INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ Kraków oferta pracy ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-241 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: powyżej 2200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Data zakończenia pracy: 26.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe z zakresu BHP lub podyplomowe z zakresu BHP, kurs inspektorów PPOŻ, kurs pedagogiczny, pożądana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego na poziomie podstawowym / średniozaawansowanym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Podobne oferty pracy
prace załadunkowe i rozładunkowe, prace na magazynie, wykonywanie prac porządkowych na stanowisku pracy
ZAKŁADY PRZEMYSŁU ZIEMNIACZANEGO "LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Prace porządkowe, pomoc przy przyjmowaniu i wydawaniu towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Jawor (dolnośląskie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2018-01-12 - Włodawa (lubelskie)
SPRAWDZANIE RACHUNKÓW I FAKTUR, UZGADNIANIE ZOBOWIĄZAŃ KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie wdrożeń, szkoleń, pierwsza linia wsparcia klienta
Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka z o.o. - 2017-07-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku operatora
Zakład Elektroinstalacyjny AS Artur Sikora - 2016-04-20 - Chrzanów (małopolskie)
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia2) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia3) pomoc mieszkaniowa4) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
Praca w hurtowni nabiałowej. Załadunek, rozładunek towaru. Dostarczenie towaru do sklepów w Płocku i okolicy Kutno, Włocławek, Wyszogród, Sochaczew, Rypin.
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych1 os. na pełen etat oraz 2 osoby na 1/2 etatu
FIRMA KO-MAR MICHAŁ MALICKI - 2017-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa mieszkańców w zakresie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i mienia Spółdzielni, kontola i analiza dokumentów związanych z rozliczeniem zakresu nadzorowanych robót,sporządzanie sprawozdań w zakresie powierzonych prac,rozpatrywanie pism, skarg i wniosków mieszkańców w zakresie eksploatacji zasobów oraz wnioskowanie sposobu ich realizacji i przygotowywanie odpowiedzi,udział w komisjach przeglądowych osiedla i kontroli obiektów zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz w komisjach przetargowych,obsługa zintegorwanego informatycznego systemu zarządzania spółdzielnią w zakresie powierzonych prac.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Praca polegająca na weryfikacji fakturw dziale kontroli i dostaw.Miejsce wykonywania prcy:Mirków
"GWARANT"Agencja Ochrony - 2018-05-14 - Mirków (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy.Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw związanych ze stanem technicznym obiektów, którymi zarządza zleceniodawca oraz nad dokumentacją techniczną budynków mieszkalnych (weryfikacja zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, kompletności dokumentacji), którymi administruje zleceniodawca.Odbiór techniczny budynków mieszkalnych przy przejęciu nieruchomości od dewelopera lub innego zarządcy, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem KOB. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w przypadku potrzeby wsparcia z zakresu prawa budowlanego, wsparcie w zakresie wyboru wykonawców robót budowlanych, następnie nadzór nad ich wykonaniem i protokolarny odbiór prac. Wykonywanie zaleceń wynikających z dokonanych przeglądów.
FD ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ADRIANNA FRANCZEWSKA-KRUPA - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)
-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
Projektowanie automatyki dla stanowisk zrobotyzowanych, projektowanie układów pneumatycznych i elektrycznych dla stanowisk zrobotyzowanych, tworzenie i/lub walidacja ocen ryzyka dla stanowisk zrobotyzowanych, programowanie PLC, budowa szaf sterowniczych, przeprowadzanie serwisów i walidacjii systemów elektrycznych, pneumatycznych i safety, instalacje stanowisk zautomatyzowanych w zakładzie.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-06-28 - Mroczeń (wielkopolskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- opracowanie dokumentacji technicznej dla nowych pracowników - wprowadzanie szablonów na poszycia mebli do systemu komputerowego- przygotowanie plików cięcia dla maszyn CNC do rozkroju tkanin- nadzorowanie procesu doskonalenia wycinanych wykrojów
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Wolny Dwór (pomorskie)
sprzatanie klatek schodowych, prace porządkowe na terenie zewnętrznym, praca na terenie Sosnowca-Pogoń
Zarządzanie Nieruchomościami od A do Ż Oskar Żurawski - 2017-02-23 - Sosnowiec (śląskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) sporządzanie projektów planów kontroli i informacji o ich wykonaniu,2) kontrola działalności finansowo-gospodarczej jednostek i zakładów budżetowych podległych Burmistrzowi Miasta Ustka,3) kontrole finansowe dotacji przyznanych organizacjom pozarządowym i instytucjom kultury,4) kontrole funkcjonowania poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Ustka,5) kontrole spółek miejskich w ramach nadzoru właścicielskiego prowadzonego przez Burmistrza Miasta Ustka,6) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz projektów wystąpień pokontrolnych,7) prowadzenie teczek spraw związanych z prowadzonymi kontrolami,8) współdziałanie z instytucjami kontroli (NIK, RIO) w zakresie prowadzonych kontroli,9) prowadzenie czynności doradczych i konsultacji w sprawach związanych z przedmiotem kontroli. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta oraz poza siedzibą. Budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Audytu i Kontroli. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2017 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2500 zł do 3700 zł brutto za 1 miesiąc.
Urząd Miasta Ustka - 2017-05-10 - Ustka (pomorskie)
praca w ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość maszyn do obsługi karmyZakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Biały Dwór (wielkopolskie)
przygotowywanie projektów pism, umów, zarządzeń, administracja cmentarzami, obsługa elektronicznych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Księginice (dolnośląskie)
kompleksowa osługa klienta, wykonywanie strzyżeń
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)