INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ Świnoujście oferta pracy Komenda Portu Wojennego
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Wynagrodzenie: od 2 760 PLN
Zakres obowiązków: Praca na st. inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW. Praca w zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych. Zanajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie. Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Komenda Portu Wojennego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na st. inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW. Praca w zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych. Zanajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie. Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 760 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat w zależności od stażu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 760 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok/ 3 lata pracy, umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole osób, samodzielność, dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Komenda Portu Wojennego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Steyera
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c5e8a00abd2852d97d5008c7f73215b
Podobne oferty pracy
zapewnienie terminowego i prawidłowego ustalania i wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych byłym żołnierzom zawodowym i ich rodzinom
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE - 2019-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
- przygotowanie zajęć objętych planem pracy- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, rozbieraniu i ubieraniu się- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Góra (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie i koordynowanie wydziałami produkcyjnymi. Wykorzystywanie programu wspierającego, planowanie produkcji ERP, nadzór nad pracownikami, umiejętności organizacyjne.
Przedsiębiorstwo Okuć Meblowych i Konstrukcji Lekkich Alojzy Nowak - 2015-11-30 - Olszowa (wielkopolskie)
prowadzenie książki obchodów, wykonywanie obchodów, obsługa monitoringu, sprawdzanie stanu zabezpieczeń na chronionym obiekcie, niedopuszczanie osób nieupoważnionych do wejścia na obiekt!!!! Praca dodatkowa dla rencistów, emerytów
MILCZAREK ZDZISŁAW BIURO OCHRONY OSÓB I MIENIA - GROT - 2016-07-20 - Chorzów (śląskie)
PRACA NA TERENIE WARSZAWY, PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE ORAZ PRZEWÓZ BUSEM Z MIEJSCA ZAMIESZKANIA DO MIEJSCA PRACY
MEDIASEVEN, P.H.U MARIUSZ PĘCAK - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie zamówień od klientów, wystawiania faktur, pomoc w magazynie
DAMAR II S. C. Środa Śl. - 2019-07-02 - Środa Śląska (dolnośląskie)
prace brukarskie
Rafał Gabryelski Usługi Ogólnobudowlane - 2018-02-07 - Czempiń (wielkopolskie)
doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych, prowadzenie sprzedaży wybranych usług i towarów,prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-08-06 - Świlcza (podkarpackie)
jw
PRZEDSZKOLE NR 108 "TĘCZOWY PROMYK" - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż konstrukcji stalowych różnego przeznaczenia w nowych, modernizowanych remontowanych zakładach przemysłowych, wykonastwo warsztatowe konstrukcji stalowych na podstawie dokumentacji
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTÓW I MODERNIZACJI "CHEMOROZRUCH" SP. Z O. O. - 2016-03-16 - Puławy (lubelskie)
pakowanie asortymentu, kompletacja towaru, rozładunek załadunek
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Prowadzenie przetargów i zamówień podprogowych oraz archiwizacja dokumentów podprogowych i powyżej 30 tys. euro i sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.2. Przygotowywanie do zamieszczenia na BIP informacji o przetargach, zamówień podprogowych i ofertach inwestycyjnych3. Bieżące prowadzenie rejestru umów(zamówień podprogowe) i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
Teatr im. J. Osterwy - 2018-11-13 - Lublin (lubelskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zapisów pełnej księgowości analitycznej i syntetycznej, prowadzenie rejestrów VAT, JPK, przygotowywanie zestawień do sprządzania sprawozdawczości finansowej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Tarnów (małopolskie)
Koordynowanie prac pracowników sprzątających.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Kalisz (wielkopolskie)
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
skanowanie dokumentacji powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznegoobsługa administracyjna dotycząca ochrony gruntów rolnych i leśnycharchiwizacja dokumentów,przyjmowanie i wysyłanie dokumentacji w procesie elektronicznym
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowanie projektów decyzji, postanowień. Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, obsługa komputera, prawo jazdy.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku - 2017-08-22 - Nisko (podkarpackie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń ośrodka wypoczynkowego
Ośrodek Wypoczynkowy "BAJKA" Emilia Uler - 2016-04-11 - Mikoszewo (pomorskie)
Wykonywanie elementów konstrukcyjnych do stacji transformatorowych, rodzielnic.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH "EL-Q" SP. Z O.O. - 2016-01-20 - Częstochowa (śląskie)
prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Lednica Górna (małopolskie)
Księgowanie zgodnie z zasadami rachunkowości oraz zakładowym planem kont. Monitorowanie prawidłowości rozliczeń pobranych zaliczek delegacji. Wystawianie faktur VAT. Rozliczanie międzyokresowych kosztów. Rozliczanie inwentaryzacji. Przygotowywanie materiałów do badań bilansu.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PARTNER Sp.z o.o. - 2016-02-25 - Lędziny (śląskie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, NANOSZENIE ZMIAN DO SYSTEMU, PISANIE DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA PROCESÓW REKLAMACYJNCYH, WPROWADZANIE DANYCH W PROGRAMIE REKLAMACYJNYM, OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń BHP na terenie woj. śląskiego, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów BHP.
Nowosielski Adam F.P.H.U. NOWEX - 2017-04-06 - Skrzyszów (śląskie)
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży budowlanej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży budowlanej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio - 2019-01-07 - Poznań (wielkopolskie)