INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 895,54 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i uzgodnień w celu racjonalnego gospodarowania artykułami żywnościowymi - prowadzenie wydatkow sekcji zgodnie z obowiązującą klasyfikacją wydatków, sprawdzanie wykazów należności pienieżnych w zamian za wyżywienie w naturze w celu zabezpieczenia potrzeb w tym zakresie- kompletowanie, opisywanie oraz nadzór nad terminowym opłacaniem faktur w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego- uzgadnianie ewidencji materiałowej w porozumieniu z magazynem głównym oraz prowadzenie księgi rozliczeń ryczałtu żywnościowego w celu zgodności i aktualizacji danych- wprowadzanie obrotów do systemu komputerowego - artykułów żywnościowych znajdujących się w magazynie w celu prowadzenia bieżących stanów magazynowych- prowadzenie rejestru zakupów z pominięciem ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz książki kredytów - w celu zapewnienia zgodności z Pionem głównego Księgowego
Data publikacji: 2020-08-18
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i uzgodnień w celu racjonalnego gospodarowania artykułami żywnościowymi - prowadzenie wydatkow sekcji zgodnie z obowiązującą klasyfikacją wydatków, sprawdzanie wykazów należności pienieżnych w zamian za wyżywienie w naturze w celu zabezpieczenia potrzeb w tym zakresie- kompletowanie, opisywanie oraz nadzór nad terminowym opłacaniem faktur w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego- uzgadnianie ewidencji materiałowej w porozumieniu z magazynem głównym oraz prowadzenie księgi rozliczeń ryczałtu żywnościowego w celu zgodności i aktualizacji danych- wprowadzanie obrotów do systemu komputerowego - artykułów żywnościowych znajdujących się w magazynie w celu prowadzenia bieżących stanów magazynowych- prowadzenie rejestru zakupów z pominięciem ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz książki kredytów - w celu zapewnienia zgodności z Pionem głównego Księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 895,54 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie : 2895,54 zł ; dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 895,54 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne :- wykształcenie średnie- co najmniej 6 mc w księgowości Wymagania pożądane : - wykstzałcenie średnie ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji , oswiadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb27de63976d94f8fb58c277e85e8dd4
Podobne oferty pracy
samodzielna obsługa urządzeń elektromechanicznych używanych w tartaku jak piły, łuparki, strugi, ocena stanu drewna, pomoc w transporcie i załadunku, prace przy produkcji tarcicy drzewnej, drewna opałowego, ozdobnego, budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wilcza Góra (mazowieckie)
obsługa klientów w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Cieszyn (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
załadunek towaru na samochód, segregacja towaruGodziny pracy: 7-15
COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Układanie linii kablowych i napowietrznych niskich i średnich napięć. Miejsce wykonywania pracy - Wielkopolska.
Leszek Juskowiak P.H.U. "ELMAX" - 2016-01-08 - Opalenica (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2018-06-18 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta restauracji, równoważny system czasu pracy (2 dni pracy, 2 dni wolne)
RESTAURACJA PIZZERIA RIVA S.C. Anna Gładysz,Jarosław Gładysz - 2019-09-09 - Zawiercie (śląskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM, OBSŁUGA TELEFONICZNA, MAILOWA, IBSŁUGA KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH , KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI ZAGRANICZNYMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE,
Euro Podatki Ewa Tomikowska - 2016-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zaopatrzanie obiektu, dostarczanie sprzetu na cateringi, dostarczanie posiłków do klientów.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-23 - Zagórze (mazowieckie)
Transport towarów. Miejsce pracy kraje Unii Europejskiej.
Usługi Transportowe Roman Hołyński - 2016-05-09 - Ścinawa Mała (opolskie)
prace biurowe, kontrola robót remontowych i przeglądy budynków
Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-28 - Pszczyna (śląskie)
praca w terenie-dojazd do klienta, kontakt z klientem oraz jego pracownikami, prace biurowe w oddziale firmy, przygotowywanie i programowanie audytów, przeprowadzenie audytu u klienta-badanie dokumentacji, wizje lokalne, zbieranie dowodów audytowych, badanie procedur i zbieranie dokumentacji źródłowej, przeprowadzanie wywiadów z pracownikami firmy klienta, sporządzanie raportów z audytu opisujących stan faktyczny, obszary wymagające poprawy oraz rekomendacje, proponowanie rozwiązań wdrożeniowych dla klienta, stworzenie procedur działania w firmie klienta, stworzenie potrzebnych rejestrów oraz przeprowadzenie analizy ryzyka oraz stworzenie matrycy ryzyk, pomoc we wdrożeniu wypracowanych rozwiązań oraz przeszkolenie pracowników klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Katowice (śląskie)
odbiór tarcicy z traka, sortowanie i układanie tarcicy
Tartak Chruściel Marian Drabiński - 2019-06-07 - Chruściel (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Dolice (zachodniopomorskie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHP, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-06-15 - Rybnik (śląskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ds. drogowych i budowlanych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży drogowej i budowlanej realizowanych przez DOM-y pod kątem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów itp., współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administrowanych przez ZGN Mokotów, wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, wykonywanie stosowanych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych, wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa wózka widłowego-montaż i pakowanie wyrobów- ocena jakości wyrobów -dbałość o powierzone mienie
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Buk (wielkopolskie)
nadzór nad procesem montażu i pakowaniem, kontrola jakości i diagnozowanie wad, prowadzenie prostej dokumentacji
kontakt przez OHP - 2019-10-10 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
1. Przeprowadzanie kontroli planowych i pozaplanowych w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska w celu sprawdzenia zgodności ich działalności z prawnie określonymi wymaganiami.2. Współudział w czynnościach polegających na: obserwowaniu i rejestrowaniu obrazu zdarzeń oraz dźwięku, gromadzeniu i zabezpieczaniu dowodów popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, żądaniu pisemnych lub ustnych informacji oraz przesłuchiwaniu osób, nakładaniu grzywien w postępowaniu mandatowym, dokonywaniu oględzin pomieszczeń i innych miejsc, w celu egzekwowania przestrzegania wymagań środowiskowych.3. Współdziałanie z innymi organami administracji w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia czynności kontrolnych.4. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o interwencję w zakresie ochrony środowiska.5. Weryfikacja, przekładanych okresowo przez podmioty korzystające ze środowiska, danych i materiałów o zakresie korzystania ze środowiska w celu oceny ich kompletności i prawidłowości.6. Prowadzenie bazy danych o podmiotach korzystających ze środowiska w celu dostarczenia zbiorczych informacji organom nadrzędnym.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku - 2020-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT- nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-02-07 - Zawadzkie (opolskie)
Doradzanie Zarządowi w zakresie:- Projektowanie procesów windykacyjnych;- Projektowanie systemów informacji zarządczej;- Budżetowanie.- Statystyczna analiza danych.
Getback S.A. w restrukturyzacji - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba sprzątającaPraca na jedną zmianę:od 11.00-18.00.
ST Spólka z o.o. - 2016-12-05 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikające z prac.budowl.,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowościprocesu budowalnego na terenie powiatu,przygotowywanie projekow decyzji,postanowień innych pism urzędowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2018-12-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1. Nadzór i rozliczanie robót budowlanych realizowanych systemem zleconym; 2.Sprawdzanie koszotorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicvznych na roboty budowlane 3. Wykonywanie przeglądów obeiktów zgodniev z art 62 Prawa Budowlanego.Miejsce pracy: Wrocław ul. Obornicka 100-102Kontakt z pracodawcą: osoby zain teresowane moga przesyłać aplikacje na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy : 50-984 Wrocław ul Obornicka 100-102. Praca w godz 7-15 Oferta w sali: D
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy obsłudze pacjenta
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
praca na magazynie przy kompletacji art. spożywczych przy użyciu skanera wg wytycznych pracodawcy praca od poniedziałku do piątku w godzinach 16-22 praca na 1/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Nadarzyn (mazowieckie)
KOORDYNACJA I NADZÓR NAD CAŁOKSZTAŁTEM SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ GOŚCI HOTELOWYCH W ZAKRESIE ODPOWIEDNIEGO, ZGODNEGO ZE STANDARDAMI MARKI PRZYGOTOWANIA POKOI HOTELOWYCH DO SPRZEDAŻY, NADZÓR NAD POKOJOWYMI, W TYM TAKŻE PRZYDZIELANIE PRACY ZGODNIE Z BIEŻĄCYM ZAPOTRZEBOWANIEM, KONTROLĘ POKOI HOTELOWYCH POD WZGLĘDEM CZYSTOŚCI, STANU TECHNICZNEGO, WYPOSAŻENIA ORAZ ZARZĄDZANIE PRZY WSPÓŁPRACY Z RECEPCJĄ POKOJAMI W KOMPUTEROWYM SYSTEMIE HOTELOWYM.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE BRAK LUB PODSTAWOWE,-MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE,-MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE.GODZINY PRACY: 06:00-22:00,+PRACA W WOLNE DNI,WYNAGRODZENIE 2250,00 ZŁ BRUTTO.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z procedurą przetargową.2. Koordynowanie robót budowlanych przy opracowaniu technicznych i organizacyjnych założeń realizowanych robót lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno,3. Koordynowanie realizacji robót, z nadzorem terminowości ich wykonywania w całości lub wg poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową.4. Uzgadnianie zakresu robót i wprowadzanie niezbędnych zmian do proponowanego zakresu robót po dokonaniu oględzin miejsca budowy lub wykonywanych robót.5. Wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanych niezgodnie z umową.6. Przygotowywanie kosztorysu inwestorskiego.7. Rozliczanie robót według kosztorysu powykonawczego.8. Przygotowywanie umów i zleceń na roboty budowlane.10. Realizacja poleceń przełożonego pozostających w zakresie obowiązków stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)