*INSPEKTOR (PRACE INTERWENCYJNE) Ksi臋ginice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: *INSPEKTOR (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: przygotowywanie projekt贸w pism, um贸w, administracja cmentarzami
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Ksi臋ginice (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ksi臋ginice, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
przygotowywanie projekt贸w pism, um贸w, administracja cmentarzami
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: *INSPEKTOR (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ksi臋ginice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubi艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.11.2016
Data zako艅czenia pracy: 09.05.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kili艅skiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: lubi艅ski
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kili艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy wa偶na do: 10.11.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obs艂uga stoiska sery, w臋dliny, pakowanie i wa偶enie na 偶yczenie klienta, dbanie o czysto艣膰 na stoisku; praca w Carrefour Pabianice, ul. Pop艂awska
Gruppo Trade Service-Polska sp. z o.o. - 2016-04-08 - Pabianice (艂贸dzkie)
Utrzymanie czysto艣ci na kuchni, krojenie, obieranie szatkowanie warzyw i owoc贸w, dora藕na pomoc kucharzowu, wydawanie prostych da艅.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - P艂ock (mazowieckie)
Obs艂uga program贸w komputerowych, obs艂uga klienta, uczestnictwo w rozliczeniach finansowych wsp贸lnot mieszkaniowych, wsp贸艂praca w zakresie windykacji
"GWAREK" Sp.z.o.o. - 2019-04-03 - Jaworzno (艣l膮skie)
obs艂uga klienta, komputera, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Pu艂awy (lubelskie)
Praca z lud藕mi potrzebuj膮cymi wsparcia i pomocy.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej 呕ary - 2018-11-05 - 呕ary (lubuskie)
wykonywanie czynno艣ci inspekcyjno-kontrolnych z zakresu BHP zgodnie z obowi膮zuj膮cym przepisami w Brygadzie oraz podleg艂ych Batalionach
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk L膮dowych/14 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy/Regio - 2018-08-16 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prowadzenie i rozliczanie urz膮dze艅 ewidencyjnych dokument贸w niejawnych Zarz膮du w Bydgoszczy CB艢P. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udost臋pnianie, przekazywanie i wysy艂anie dokument贸w niejawnych oznaczone wszystkimi kaluzulami tajno艣ci oraz techniczne no艣niki informacji niejawnych, rozkliczanie z posiadanej dokumentacji niejawnej policjant贸w i pracownik贸w zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska zgodnie z obowi膮zuj膮cymi proceduramiopracowywanie zapotrzebowania okre艣laj膮ce wielko艣膰 艣rodk贸w finansowych potrzebnych na zakup odzie偶y, sprz臋tu kwaterunkowego, przeznaczonych na szkolenia i realizacj臋 pozosta艂ych potrzeb dla prawid艂owego funkcjonowania Zarz膮du i wydzia艂贸w zamiejscowych,opracowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zapotrzebowaniem kom贸rek organizacyjnych Zarz膮du w sprz臋t kwaterunkowy i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprz臋tu kwaterunkowo-biurowego Zarz膮du i sprawdzanie zgodno艣ci i rozliczanie z posiadanego wyposa偶enia policjant贸w przenoszonych i zwalnianych,organizowanie czynno艣ci zwi膮zanych z przekazywaniem do archiwum Policji dokument贸w niejawnych, oraz ocenianie protoko艂贸w brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC",dokonywanie zmiany, zniesienia klauzul, tajno艣ci z okre艣lonych dokument贸w,kontrolowanie termin贸w wa偶no艣ci po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa, dbanie o terminowe i poprawne z艂o偶enie ankiet bezpiecze艅stwa oraz o艣wiadcze艅 maj膮tkowych,dbanie o konserwacj臋 i zg艂aszanie naprawy uszkodzonego sprz臋tu,aktualizowanie zbior贸w obowi膮zuj膮cych niejawnych akt贸w prawnych oraz zapoznawanie policjant贸w i pracownik贸w w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu informacji.
CENTRALNE BIURO 艢LEDCZE POLICJI - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy w Oddziale Regionalnym KRUS w Gda艅sku, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, kt贸re wi膮偶膮 si臋 z wykonywan膮 prac膮, sporz膮dzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpiecze艅stwa i higieny pracy w Oddziale KRUS, udzia艂 w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy, opiniowanie szczeg贸艂owych instrukcji dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy oraz w opracowywaniu wniosk贸w wynikaj膮cych z badania przyczyn i okoliczno艣ci tych wypadk贸w oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe, a tak偶e kontrola realizacji tych wniosk贸w, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 zada艅 s艂u偶by bhp,udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, kt贸re wi膮偶e si臋 z wykonywan膮 prac膮, prowadzenie instrukta偶u og贸lnego w ramach szkolenia wst臋pnego bhp, wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi lub osobami, w szczeg贸lno艣ci w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkole艅 wst臋pnych i okresowych w dziedzinie bezpiecze艅stwa i higieny pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Gda艅sku - 2018-10-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Wymagania niezb臋dne: - wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie - wykszta艂cenie wy偶sze na dowolnym kierunku, uzupe艂nione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opieku艅czo-wychowawczej oraz co najmniej roczne do艣wiadczenie w pracy z dzieckiem i rodzin膮 lub co najmniej roczne do艣wiadczenie jako rodzina zast臋pcza lub prowadz膮cy rodzinny dom dziecka, - nie jest i nie by艂a pozbawiona w艂adzy rodzicielskiej oraz w艂adza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, - wype艂nia obowi膮zek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowi膮zek w stosunku do niej wynika z tytu艂u egzekucyjnego, - posiada obywatelstwo polskie, - nie by艂a skazana prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, - sta偶 pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej, publicznych s艂u偶bach zatrudniania lub w plac贸wkach pomocy spo艂ecznej. Wymagania dodatkowe: - znajomo艣膰 ustawy o pomocy spo艂ecznej, - znajomo艣膰 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej, - znajomo艣膰 przepis贸w Kodeksu post臋powania administracyjnego, - bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, - komunikatywno艣膰, - umiej臋tno艣膰 pracy z lud藕mi. Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - udzielanie pomocy rodzinom zast臋pczym i prowadz膮cym rodzinne domy dziecka w realizacji zada艅 wynikaj膮cych z pieczy zast臋pczej, - przygotowanie planu pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zast臋pczej, - zapewnianie rodzinom zast臋pczym oraz prowadz膮cym rodzinne domy dziecka dost臋pu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, - zg艂aszanie do o艣rodk贸w adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowan膮 sytuacj膮 prawn膮, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiaj膮cych, - udzielanie wsparcia pe艂noletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zast臋pczej, - przedstawianie corocznego sprawozdania z efekt贸w pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zast臋pczej. Warunki pracy - wymiar czasu pracy 1/2 etatu, zadaniowy system czasu pracy, umowa na czas okre艣lony, praca w systemie zmianowym, - miejsce pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, teren powiatu raciborskiego, - termin rozpocz臋cia pracy niezw艂ocznie po wy艂onieniu kandydata do pracy. Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰: - osobi艣cie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu, ul. Klasztorna 6, - poczt膮 na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie decyduje data wp艂ywu do PCPR. Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 do dnia 25 pa藕dziernika 2018 roku, do godziny 15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 415 20 28.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-10-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Inicjowanie i organizowanie bada艅 okresowych oraz kontrolnych pracownik贸w i policjant贸w, a tak偶e wst臋pnych dla kandydat贸w do pracy; ustalanie, ewidencjowanie oraz rozliczanie czasu s艂u偶by i pracy, urlop贸w, a tak偶e pozosta艂ej absencji pracownik贸w i policjant贸w wydzia艂u oraz kadry kierowniczej szko艂y; obs艂uga profilu informacyjnego w zakresie odbioru za艣wiadcze艅 lekarskich; planowanie oraz prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie merytorycznym stanowiska; udzielanie porad i informacji w zakresie merytorycznym stanowiska.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SZKO艁A POLICJI W KATOWICACH - 2020-02-26 - Katowice (艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w zwi膮zany z prac膮 w oddziale administracyjnym.
S膭D REJONOWY KROSNO ODRZA艃SKIE - 2019-12-27 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Obowi膮zki ASI
BANK SP脫艁DZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-09-04 - Wartkowice (艂贸dzkie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzeda偶 w piekarni-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy: Tczew, ul. Ba艂dowska 42 (od poniedzia艂ku-do pi膮tku w godz. 8-16 oraz w soboty w godz. 8-14).
PIEKARSTWO GRZEGORZ KNOPIK - 2017-06-05 - Tczew (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- nadzorowanie i kontrolowanie zada艅 z zakresu przeciwdzia艂ania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorz膮d gminny, powiatowy i wojew贸dztwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie um贸w z organami administracji rz膮dowej i samorz膮dowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie wojew贸dztwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdzia艂ania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunk贸w prowadzenia oddzia艂ywa艅 korekcyjno-edukacyjnych dla os贸b stosuj膮cych przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie os贸b prowadz膮cych te oddzia艂ywania, w tym zapotrzebowania jednostek samorz膮du terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z bud偶etu pa艅stwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zada艅 rz膮dowych realizowanych przez zespo艂y interdyscyplinarne, o艣rodki pomocy spo艂ecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdzia艂ania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksi膮g rachunkowych. Umowa na rok; godziny pracy: 8.00- 16.00
CENTRUM EDUKACYJNE TECHNIK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-25 - S艂upsk (pomorskie)
Produkcja i remont palet.
EUROS艁AW Sp. J. - 2017-03-29 - Por臋by Nowe (mazowieckie)
- Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl --> zak艂adka Oferty pracy- Zakres zada艅 obejmie w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie akt osobowych pracownik贸w;2) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK;3) obs艂uga programu P艁ATNIK;4) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracownik贸w;5) prowadzenie ewidencji zwolnie艅 lekarskich;6) przygotowanie analiz, raport贸w, zestawie艅 oraz niezb臋dnych dokument贸w dla potrzeb prze艂o偶onych;7) archiwizacja dokument贸w i akt osobowych pracownik贸w.- Wynagrodzenie: od 2450 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony - powy偶ej 6 miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po zako艅czeniu procedury naboru- Oferujemy:1)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prac臋; 2)szeroki wachlarz 艣wiadcze艅 w ramach Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych (dofinansowanie do wypoczynku, dop艂ata do karty Multisport, wycieczki integracyjne i inne);3)wynagrodzenie adekwatne do zaanga偶owania jako艣ci i efektywno艣ci pracy;4)dodatkowe wynagrodzenie roczne wynikaj膮ce z obowi膮zuj膮cych przepis贸w. - Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:1) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych;2) nieposzlakowana opinia;3) niekaralno艣膰 za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie mo偶e by膰 prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku;6) wykszta艂cenie co najmniej wy偶sze I stopnia;7) znajomo艣膰 techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera pakietu MS Office (Excel, Word);8) umiej臋tno艣膰 pracy pod presj臋 czasu9) odporno艣膰 na stres, komunikatywno艣膰 i zaanga偶owanie;10) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz pod presj膮 czasu. Wymagania dodatkowe:1) znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu prawa pracy, w szczeg贸lno艣ci w zakresie czasu pracy;2) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w kadrowo p艂acowych (SAP-ZSRK);3) umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy;4) odpowiedzialno艣膰, rzetelno艣膰;5) wysoki poziom wiedzy og贸lnej i kultury osobistej.
S膭D OKR臉GOWY W KATOWICACH - 2019-08-08 - Katowice (艣l膮skie)
Naprawa samochod贸w osobowych i dostawczych (nie dotyczy blacharki samochodowej)
FIRMA HANDLOWA "VAKKO" MOTO-HURT KAROL KOWALSKI - 2018-12-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Szczeg贸艂y oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=175920&p_insert=07-DEC-15
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2015-12-08 - Rybnik (艣l膮skie)
Nadz贸r nad robotami budowlanymi w zakresie og贸lnobudowlanymGodzina zako艅czenia pracy : 15:30Praca na okres pr贸bny : 3 miesi膮ce, p贸藕niej na czas okre艣lonyKontakt kandydat贸w z pracodwac膮: biuro (at) atena-hjw.plSala D
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
opieka techniczna budynk贸w komunalnych wsp贸lnot, przyjmowanie skarg itp./
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Oklejanie, ci臋cie, pakowanie desek.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Koprki (mazowieckie)
przyjmowanie zak艂ad贸w bukmacherskich, obs艂uga klient贸w oraz wykonywanie pracy przy komputerze
Fortuna Online Zak艂ady Bukmacherskie Sp. zo.o. - 2018-12-06 - Police (zachodniopomorskie)
Ref Sk艂 ZUSpracownik biurowy - archiwizacja dokument贸w, wykonywanie prac biurowych, obs艂uga interesant贸w, obs艂uga sekretariatu, pomocnicze prace administracyjne, wysy艂ka korespondencji
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej Sp.zo.o - 2019-07-25 - G贸ra Kalwaria (mazowieckie)
- obs艂uga maszyn prz臋dzalniczych wytwarzaj膮cych prz臋dz臋,- kontrola jako艣ci wytwarzanej prz臋dzy,- utrzymanie maszyny w odpowiedniej czysto艣ci
SAFILIN Sp. z o. o. w Mi艂akowie O/Szczytno - 2018-04-27 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
przygotowywanie pod艂o偶a pod kostk臋, prace ziemne przy u偶yciu koparko-艂adowarki, uk艂adanie kostki, kraw臋偶nik贸w, zasypywanie fug, przegl膮d i zg艂aszanie narz臋dzi do naprawy/konserwacji
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - 艁ukowa (ma艂opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie okresowych kontroli obiekt贸w budowlanych, sporz膮dzanie plan贸w potrzeb remontowych, inspekcje obiekt贸w, nadz贸r nad protokolarnym przekazywaniem obiekt贸w budowlanych
4 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2019-03-19 - Lubliniec (艣l膮skie)
- wsp贸艂praca z drukarniami, grafikami w tworzeniu materia艂贸w promocyjnych, - redagowanie i opracowywanie oprawy graficznej materia艂贸w informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w celach promocyjnych, - kreowanie akcji marketingowych, - sporz膮dzanie i interpretowanie analiz marketingowych, - monitorowanie i analiza bie偶膮cych trend贸w marketingowych oraz potrzeb rynkowych, - dbanie o jako艣膰 materia艂贸w reklamowych. Po okresie pr贸bnym - umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Oferta dost臋pna w sali A. Oferta przeznaczona wy艂膮cznie dla os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: rekrutacja (at) loombard.pl z dopiskiem MARKETING.
Gracja s.c. Charkowski Jacek, Charkowska Gra偶yna - 2016-01-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)