INSPEKTOR PRACY Legnica oferta pracy Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR PRACY
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: odbycie aplikacji inspektorskiej, kończącej się egzaminem państwowym uprawniającym do wykonywania czynności kontrolnych zgodnie z ustawą o PIPpraca jednozmianowa: 7:30-15:30Szczegółowe informacje związane z naborem znajdują się na stronie: www.bip.pip.gov.plLink: oferty pracyWynagrodzenie: 4 300,00 zł brutto bez dodatku stażowego
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotnicza 15, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odbycie aplikacji inspektorskiej, kończącej się egzaminem państwowym uprawniającym do wykonywania czynności kontrolnych zgodnie z ustawą o PIPpraca jednozmianowa: 7:30-15:30Szczegółowe informacje związane z naborem znajdują się na stronie: www.bip.pip.gov.plLink: oferty pracyWynagrodzenie: 4 300,00 zł brutto bez dodatku stażowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 4 300,00 zł brutto bez dodatku stażowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8991060176
danePracodawcy_regon: 000870480
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Zielonego Dębu 22, 51-605 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, rozmowa kwalifikacyjna , tel.: 071-37-10-470, 076-86-28-844
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Adres strony pracodawcy: WWW.WROCLAW.OIP.PL
Ulica pracodawcy: Zielonego Dębu
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242214
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.06.2020
Oferta pracy ważna do: 05.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2c1219e8089c55b2c1bde3be960bd91
Podobne oferty pracy
załadunek, rozładunek, rozmieszczanie towaru na terenie magazynu
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2019-06-25 - Krzywonoś (mazowieckie)
Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-08-17 - Płock (mazowieckie)
Nadzorowanie działań dla robót elektroenergetycznych. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Przygotowanie dokumentacji projektowej i podwykonawczej.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Głogów (dolnośląskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Zagościniec (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem; raportowanie; obsługa wózka wysokiego składowania; zarządzanie mroźnią; zamrażanie i rozmrażanie surowca.
Tarczyński S.A. - 2018-12-12 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Wymagania: uprawnienia wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów dot. stanowiska Inspektora, aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praktyczna znajomość przepisów BHP, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność prowadzenia szkoleń. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP, doświadczenie w placówkach ochrony zdrowia. Opis stanowiska: nadzór nad przestrzeganiem przepsiów BHP, doradztwo w zakresie organizacji bezpiecznej pracy, raportowanie o warunkach pracy oraz wdrażanie procedur usprawniających, prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników, prowadzenie i dokumentowanie postępowań powypadkowych. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, interesująca i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzajace kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2015-12-14 - Rybnik (śląskie)
Produkcja transformatorów, dławików, zasilaczy, obsługa wiertarki, lutownicy
KONVERT POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad bieżącą konserwacją instalacji sanitarnych, przeglądy i odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-03-24 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale przygotowania i rozliczeń produkcji. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, kosztorysów, przedmiar robót.
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)
Przewóz artykułów spożywczych samochodem powyżej 3,5 tony na terenie woj. śląskiego i małopolskiego (do ok. 80 km od BB). Rozładunek, załadunek towaru do klientów, dostawa towaru, mycie samochodu. Praca w godz. nocnych 1-9.00 od poniedziałku do piątku. Proponowane wynagrodzenie: 4200,00 zł brutto /m-c na okresie próbnym. Po okresie próbnym wynagrodzenie - 4800 zł brutto.
WĘDLINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obijanie mebli tapicerowanych.
INTER ROOM Michał Bach - 2019-04-11 - Warzno (pomorskie)
montowanie instalacji
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykształcenie średnie, wyższe, kier. administracja, prawo; staż pracy: wykształcenie średnie -3 lata, wykształcenie wyższe - 1 rok; umiejętność pracy w zespole, niekaralność; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; umowa nazastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2019-06-27 - Pyskowice (śląskie)
Fizjoterapeuta
"Korona" Ośrodek Wczasowo- Rehabilitacyjny Korona Teresa - 2017-10-10 - Muszyna (małopolskie)
równanie, profilowanie drog i placów
URBANIAK JAN ZAKŁAD USŁUG LEŚNIYCH I KOMUNALNYCH "ECHO" - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie postepowania administracyjnego i załatwianie spraw związanych z gospodarką gruntami, posługiwanie się dokumentami prawnymi i mapami geodezyjnymi, obsługa geoportalu
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Robotnik placowystaz w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
W ZAWODZIE
"POGE" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Ziębice (dolnośląskie)
Nadzór nad fermami drobiu, planowanie monitoringu chorób zakaźnych zwierząt, pobieranie próbek do celów diagnostyki, kontrole gospodarstw, prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdań
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ZGIERZU - 2019-11-22 - Zgierz (łódzkie)
wycinanie nóg do mebli przy pomocy piły, obsługa pilarki, wyrównarki, prasa do klejenia, toczenie w drewnie
Zakład Produkcyjno Handlowy Ryszard Czerny - 2015-12-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
szycie odzieży i bielizny sportowej z dzianin
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie,- przygotowanie dokumentów z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,- nadzór nad robotami budowlanymi i usługami, realizowanymi na rzecz Akademii Sztuki w Szczecinie,- bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów,- wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży budowlanej u administracji, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność porządkowania dok. z realizacji inwestycji, remontów itp. umiejętność organizacji pracy przy realizacji powierzonych zadań, terminowość, mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, znajomość procesu budowlanego, programu NORMA PRO; umiejętność przygotowania dokumentów (pisma, protokoły, umowy itp.), weryfikacji dok. projektowej.
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, przeglądy budynków mieszkaniowych, lokali użytkowych, placów zabaw oraz ich otoczenia, uczestnictwo w odbiorach technicznych prac wykonywanych przez wykonawców zewnętrznych, opracowywanie kosztorysów przed- i powykonawczych na prace zlecone. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 00 59, 71 33 29 309, e-mail: r.grabe (at) metalowiec.wroclaw.pl lub osobisty.
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2019-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:•Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska łącznie z prowadzeniem działań związanych z uzyskaniem dla Spółki niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska•Przygotowywanie wszystkich sprawozdań i raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.•Prowadzenie ewidencji odpadów. •Współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z ochroną środowiska.•Współpraca z głównymi kontrahentami Spółki w zakresie koordynacji zawartych umów•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.•Nadzór nad gospodarowaniem odpadami.•Nadzór nad prowadzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów.•Koordynacja odbiorów i przekazań odpadów do zagospodarowania innym podmiotom.•Koordynacja współpracy z firmami odzys
PTHU "INTERPROMEX" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Będzin (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań i przygotowanie rozstrzygnięć administracyjnych w sprawach poświadczania posiadania oraz utraty obywatelstwa polskiego,- prowadzenie postępowań i przygotowanie rozstrzygnięć administracyjnych w sprawach uznania cudzoziemca za obywatela polskiego,- przyjmowanie i opracowanie wniosków o nadanie obywatelstwa polskiego oraz o wyrażenie zgody na zrzeczenie się obywatelstwa polskiego,- prowadzenie spraw dotyczących repatriacji, w tym przygotowanie projektów wystąpień Wojewody do ministra właściwego do spraw wewnętrznych o udzielenie gminom dotacji z budżetu państwa, w związku z osiedleniem się na ich terenie rodzin repatriantów oraz przeprowadzanie kontroli wykorzystania tych dotacji,- prowadzenie współpracy z polskimi placówkami konsularnymi w sprawach o stwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego oraz uzyskania obywatelstwa polskiego, - prowadzenie rejestracji i ewidencji utrat i nadań obywatelstwa polskiego w systemie informatycznym ,,POBYT i w rejestrze PESEL oraz dokonywanie weryfikacji danych,- udostępnianie danych dotyczących posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego sądom, prokuraturze oraz innym uprawnionym organom państwowym.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż mebli, projektowanie mebli
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DOMAR Lech Dejnecki Spółka Jawna - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
Kierowanie taborem wąskotorowym ( lokomotywy) na terenie KWK Ziemowit, bezpośrednia współpraca z manewrowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - USŁUGOWO - HANDLOWE "ARTEL-WOKS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-15 - Lędziny (śląskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp.z.o.o. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)