INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ Świnoujście oferta pracy Komenda Portu Wojennego
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Wynagrodzenie: od 3 360 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW.Praca w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych.Znajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie.Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej.Opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, objektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Data publikacji: 2020-09-30
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Komenda Portu Wojennego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Steyera 30, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW.Praca w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych.Znajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie.Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej.Opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, objektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 360 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2800zł. stawka zasadnicza brutto+20% premii),oraz dodatek za wysługę laty w zależności od stażu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 360 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie branżowe, kierunek: zakres: poążąrnictwo, ochrona przeciwpożarowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: poążarnictwo, ochrona przeciwpożarowa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Portu Wojennego
danePracodawcy_nip: 8550005892
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Steyera 30, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Steyera
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311214
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 23.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6de3e4766c5e1cdb027c04fbadef958
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjicelem udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę obiektu budowlanego- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przekazania ich kopii do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę- analizowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszenie z projektem budowlanym celem ich rejestracji - rejestrowanie wniosków o wydanie dzienników budów i rozbiórek lub montażu oraz zgłoszeń z projektem budowlanym celem wydania ich inwestorowiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę ,toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towarów do magazynu zgodnie z dokumentami dostaw. Przyjmowanie dostaw. Rozmieszczanie i układanie towaru.
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych, budownie pozytywnych relacji z klientem,realizacja planów sprzedażowych dot.wybranych usług i towarów.Rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji Wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. Adres miejsca pracy; Kielce lub Chęciny
POCZTA POLSKA S. A. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługi pompy do betonu
WIR-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-05 - Puławy (lubelskie)
utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych pomieszczeń, najbliższego otoczenia
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Dobre (zachodniopomorskie)
Znajomość kasy fiskalnej; punktualność; wysoka kultura osobista; umowa na okres próbny; miejsce pracy CH Arena Gliwice;
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
- pielęgnacja i upiększanie dłoni oraz stylizacja paznokci- przedłużanie i rekonstrukcja paznokci metodą akrylową i żelową- malowanie obrazków ta stylizacja na życzenie klientaPraca na czas określony: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż alkoholi
" BARTEX " Jarosław Sarbak - 2019-02-27 - Łódź (łódzkie)
prace rmontowe i porzadkowe na terenie gminy Niedźwiada
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Niedźwiada-Kolonia (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
"ABC SERVICE" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-14 - Głogów (dolnośląskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-15 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2020-06-17 - Września (wielkopolskie)
Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych, wykonywanie badań marketingowych, gromadzenie danych , analiza i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji
BUSINESS PENETRATION&CONSULTING Sp. z o. o. - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą prokuratury, funkcjonowaniem podstawowych komórek organizacyjnych oraz trybu załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków stażysty jako urzędnika.2. Wykonywanie czynności w Samodzielnym Dziale ds. Informatyzacji i Analiz Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, a w szczególności:- wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu komputerowego,- serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT,- utrzymanie strony WWW i strony intranetowej.Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku stażysty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U. z 2017 r., poz. 485 z późn. zm.).
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa spraw dot. dopłat bezpośrednich PROW 2014-2020, obsługa płatności de minimis, dopłaty do materiału siewnego.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2019-05-15 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
*udział w przeglądach technicznych budynków i lokali oraz ustalanie zakresu prac dotyczących remontów,*sporządzanie planów przeglądów okresowych budynków, *nadzorowanie i rozliczanie napraw bieżących , konserwatorskich i modernizacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, *przestrzeganie terminów udzielonych gwarancji na roboty budowlane,*prowadzenie rejestru zgłoszeń robót oraz sporządzanie harmonogramu napraw konserwacyjnych,*monitorowanie zakresu wykonywania umów konserwacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi,*dokonywanie odbioru wykonanych prac remontowych i rozliczanie kosztów z tym związanych zgodnie z warunkami umowy, z podziałem na koszt gminy i koszt Wspólnoty Mieszkaniowej,*sporządzanie propozycji planu napraw głównych i bieżących
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski - 2020-03-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzór inwestorski realizowany zgodnie z wymogami prawa budowlanego, kontrola zgodności prac z harmonogramem opiniowanie umów i aneksów do umów. Współpraca z koordynatorem w procesie przygotowania dokumentów do procedur przetargowych oraz w trakcie realizacji projektu inwestorskiego, raportowanie przebiegu prac budowlanych kontrolowanie i zatwierdzanie rozliczeń robót budowlanych potwierdzanie faktycznie wykonanych robót wraz z potwierdzeniem usunięcia wad i usterek .
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH - 2019-09-06 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-
MARTEX OPAKOWANIA JANUSZ PODGÓRSKI - 2017-07-07 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
obsługa urzadzęń CNC, obsługa szlifierki
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2016-08-12 - Wojnicz (małopolskie)
- reprezentowanie inwestora /CZC SZ/ w zakresie wynikającym z powierzonych mu zadań i dodatkowych upoważnień przez bezpośredniego przełożonego bądź Dyrektora- wykonywanie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami i udzielonymi upoważnieniami przez Dyrektora CZC SZ oraz reprezentowanie CZC SZ przed organami nadzoru budowlanego- kontrolowanie zgodności realizacji budowy z projektem budowlanym, wykonawczym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej- sprawdzanie dokumentacji powykonawczej pod względem zgodności ze stanem faktycznym- prowadzenie odbiorów inwestycji i przekazywanie ich użytkownikowi- nadzorowanie inwestycji, ich właściwego wykonania pod względem technicznym oraz zakresem rzeczowym umowy
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych - 2020-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i magazynowych
"SEJ-SERWIS" Sp. z o.o. - 2020-08-28 - Żory (śląskie)
Nauka przedmiotów zawodowych logistycznych
Zespół Szkół im. gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie - 2020-07-10 - Lubaczów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Dbanie o ekspozycje towarów;- Obsługa klienta;- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami;- Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Racibórz (śląskie)
Kontraktacja i sprzedaż. Pozyskiwanie nowych klientów. Załadunek towaru.
Centrala Nasienna Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Sieradz (łódzkie)
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: średnie budowlanedoświadczenie zawodowe: 2 latauprawnienia budowlane w ograniczonym zakresieznajomość przepisów prawa budowlanego oraz Kpa i postępowania egzekucyjnego w administracjiumiejętność obsługi komputeraprawo jazdy kat. BPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;WYMAGANIA DODATKOWEdoświadczenie zawodowe w administracji publicznej szczególnie w nadzorze budowlanymodporność na streskomunikatywność, dyspozycyjność;ZAKRES ZADAŃwykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, w tymkontrola budów i obiektów budowlanych;
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2017-09-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)