INSPEKTOR/SPECJALISTA Poznań oferta pracy Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie pism, prowadzenie rejestrów, protokołowanie czynności procesowych, wykonywanie czynności związnych z zapewnieniem niezbędnych materiałów piśmienniczych
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ROLNA 45a, 61-487 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie pism, prowadzenie rejestrów, protokołowanie czynności procesowych, wykonywanie czynności związnych z zapewnieniem niezbędnych materiałów piśmienniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Sprawność w tworzeniu wypowiedzi pisemnych, gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej, niezbędnej do uzyskania dostępu do informacji niejawnych.
Nazwa pracodawcy:
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ROLNA 45a, 61-487 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, List motywacyjny, podpisana klauzaula dotycząca przetwarzania danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacja mailowa
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ROLNA
Numer budynku pracodawcy: 45a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 19.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c12d218770cc47e8dcc7c6c06eed08d
Podobne oferty pracy
- odbiór z maszyny paneli na które maszyna nadrukowała napis- wzrokowa kontrola jakości- pakowanie drobnych elementów
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
doradca klienta
F.H.U. AGNIESZKA KALISZ - 2017-09-05 - Strzegowo (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-05-07 - Lubin (dolnośląskie)
ocena wizualnazawieszanie i zdejmowanie elementów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2017-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie ciast oraz pieczywa, dekorowanie ciast
SILESIA JOB CENTER SP. Z O.O. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie i prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z zakładem produkcyjnym. Praca w magazynie wyrobów gotowych.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2018-01-22 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Naprawa i obsługa sprzętu
"BOSCH SERVICE" S.C. Irena i Krzysztof Gruner - 2015-12-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przygotowywanie pism i ofert do klienta, przygotowywanie umów, udzial w akcjach promocyjnych, obsluga klientów, porzadkowanie dokumentów, ankietowanie odbiorców ciepła
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Gniezno (wielkopolskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)
wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie, współpraca z administratorami, użytkownikami i kontrahentami obsługującymi obiekty Akademii Sztuki w Szczecinie, bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji, prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów, wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność sporządzania i redagowania pism w trybie administracyjnym, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w branży budowlanej, umiejętność weryfikacji dokumentacji projektowej; skrupulatne porządkowanie dokumentów z realizacji zamierzeń remontowych i administracyjnych, mile widziane posiadanie uprawień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, umiejętność podstawowej obsługi technicznej urządzeń sanitarnych: przepompownie ścieków, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja klimatyzacyjnaPraca w godzinach: 08:00-16:00Forma kontaktu: cv na adres mailowy: kanclerz (at) akademiasztuki.eu
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2018-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowywanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego,- współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne,- sporządzanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych,- prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi / umorzenia, przymusowe dochodzenie należności,- sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych,- obsługa interesanta,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-30 - Poznań (wielkopolskie)
-Kontakt telefoniczny: 508-054-965-Prace tokarskie na obrabiarkach, tokarkach, frezarkach,-Praca na terenie Tczewa,
STALCo S.C. P.P.-U.-H. Zbigniew Krause, Iwona Krause - 2019-03-04 - Tczew (pomorskie)
-Praca w firmie Meteor (komunikacja miejska w Tczewie),-Kontakt telefoniczny 601-858-773 lub osobisty w siedzibie firmy.-Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.
METEOR SP. Z O.O. - 2016-08-10 - Tczew (pomorskie)
weryfikacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, uzgodnienia kont w systemie finansowo-księgowym, docelowo sporządzanie rozliczeń w zakresie podatków
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE" - 2017-10-02 - Lubin (dolnośląskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 0 Wydział Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej;sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: Katowice, ul. Mieszka I 2;praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 08.05.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
-
Gaila Elektro Armin Zimerman - 2018-01-18 - Gogolin (opolskie)
Kontrola pracy produkcyjnej.
ARISTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Nieżychowice (pomorskie)
-
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie tradycyjnych potraw kuchnii arabskiej i bengalskiej, dbanie o higienę w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Stanowisko Psycholog Konsultant Dowódcy do spraw Profilaktyki Psychologicznej usytuowane jest w Dowództwie 33 Bazy Lotnictwa Transportowego. Psycholog Konsultant Dowódcy do spraw clip_image001Profilaktyki Psychologicznej podlega bezpośrednio Dowódcy Bazy: Psychołog Konsultant Dowódcy do spraw Profilaktyki Psychologicznej odpowiada za: w oparciu o psychologiczny punkt konsultacyjny organizowanie i realizowanie przedsięwzięć z zakresu profilaktyki psychologicznej,wynikające z Rocznego Planu Zamierzeń Psychologicznych,prowadzenie z nowo przyjętymi żołnierzami zajęć związanych z psychologicznymi aspektami adaptacji do słuźby wojskowej, clip_image002na zlecenie przełożonego sporządzającego opinię branie udziału w procesie opiniowania służbowego żołnierzy; Do obowiązków Psychologa Konsultanta Dowódcy do spraw Profilaktyki Psychologicznej należy: udzielanie dowódcom pododdziałów konsultacji dotyczących postępowania . z żołnierzami mającymi trudności w przystosowaniu się do służby wojskowej i naruszającym dyscyplinę, udziełania porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom zawodowym, członkom ich rodzin oraz pracownikom resortu obrony narodowej, kształtowanie umiejętności dowódców różnych szczebli w zakresie poznawania podwładnych, ich potrzeb psychicznych, stanów emocjonalnych, zapobiegania nadużywania środków psychoaktywnych oraz pomocyw sytuacjach trudnych, współdziałanie w opracowaniu i realizacji programów profilaktycznych w jednostce wojskowej z zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym, współuczestniczenie w pracach organów kolegialnych jednostki wojskowej zajmujących się analizowaniem i ocenianiem dyscypliny oraprognozowaniem przedsięwzięć profilaktyczno-wychowawczych, a takżew miarę potrzeb w okresowych analizach dyscypliny w pododdziałach, prowadzenie zajęć oraz konsultacji w zakresie psychologicznego przygotowania żołnierzy do działania w warunkach ekstramalnych, w tym m.in. do służby poza granicami kraju, współdziałanie z lekarzem jednostki w promowaniu zdrowia psychicznegoi fizycznego w jednostce wojskowej oraz kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego, w tym zwłaszcza zapobiegających nadużywaniu środków psychoaktywnych (alkohol, narkotyki, leki i inne środki odurzające); stosownie do potrzeb, podejmowanie w jednostce wojskowej interwencji w sytuacjach kryzysowych oraz uczestniczy w pracach doraźnie powoływanych zespołów i grup reagowania kryzysowego,w porozumieniu z lekarzem i na wniosek Dowódcy przygotowywanie opinii psychologicznych na potrzeby poradni zdrowia psychicznego oraz rejonowej wojskowej komisji lekarskiej, udzielanie pomocy psychologicznej weteranom misji lub weteranom poszkodowanym oraz najbliższym członkom ich rodzin, udziełanie pomocy psychologicznej rodzinie żałnierzy, którzy ulegliwypadkowi w czasie wykonywania obowiązków służbowych, współpraca z wojskową pracownią psychologiczną, w zakresie wymiany informacji dotyczących badań psychologicznych, prowadzenie dokumentacji psychologicznej (książka przedsięwzięćprofilaktyki psychołogicznej, książka punktu konsultacji psychologicznej, karty konsultacji psychologicznej),. prowadzenie zajęć w ramach kształcenia obywatelskiego i profilaktyki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-12-21 - Powidz (wielkopolskie)
Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)
Pomoc operatorowi frezarki numerycznej
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Chwaszczyno (pomorskie)
Przygotowanie surowców, pomoc w przygotowaniu półproduktów, udział w wyrabianiu, formowaniu i wypiekaniu wyrobów piekarniczych, pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Suwałki (podlaskie)
Szpachlowanie ścian i sufiktów klatki schodowej, mieszkań. Praca na umowę zlecenie. 160 godzin pracy w miesiącu. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- uczestnictwo w realizacji projektów produkcyjnych z użyciem metody haftu , - obsługa maszyn produkcyjnych, - przezbrajanie maszyn produkcyjnych pod nowe zlecenia, - poznawanie procedur produkcyjnych
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji napraw, rozliczanie robót remontowo-budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo-budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami, organizowanie kontroli okresowych obiektów budowlanych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-06-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Trzcianka (wielkopolskie)
prowadzemnie ewidencji osób korzystających ze wsparcia banku żywności, prowadznie ewidencjio wydawanych art. spożywczych, sporządzanie zestawień dotyczących sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świdnica (dolnośląskie)
nadzór nad urządzeniami medycznymiGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2019-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)