wykorzystaniem maszyn, wykończanie powierzchni frontów, nakładając i szlifując lakier (mat, połysk) z użyciem maszynwykształcenie: zawodowe, staż pracy: 20 lat, w tym 1 rok na stanowisku: lakiernik,umiejętności, specjalności: umiejętność posługiwania się maszynami szlifierkami, uprawnienia: prawo jazdy kat. B, inne wymagania: dyspozycyjność, zmysł techniczny.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Skarbimierz (opolskie)
.
Sklep Części i Akcesorii Samochodowych Grażyna Marciniak - 2015-12-01 - Gostyń (wielkopolskie)
zgodny z wykonywany zawqosdem
PHU ELEKTRA Wieczorek Arkadiusz - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
załadunek, rozładunek przenoszenie i przemieszczanie towarów
EMI-JOB SP z o>o> - 2018-10-12 - Brzeg (opolskie)
- przyjmowanie i rejestrownie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-prowadzenie ewidencji osób objętychubezpieczeniem zdrowotnym-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników-prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tutuły składek na ubezpieczenie zdrowotne-prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników-dochodzenie należności z tutułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne-wydawanie zaświadczeń na żądanie -sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-14 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-08-10 - Skrzyszów (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ogrodniki (podlaskie)
- realizacja zadań wynikających z wniosku o dofinansowanie pozakonkursowego projektu Zdolni z Pomorza finansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Poddziałanie 3.2.2, w tym prowadzenie merytoryczne portalu zdolnizpomorza.pl oraz obsługa mediów społecznościowych w obszarze związanym z realizacją projektu,- współpraca z partnerami projektu oraz z podmiotami upoważnionymi do ponoszenia wydatków w ramach projektu w zakresie bieżącej realizacji zaplanowanych w projekcie działań informacyjnych i promocyjnych,- przygotowywanie materiałów związanych z prowadzeniem spójnej polityki informacyjnej i promowania działań wspierających uczniów uzdolnionych, w tym materiałów potrzebnych na spotkania i wydarzenia organizowane w ramach projektu,- współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za realizację działań służących systemowemu wsparciu ucznia szczególnie uzdolnionego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Szkolenie pracowników w zakrwesie bhp i p. poż.Obsługa firmy pod względem dokumentacji bhp.
REM SERWIS Jasło Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Jasło (podkarpackie)
WEDŁUG ZAKRESU
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Kluczbork (opolskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w planowaniu modernizacji i rozwoju zakładu w tym ocena założeń i dokumentacji, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, doradztwo w zakresie BHP, udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego, sporządzanie i aktualizacja, przeprowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i inne działania z zakresu BHP.- Wynagrodzenie: 1000 do 1125 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca według potrzeb placówki w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą. Wymagana znajomość przepisów z zakresu BHP, znajomość programu RISK SCORE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lubmodernizowanych i remontowanych obiektówbudowlanych, opracowywanie opisu przedmiotuzamówienia, projektów umów, szacowaniewartości zamówienia oraz innych niezbędnychdokumentów dotyczących przeprowadzeniapostępowań o udzielenie zamówień, załatwianiespraw technicznych i formalnych inwestycji iremontów w fazie przygotowania oraz uzyskaniepozwolenia na użytkowanie nowo budowanych,modernizowanych lub remontowanych obiektów,nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowobudowanych, modernizowanych lubremontowanych obiektach budowlanych, ichzgodności rzeczowej, finansowej i terminowej zplanami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną, udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych, udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów, księgowanie faktur, wyciągów bankowych itp., sprawdzanie sald, obsługa kontrahentów i właścicieli mieszkań, sporządzanie zestawień kosztów i przychodów.
TERMA-DOM Sp. z o.o. - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń w szkole.
Szkoła Podstawowa Nr 92 - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie i załadunek towaru dla klienta.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego SA Niechlów - 2016-06-21 - Niechlów (dolnośląskie)