INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW Grojec oferta pracy HSE System Sp. z o. o.
Stanowisko: INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie/aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planami ewakuacyjnymi,wykonywanie przeglądów sprzętu ppoż,bieżące prace biurowe – sporządzanie raportów z wykonanych przeglądów.
Data publikacji: 2020-09-30
Lokalizacja: Grojec (małopolskie)
Pracodawca: HSE System Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miodowa 7, 32-566 Grojec, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie/aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planami ewakuacyjnymi,wykonywanie przeglądów sprzętu ppoż,bieżące prace biurowe – sporządzanie raportów z wykonanych przeglądów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grojec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Alwernia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Data zakończenia pracy: 11.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kurs inspektora ochrony przeciwpożarowej - mile widziany, znajomość przepisów przeciwpozarowych, dobra znajomość obsługi programu Autocad lub Archicad, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: HSE System Sp. z o. o.
danePracodawcy_nip: 9542754504
danePracodawcy_regon: 36126668100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Miodowa 7, 32-566 Grojec, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: chrzanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1203
Gmina pracodawcy: Alwernia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grojec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0314514
Ulica pracodawcy: Miodowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a337a6610fe277b62bde983ec69806fb
Podobne oferty pracy
Pracownik biurowo-księgowy
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Psarskie (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zarządzanie i nadzór nad całkowitą ofertą produktu tj. sprzętu budowlanego produkcji LiuGong poprzez opracowywanie i wdrażanie planu dla każdego przypisanego asortymentu produktów z wyraźnymi celami sprzedaży. Odpowiedzialność za zapewnienie dokładności i kompletności wszystkich zleceń naprawy i autoryzacji zwrotu. Przedstawienie sugestii technicznych dotyczących modyfikacji dokumentacji, wydajności produktu i analizy awarii.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
do uzgodnienia
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca fizyczna związana z budową dróg i chodników.
POL-BRUK Pietrzak Spółka Jawna - 2019-10-03 - Myślenice (małopolskie)
potrzebujemy osoby, która razem z Nami będzie kontrolowała jakość produktów i ich detali•będziesz również na bieżąco kontrolował/a jakość dostaw od naszych podwykonawców•w razie niezgodności będziesz składał/a reklamacje i odpowiadał/a za przeprowadzenie tego procesu•w tym rozwiązywał/a problemy wynikające z niezgodności w dokumentacji technicznej•oraz udzielał/a wsparcia technicznego na produkcji
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP Z O O - 2020-03-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie działem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie.
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-04-14 - Lębork (pomorskie)
Obsługa minikoparki.Praca na terenie Buska i woj. świętokrzyskiego.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-09-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2019-01-11 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obrabiarki, zamocowanie elementów metalowych i opracowanie programu obróbczego w celu nadania pożądanego kształtu elementowi obrabianemu. Kontrola jakości po obróbce
RICHO POLSKA Piotr Pawlicki - 2019-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-06-30 - Sosnowiec (śląskie)
nadzorowanie procesu wytwarzania produktów zgodnie z technologią jakości i zasadami bezpieczeństwa ,produkcja przy linii
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Józefów (mazowieckie)
Sprzedaż lodów, gofrów, kawy itp.
P.P.H.U. Ryszard Rabenda - 2019-03-20 - Olkusz (małopolskie)
Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHP, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-06-15 - Rybnik (śląskie)
sprzatanie pomieszczeń kuchennych, pomoc w przygotowaniu posiłków
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych - 2018-08-22 - Gubin (lubuskie)
przygotowanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji wyrobów metalowych, proste prace montażowe
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Strzeszyn (małopolskie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-27 - Knurów (śląskie)
Opis zadań: • serwis parku maszynowego, usuwanie awarii i niezgodności• realizacja przeglądów okresowych maszyn• zapobieganie, diagnozowanie, ocena i usuwanie przyczyn usterek technicznych• nadzór nad bezpieczeństwem energetycznym (utrzymanie ciągłej dostępności mediów na potrzeby procesu produkcyjnego i całego zakładu)• instalacja urządzeń elektrycznych• realizacja i rozliczanie zleceń interwencyjnych• rozliczanie części pobranych z magazynu• inne zadania zlecone przez przełożonego
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Częstochowa (śląskie)
-Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB , ONW, PRŚ oraz miniumum jednego innego działania PROW-Weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w rammach sysemów wsparcia bezpośredniego, PROW-Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych-Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział- Udzielenie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny - 2018-08-23 - Margonin (wielkopolskie)
wycinka lasu, pilęgnacja i sadzenie lasu ; praca w Ruchnie, Jartyporach, Węgrowie (Miedzanka)
Zakład Usług Leśnych Giers Zbigniew - 2016-12-14 - Turna (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2019-04-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Mierzęcin (lubuskie)
naprawa pojazdów ciężarowych i naczep
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
prace przygotowawcze, produkcja potraw, obsługa klienta, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Legnica (dolnośląskie)
montowanie płyt kartonowo-gipsowych, prace tynkarskie
"BEJO-BUD" Budownictwo Ogólne Krzysztof Babkowski - 2019-09-20 - Augustów (podlaskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)