INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 85/EU/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 85/EU/20) K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 85/EU/20) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektryk*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie - uprawnienia budowlane do nadzoru robót elektrycznych (bez ograniczeń)- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Prawo energetyczne, Polskie Normy, Ustawa o ochronie danych osobowych;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 6 lat w przypadku osób ze średnim wykształceniem Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów- umiejętność organizowania pracy- samodzielność, terminowość- doświadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. elektrycznychObowiązki: - nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 01.10.2020r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych (nr ref. 85/EU/20). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 16.10.2020 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311303
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a14b2044a38da408020044fb66770c56
Podobne oferty pracy
Sprzedaż towarów przy obsłudze kasy fiskalnej, odbiór towarów, wykładanie na półki, dbanie o czystość w sklepie
P.P.H.U. ANMAR mgr Anna Surmacz-Kałamarz Piekarnia drzewna - 2020-03-03 - Rogóżno (podkarpackie)
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru budowlanego, przygotowywanie umów dotyczących prac budowlanych, nadzór nad jakością zrealizowanych robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostów na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej na skutek decyzji Wojewody,- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu w celu uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania, zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty, - rozpatrywanie wniosków starostów i przygotowanie projektów zarządzeń Wojewody dotyczących wyrażenia zgody na sprzedaż, kupno, dzierżawę oraz najem nieruchomości, w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty, - kontrolowanie działalności starostów i prezydentów miast na prawach powiatów w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie zbiorczych informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego oraz przekazywanie ich do właściwego ministerstwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występująca praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wizytacje stacji paliw i terminali paliw-szkolenia pracowników ww obiektów ( wsttępne i okresowe dla wszystkich grup pracowniczych)- tworzenie dokumentacji ( instrukcje, oceny ryzyka zawodowego, instrukcje bezpieczenego wykonania robót, plany BIOL, itp)-nadzory BHP podczas realizacji prac inwestycyjnych, remontowych, modernizacyjnych na terenie stacji i terminali paliw.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kołłątaja Kontakt kandydatów z pracodawcą:krzysztof.organek (at) orlen.plOferta w sali: D
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Namysłów (opolskie)
Organizacja pracy biura- pomoc zrzeszonym pracodawcom w zakresie szkolenia młodocianych, znajomość księgowości i dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Jawor (dolnośląskie)
Księgowanie faktur sprzedażowych i rozliczeniowych
Fabryka Maszyn w Leżajsku Sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej - 2018-02-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Przyjmowanie wyrobów z produkcji, liczenie wyrobów, pakowanie wyrobów na trasy.Praca w godz.: 18:00 - 02:00
PIEKARNIA GALICYJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-01 - Ropczyce (podkarpackie)
Pomoc kuchenna, sprzątanie kuchni, zmywanie naczyń, pomoc przy pracy kucharza (przygotowywanie sałatek i dodatków). Praca w restauracji w systemie 1 dzień pracy/1 dzień wolny lub 2 dni pracy/2 dni wolne, w godzinach 13.00-22.00.
Restauracja U GREKA s.c. Anna Maciulewicz, Robert Maciulewicz - 2017-12-18 - Zabrze (śląskie)
dokonywanie poprawek krawieckich. skracanie, wszywanie zamka itp., wykonywanie poleceń kierownika produkcji w zakresie przeszycia elementów w ciągu produkcyjnym, współpraca z innymi pracownikami w celu osiągnięcia największej wydajności
VAN HUU PHAM - 2018-04-24 - Borowiec (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, rozmieszczanie towarów w magazynie, załadunek i rozładunek towarów
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "RODŁO" - 2016-03-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Obowiązki pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz sieci elektroenergetycznych w zasobach Osiedla "Dąbrowskiego".
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MOKOTÓW" ADMINISTRACJA OSIEDLA "DĄBROWSKIEGO" - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez ZDW funkcji inwestora dla zadań inwestycyjnych, odnów i remontów obiektów mostowych.2. Prowadzenie spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.4. Współudział w opiniowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej na etapie projektowania. 5. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Zespół ds. Mostów6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW, oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania i nadzorowania inwestycji.7. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jako technik elektronik pracownik zajmować się będzie instalowaniem, konserwowaniem i naprawą urządzeń elektronicznych. Będzie montował i serwisował podzespoły elektroniczne sieci komputerowych, naprawa elektroniki sprzętu komputerowego (routerów, przełączników, zasilaczy).
ZAKŁAD USŁUGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2020-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)
Cieśla szalunkowy - wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe budowlane, 4 lata doświadczenia w wykonywaniu prac szalunkowych przy konstrukcjach żelbetowych. Praca w gelegacji na terenie Polski. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
WNĘKBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
weryfikacja kart pracy, miesięcznych oraz dziennych harmonogramów pracy w zakresie dotyczącym rozliczania czasu pracy i innych parametrów związanych z rozliczeniem usługi przewozowej;analizowanie, rozliczanie i sporządzanie kadrowo – płacowej ewidencji czasu przepracowanego i nieobecności w pracy oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji pracowniczej;prowadzenie rozliczeń i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie wykonanych wozokilometrów, zużycia paliw i innych materiałów eksploatacyjnych związanych ze świadczeniem usługi przewozowej;sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O. - 2019-11-08 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych obsługiwanych jednostek budżetowych Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-11-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozwożenie towarów wg zleceń. Praca na busie, plandece, do 3, 5 tony jako kierowca międzynarodowy. Praca po Unii Europejskiej. Głównie kierunki: Niemcy, Belgia, Holandia, Czechy, Austria, Włochy.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ CUKIERNII. Miejsce pracy: Wrocław ul. Legnicka 158 Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny: 71 351- 51-62Praca na jedną zmianę w godzinach od 7-15Oferta w sali: B, G
CUKIERNIA-KAWIARNIA "WOLAK' S.C. - 2019-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz towaru po Unii Europejskiej i WNP Rosja
TRANSPORT WINKOWSKI Henryk Winkowski - 2016-09-20 - Maksymilianowo (kujawsko-pomorskie)
zawieranie umów kontraktacyjnych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, opieka i nadzór nad plantacjami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-08-01 - Kwidzyn (pomorskie)
sporządzanie, prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców. zgłoszenia i rozliczenia ZUS, PIT, GUS, PEFRON, sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie procesu gospodarki odpadami, koordynowanie procesu komunikacji i promocji kultury ochrony środowiska, udział w kontrolach spełnienia wymakań ochrony srodowiska, prowadzenie procesów administracyjnych biura
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie księgowości spółek i firm jednoosobowych, deklaracje VAT, CIT, US, ZUS, czynności związane z prowadzeniem biura
Ortyński Group Sp. z o.o., SK - 2016-06-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzątanie biur oraz otoczenia budynków
INWEMER SYSTEM spółka z o.o. - 2017-09-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
NALEWANIE I PAKOWANIE CHEMII GOSPODARCZEJ
ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2020-05-13 - Wiązowna (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w godzinach: 08.00-14.00.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-14 - Opole (opolskie)