INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych).Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników oraz potwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń.Prowadzenie ewidencji zaświadczeń o uzyskanych dochodach funkcjonariuszy i pracowników.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków.
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych).Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników oraz potwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń.Prowadzenie ewidencji zaświadczeń o uzyskanych dochodach funkcjonariuszy i pracowników.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów rozporządzenia MSWiA z dnia 25.06.2002 r. w sprawie warunków przyznawania funkcjonariuszom SG oraz członkom ich rodzin zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu SG
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów rozdziału 13 ustawy o Straży Granicznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość przepisów rozporządzenia MSWiA z dnia 27.06.2002 r. w sprawie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących funkcjonariuszowi SG i członkom jego rodziny
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogłoszenie o naborze nr 69896 z dnia 10.10.2020 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatekna stanowisko:Inspektor Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Kontakty z bankami/instytucjami finansowymi w celu weryfikacji danych zwartych w zaświadczeniuo uzyskanych dochodach. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃNaliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych).Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników oraz potwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń.Prowadzenie ewidencji zaświadczeń o uzyskanych dochodach funkcjonariuszy i pracowników.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej.Znajomość przepisów rozdziału 13 ustawy o Straży Granicznej.Znajomość przepisów rozporządzenia MSWiA z dnia 25.06.2002 r. w sprawie warunków przyznawania funkcjonariuszom SG oraz członkom ich rodzin zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu SG.Znajomość przepisów rozporządzenia MSWiA z dnia 27.06.2002 r. w sprawie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących funkcjonariuszowi SG i członkom jego rodziny.Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 20 października 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie: 2600,- zł, dodatek za wysługę.Planowana data zatrudnienia: ok. 25.11.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
danePracodawcy_nip: 5631565688
danePracodawcy_regon: 110120561
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2020
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 20.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02e2257152781b86578439415ff0eaec
Podobne oferty pracy
1.Nadzór nad urządzeniami w obiekcie i obrębie budynku. 2.Prowadzenie dokumentacji obowiązującej na stanowisku pracy. 3.Montaż i demontażelektrycznych urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zakładu. 4.Wykonywanie załączeń maszyn i urządzeń. 5.Wykonywanie pomiarówwynikających z przepisów. 6.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie obiektu, w tym: rozdzielni głównej,rozdzielnic, okablowania, urządzeń siłowych, sterowniczych, instalacji oświetlenia. 7.Wykonywanie wszystkich niezbędnych napraw i modernizacjiinstalacji elektrycznych zmierzających do przywrócenia lub poprawienia jej funkcjonalności. 8.Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych zzakresem obowiązków.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2020-06-29 - Polkowice (dolnośląskie)
robienie bukietów, wiązanek
Kwiaciarnia "POD ANIOŁAMI" Piotrowska Zdzisława - 2016-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
Rejestrowanie zapotrzebowania, praca w magazynie medycznym i gospodarczym
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Pokrzywno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, prace na wysokości, wykonanie elektrowni fotowoltaicznych, turbin wiatrowych
UNICUS Maciej Janowski - 2016-01-20 - Brzeziny Nowe (śląskie)
https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-rzeszowie-nabor-na-stanowisko-cywilne-inspektor-dzialu-kwatermistrzowskiego-urzednik-panstwowy
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2020-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór, kontrola rezlizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami lokali, ewidencjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami uslug i mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-09-05 - Choroszcz (podlaskie)
Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1930&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/24/2021 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Obsługi i Ubezpieczeń w Wydziale Administracyjnym.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła dokumentację rzeczy znalezionych,- przygotowywała pisemne informacje o przyjęciu lub odmowie przyjęcia rzeczy znalezionych,- przyjmowała rzeczy i wydawała je osobom uprawnionych od obioru (w tym znalazcy),- prowadziła postępowania w sprawie przekazania rzeczy do archiwum państwowego, przejścia rzeczy na własność Skarbu Państwa (w przypadku zabytków) oraz przejścia nieodebranych rzeczy na własność miasta Katowice,- organizowała i sprawowała nadzór nad pracownikami ochrony i serwisu sprzątającego we wskazanym budynku Urzędu Miasta Katowice,- aktualizowała i rozliczała umowy świadczone na rzecz Urzędu Miasta Katowice w zakresie ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy komputerze oraz w terenie /udział w oględzinach rzeczy na terenie miasta Katowice/, o wysokim stopniu złożoności, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2021-03-03 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie, kompletowanie i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, ustalanie prawa i przygotowywanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, przedłuzonych zasiłków chorobowych, macierzyńskich oraz pogrzebowych, przygotowywanie dokumenctacji w zakresie wypłat świadczeń krótkoterminowych, potrącanie z wypłaconych świadczeń zaległych składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz nalezności z innych tytułów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2019-01-15 - Kościan (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 8.00-16.00
PPHU MW Zabrocki Waldemar - 2018-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa części samochodowych z tworzyw sztucznych
E-KAMA - 2016-07-12 - Zielonka (mazowieckie)
Szykowanie palet do pakowania, ręczne pakowanie wyrobów szklanych, sortowanie na występujące wady
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Częstochowa (śląskie)
pomoc we wszystkich pracach gastronomi
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/,w zakładce : Praca w KRUS. Nr ogloszenia BIP 1200-OP.110.6.2020
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2020-01-30 - Czarnków (wielkopolskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (godziny pracy, nieobecności), nadzór nad obiegiem dokumentacji pracowniczej. Umowa o pracę na okres próbny (potem praca stała), praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
UNIA Spółka z o.o. - 2018-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. sterowanie realizacją robót;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontow spółki.Przygotowanie remontów systemu ciepłowniczego. Organizowanie wykonastwa remontów systemu ciepłowniczego. Prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego.
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-11-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z OBRÓBKĄ TERMICZNĄ WARZY, OWOCÓW, PRZYGOTOWYWANIE POTRAW MIĘSNYCH,ZUP, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW WEDŁUG DIETY I GRAMATURY
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
Krawiec projektuje, kroi i szyje odzież lekką (bluzki, suknie itp.) lub ciężką (garnitury, płaszcze itp.), w tym skórzaną. Krawiec szyje odzież miarową na indywidualne zamówienie klienta według jego wymiarów lub szyje odzież konfekcyjną według standardu wymiarowego dla przemysłu odzieżowego. Około 176 godzin pracy miesięcznie dyspozycyjność w godz.: 8:00-16:30.Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
Modio8 Sp. z o.o. - 2020-08-25 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
- Rozpatrywanie wniosków- Przeprowadzanie kontroli- Prowadzenie spraw związanych z zawiadomienie o zakończeniu budowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mrągowie - 2019-07-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- sprzątanie powierzonego odcinka (pokoje mieszkalne, korytarze, łazienki, schody, wc, kuchenki) w tym mycie okien z drabiny- pomoc mieszkańcom przy toalecie, ubieraniu, karmieniu
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2020-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie sal kinowych, ciągów komunikacyjnych, toalet.
Clar System S.A. - 2016-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wycena i realizacja projektu. Gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty. Wyszukiwanie przetargów zgodnie z charakterem działalności spółi. Prowadzenie korespondencji w ramach złożonej oferty. Znajomość przepisów i procedur zgodnie z ust. Prawo Zamówień Publicznych
Cyfrowe Sieci Multimedialne Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego,- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomością,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego,- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji poszczególnych obiektów,- analizowanie, opiniowanie oraz kontrolowanie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace kelnerskie w pizzeri Mikrus. Praca 8 godzin dziennie co drugi dzień.
"Pizza Mikrus" Marcin Matyja - 2017-01-12 - Mońki (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżynieryjsko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki: ponoszenie odpowiedzialności na zasadach w art. 124-127 Kodeksu Pracy za mienie PGW WP powierzone pracownikowi, wykonywanie obowiązków określonych w ustawie z dnia 7.07.1994r. Prawo Budowlane odnoszących się do utrzymania obiektów budowlanych będących w administracji Zarządu Zlewni, prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń wodnoprawnych, przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodonoprawnych oraz innych decyzji przewidziannych w ustawie, prowadzenie spraw dotyczących decyzji, o których mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017r. Prawo Wodne, współuczestniczenie w zapewnieniu ochrony ludności i mienia przed powodzią i przeciwdziałaniu skutkom suszy, na poziomie zlewni, realizacja i współdziałanie w realizacji działań służących prowadzeniu zrównoważonego gospodarowania wodami, utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodnych będących własnością Skarbu Państwa, sprawozdanie kontroli stanu technicznego i eksploatacyjnego urządzeń wodnych oraz urządzeń melioracji wodnych, nadzór nad utrzymaniem właściwych poziomów wody na polderach pompowych i w urządzeniach wodnych w związku z pracą stacji pomp, wykonywanie przedmiarów robót, nadzorowanie zabezpieczenia mienia, obiektów i urządzeń hydrotechnicznych przed skutkami pochodu lodów i spływu wielkich wód, zgłaszanie potrzeb remontowych, konserwacji oraz modernizacji urządzeń wodnych Kierownikowi Nadzoru Wodnego, Szczególna dbałość i opieka o budowle strategicznego znaczenia, utrzymanie w należytym stanie i porządku terenów zieleni w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów hydrotechnicznych i budynków PGW WP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej gruntów na terenie działalności Nadzoru Wodnego, uczestniczenie w protokolarnym zdaniu i odbiorze gruntów administrowanych przez PGW WP, sporządzanie dokumentów niezbędnych do prawidłowej działalności Nadzoru Wodnego, wykonywanie poleceń dotyczących prawidłowej działalności administratora drogi wodnej, wykonywanie innych poleceń przełożonego.Jedna zmiana 7-15Wynagrodzenie: 3400 zł + do 20% dodatek za wysługę latMiejsce pracy: Nadzór Wodny w Malborku ul. Zieleniecka 27, 82-200 Malbork
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-05-07 - Malbork (pomorskie)
Przygotowywanie potraw zgodnie z recepturami i procesami technologicznymi. Przyjmowanie produktów z magazynu i wydawanie ich na kuchnię. Przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych. Umowa na czas określony do 31.12.2020Kontakt z pracodawcą: zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczanie osobiste aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż mieszkań, przedstawianie klientom oferty sprzedaży mieszkaniastaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Płock (mazowieckie)