INSPEKTOR PIĘTER- POKOJOWA Toruń oferta pracy CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR PIĘTER- POKOJOWA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad obsługą gości hotelowych w zakresie czystości i standardów hotelowych, nadzór nad pracą pokojowych i pracowników firm zewnętrznych, kontrola pokoi hotelowych pod względem czystości i stanu technicznego, wyposażenia, w wyjątkowych sytuacjach absencji chorobowej pracowników- sprzątanie pokoi hotelowych
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja i nadzór nad obsługą gości hotelowych w zakresie czystości i standardów hotelowych, nadzór nad pracą pokojowych i pracowników firm zewnętrznych, kontrola pokoi hotelowych pod względem czystości i stanu technicznego, wyposażenia, w wyjątkowych sytuacjach absencji chorobowej pracowników- sprzątanie pokoi hotelowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PIĘTER- POKOJOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne, kierunek: hotelarstwo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik hotelarstwa*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie hotelarskie, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy wysłać na email: h3421-hk (at) accor.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sprzedaż.
VARMA Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Bochnia (małopolskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna - rozcinarka R 1200
PALMETO CHRISTOPHER LINTARI - 2016-09-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
sporządzanie,prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców,zgłoszenia i rozliczenia ZUS,PIT,GUS,PFRON,sporządzanie list płac
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dobór odpowiednich technologii (urządzeń wyposażenia) do oczyszczalni ścieków zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2016-02-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów
Centrum Handlowo-Dystrybucyjne RT PROJEKT Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Ryki (lubelskie)
docieplanie budynków, prace wykończeniowe mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)
Obsługa stacji monitorowania alarmów. Kontakt z klientami. Raportowanie i przyjmowanie zgłoszeń. Kontrolabezpieczeństwa centrali firmy. Nadzór nad powierzonymi dokumentami.
Komages Centrum Ochrony i Zabezpieczeń Robert Roćko - 2018-08-29 - Wawrów (lubuskie)
wkładanie elektroniki w obudowy i jej skręcanie, oklejanie produktów etykietami, ręcznie programowanie elektroniki, zgrzewanie lutownicą
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Praca polega na przewozie ładunku po krajach Rosji, Wielkiej Brytanii, UE, Niemiec, Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
1. Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. 2. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. 3. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. 4. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Tczew (pomorskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie kont dostawców i uzgadnianie sald; monitorowanie terminów płatności i uzgadnianie rozrachunków; analiza faktur i kontrola dokładności zamówień; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola nad księgowaniem wydatków pracowniczych; przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca - sporządzanie raportów okresowych.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie
Rafaello Rafał Mucha - 2017-07-10 - Kaźmierz (wielkopolskie)
Kierowca autobusu zgodnie z rozkładem jazdy autobusów plus czynności konduktorskie
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ Sp.z o.o. WAŁCZ - 2018-03-16 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Produkcja mebli tapicerowanych.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kępno (wielkopolskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji BHP, kontrole
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Nowy Targ (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Zabrze (śląskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w sprawowaniu opieki nad dziećmi
KAROLINA WERNER - 2019-02-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg stanowiska
INMET KONSTRUKCJE Sp. z o.o. Kielce - 2018-11-06 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie min. pół roku, Prace ogólnobudowlane, prace wykończeniowe, drobne prace murarskie, montaż płyt g/kPraca siedziba firmy oraz teren całego kraju
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-05-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Obsługa klientów na stoisku mięso-wędliny- Ekspozycja i zatowarowanie lady serwisowej- Sprawdzanie terminów ważności produktów- Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy
STOKROTKA SP. Z O.O - 2019-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
nadzór nad stanem bhp oraz ochrony srodowiska w Stacjach paliw, prowadzenie szkoleń bhp,kontrole prac inwestycyjnych,- dopuszczanie i nadzór nad pracami niebezpiecznymi,opracowywanie instrukcji bhp, ochrony srodowiska dla stacji paliw,badanie wypadków przy pracy,opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie bhp i oś
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)