INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW Grojec oferta pracy HSE System Sp. z o. o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie/aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planami ewakuacyjnymi,wykonywanie przeglądów sprzętu ppoż,bieżące prace biurowe – sporządzanie raportów z wykonanych przeglądów.

Data publikacji: 2020-09-30

Lokalizacja: Grojec (małopolskie)

Pracodawca: HSE System Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Miodowa 7, 32-566 Grojec, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sporządzanie/aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planami ewakuacyjnymi,wykonywanie przeglądów sprzętu ppoż,bieżące prace biurowe – sporządzanie raportów z wykonanych przeglądów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PPOŻ./TECHNIK DS. PRZEGLĄDÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grojec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Alwernia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020

Data zakończenia pracy: 11.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kurs inspektora ochrony przeciwpożarowej - mile widziany, znajomość przepisów przeciwpozarowych, dobra znajomość obsługi programu Autocad lub Archicad, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie

Nazwa pracodawcy: HSE System Sp. z o. o.

danePracodawcy_nip: 9542754504

danePracodawcy_regon: 36126668100000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Adres pracodawcy:
Miodowa 7, 32-566 Grojec, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: chrzanowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1203

Gmina pracodawcy: Alwernia

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Grojec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0314514

Ulica pracodawcy: Miodowa

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 30.09.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a337a6610fe277b62bde983ec69806fb

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWO-KSIĘGOWY - 1 017,4 PLN

Pracownik biurowo-księgowy
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Psarskie (wielkopolskie)

DYREKTOR DEPARTAMENTU GLOBALNEGO SERWISU I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM - od 7 500 PLN

Zarządzanie i nadzór nad całkowitą ofertą produktu tj. sprzętu budowlanego produkcji LiuGong poprzez opracowywanie i wdrażanie planu dla każdego przypisanego asortymentu produktów z wyraźnymi celami sprzedaży. Odpowiedzialność za zapewnienie dokładności i kompletności wszystkich zleceń naprawy i autoryzacji zwrotu. Przedstawienie sugestii technicznych dotyczących modyfikacji dokumentacji, wydajności produktu i analizy awarii.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 2 250 PLN

Praca fizyczna związana z budową dróg i chodników.
POL-BRUK Pietrzak Spółka Jawna - 2019-10-03 - Myślenice (małopolskie)

TECHNIK DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 4 000 PLN

potrzebujemy osoby, która razem z Nami będzie kontrolowała jakość produktów i ich detali•będziesz również na bieżąco kontrolował/a jakość dostaw od naszych podwykonawców•w razie niezgodności będziesz składał/a reklamacje i odpowiadał/a za przeprowadzenie tego procesu•w tym rozwiązywał/a problemy wynikające z niezgodności w dokumentacji technicznej•oraz udzielał/a wsparcia technicznego na produkcji
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP Z O O - 2020-03-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 3 000 - 3 500 PLN

Kierowanie działem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie.
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-04-14 - Lębork (pomorskie)

OPERATOR MINIKOPARKI - 2 200 - 2 500 PLN

Obsługa minikoparki.Praca na terenie Buska i woj. świętokrzyskiego.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-09-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACYJNEJ OCHRONY PASA DROGOWEGO - 2 800 - 3 400 PLN

opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA USTKA - od 4 000 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 901 PLN

techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2019-01-11 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0126) - od 2 600 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR OBRABIAREK CNC - do 4 211 PLN

Obsługa obrabiarki, zamocowanie elementów metalowych i opracowanie programu obróbczego w celu nadania pożądanego kształtu elementowi obrabianemu. Kontrola jakości po obróbce
RICHO POLSKA Piotr Pawlicki - 2019-01-21 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR ZAUTOMATYZOWANEJ LINII PRODUKCYJNEJ (316OP) - od 14,7 PLN

nadzorowanie procesu wytwarzania produktów zgodnie z technologią jakości i zasadami bezpieczeństwa ,produkcja przy linii
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Józefów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 4 200 - 4 400 PLN

Sprzedaż lodów, gofrów, kawy itp.
P.P.H.U. Ryszard Rabenda - 2019-03-20 - Olkusz (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 3 600 PLN

Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHP, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-06-15 - Rybnik (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

sprzatanie pomieszczeń kuchennych, pomoc w przygotowaniu posiłków
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych - 2018-08-22 - Gubin (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 100 PLN

przygotowanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji wyrobów metalowych, proste prace montażowe
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Strzeszyn (małopolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE - od 2 100 PLN

Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-27 - Knurów (śląskie)

ELEKTROMECHANIK UTRZYMANIA RUCHU - od 5 280 PLN

Opis zadań: • serwis parku maszynowego, usuwanie awarii i niezgodności• realizacja przeglądów okresowych maszyn• zapobieganie, diagnozowanie, ocena i usuwanie przyczyn usterek technicznych• nadzór nad bezpieczeństwem energetycznym (utrzymanie ciągłej dostępności mediów na potrzeby procesu produkcyjnego i całego zakładu)• instalacja urządzeń elektrycznych• realizacja i rozliczanie zleceń interwencyjnych• rozliczanie części pobranych z magazynu• inne zadania zlecone przez przełożonego
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR/ SPECJALISTA - od 2 700 PLN

-Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB , ONW, PRŚ oraz miniumum jednego innego działania PROW-Weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w rammach sysemów wsparcia bezpośredniego, PROW-Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych-Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział- Udzielenie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny - 2018-08-23 - Margonin (wielkopolskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 16 PLN

wycinka lasu, pilęgnacja i sadzenie lasu ; praca w Ruchnie, Jartyporach, Węgrowie (Miedzanka)
Zakład Usług Leśnych Giers Zbigniew - 2016-12-14 - Turna (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 2 450 PLN

zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2019-04-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - WYMIANA - od 2 250 PLN

Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Mierzęcin (lubuskie)

MECHANIK POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - od 3 000 PLN

naprawa pojazdów ciężarowych i naczep
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI CATERINGU - od 2 600 PLN

prace przygotowawcze, produkcja potraw, obsługa klienta, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Legnica (dolnośląskie)

MONTER ZABUDOWY I ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - od 4 000 PLN

montowanie płyt kartonowo-gipsowych, prace tynkarskie
"BEJO-BUD" Budownictwo Ogólne Krzysztof Babkowski - 2019-09-20 - Augustów (podlaskie)


Wybierz powiat