INSPEKTOR Rzeszów oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: www.rzeszow.so.gov.pl
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: www.rzeszow.so.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: www.rzeszow.so.gov.pl
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
danePracodawcy_nip: 8132641148
danePracodawcy_regon: 000324257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
www.rzeszow.so.gov.plWymagane dokumenty, z zaznaczeniem sygnatury konkursu, należy składać w terminie do dnia 30 listopada 2020 r., w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na konkurs organizowany na podstawie ogłoszenia Dyrektora Sądu Okręgowego w Rzeszowie nr KD-1102-16/20" - drogą pocztową - koperty adresowane do Oddziału Kadr Sądu Okręgowego w Rzeszowie (decyduje data stempla pocztowego), bądź osobiście w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie, w skrzynce pocztowej, znajdującej się przy wejściu głównym do budynku, w dni robocze do godz. 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Pl. Śreniawitów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd471bc848a286a909f70fad19c3bf1e
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń hotelowych
JAN ŚWIĘTY ZAJAZD "AGROS" - 2020-07-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość rysunku technicznego, umiejętność korzystania z urządzeń kontrolno-pomiarowych; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukcji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowych, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice, ul. Poznańska
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
montaż zbrojenia i szalunków systemowych, praca na terenie D.Górniczej, pracodawca zapewnia z Zawiercia dojazd
BUDOSTART Konrad Borowik - 2017-03-13 - Zawiercie (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
spawanie kontenerów budowlanych.Praca w godz 7-15
G-CON Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca na produkcji
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Łęczyca (łódzkie)
sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Panki (śląskie)
prowadzenie gospodarki mandatowejprowadzenie ewidencji należności naliczanych podatków na biegu i z tytułu wypłaconych umów - zleceń, sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach PITprowadzenie należności dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji)
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Przewóz osób
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Retuszowanie figur z gipsu, kontrola jakości
"JAROSZ" Jerzy i Jacek Jarosz Jarosz sc - 2019-01-08 - Oława (dolnośląskie)
Sprzedawca w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Magnuszew (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy pracowników, prowadzenie spraw dotyczących kuratora sądowego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikającychz prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanymi z prowadzeniempowiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie udział w:a) prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie obsługi państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.b) weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.c) bieżącym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej.2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających zprzepisów:a) o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego.b) o gospodarce nieruchomościami, w szczególności związanymi z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji,3. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzieleniezamówień publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu działania ODG-K.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-05-16 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Cieszyn (śląskie)
ZAKRES ZADAŃ:- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań okresowych prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach . Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? - rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; - dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; - stabilne zatrudnienie; - możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; - dofinansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI W OŚRODKU POMOCY
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Stromiec (mazowieckie)
praca w dziale kadr
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy. Sporzadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
5 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2020-09-22 - Ciechanów (mazowieckie)
wydawanie, przyjmowanie towaru z magazynu
A.G. Zatorscy, HURTOWNIA ART. SPOŻYWCZYCH - 2018-08-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER.
Progress Active - Spółka z o.o. - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
-
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami w 2 WOG (prowadzenie ewidencji odpadów, koordynowanie odbioru odpadow przez firmy zewnetrzne, uzyskiwanie decyzji na wytwarzanie odpadów), nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiaka w 2 WOG (praca w terenie), udział w przygotowaniu procedur w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska dla pracowników Resortu Obrony Narodowej, prowadzenie zestawień dot. opłat za korzystanie ze środowiska, urządzeń sozotechnicznychpraca na umowę na czas określony poprzedzona okresem próbnym, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowa w godzinach pon.-czw. 7:00-15:30, pt. 7:00-13:00oferta dostępna w sali Dcv należy przesłać pocztą lub złozyc osobiście w kancelarii jawnejfax: 261-656-228
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w dziennym domu opieki. Pracodawca wymaga od kandydatów posiadania wykształcenia wyższego magister psychologii.
Med-Bis Jolanta Zagowałko - 2017-10-24 - Świdwin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Żarnów (łódzkie)
Ochrona obiektu. Wynagrodzenie: 6 zł netto/godz.
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA, BIURO OCHRONY MIENIA I OSÓB ''PATRONUS'' - 2016-11-02 - Hanulin (wielkopolskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-11-06 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sekretariatu
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej - 2020-01-16 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
obsługa wiertarko - frezarki, wiercenie, frezowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Wieluń (łódzkie)