INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 70/ZGN/21) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 70/ZGN/21)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót- opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami- analizowanie przeglądów technicznych budynków- współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych- uczestnictwo w komisjach przetargowych
Data publikacji: 2021-04-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót- opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami- analizowanie przeglądów technicznych budynków- współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych- uczestnictwo w komisjach przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 70/ZGN/21)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót- opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami- analizowanie przeglądów technicznych budynków- współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych- uczestnictwo w komisjach przetargowychWymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie techniczne o kierunku budowlanym,- uprawnienia budowlane wykonawcze (bez ograniczeń) w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej,- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia pochodne do w/w ustaw, normy,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania NORMA,- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 6 lat w przypadku osób ze średnim wykształceniem.Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym,- doświadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. budowlanych w budownictwie, mieszkaniowym, doświadczenie w wykonawstwie i rozliczaniu robót budowlanych.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 19.04.2021 roku), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych (nr ref. 70/ZGN/21). Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 04.05.2021 roku do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.04.2021
Oferta pracy ważna do: 04.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21143cceb06baa29622a7424328260a0
Podobne oferty pracy
kontrola, w tym finansowo- księgowa, miejskich jednostek organizacyjnych;kotrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowych;kontrola prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjne;kontrola poszwchności i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatku;kontrola punktów posiadających zezwolenia na sprzedaż i podawnaie napojów alkoholowych;opracowywanie zaleceń pokontrolnych;prowadzenie dokumentacji jednostek budżetowych, instytucji kultury i spółek utworzonych przez Miasto;prowadznie okresowych kontroli inkasentów opłaty targowej;współpraca z Wydziałem rozwoju w zakresie planowania kontroli prawiłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;współdziałanie z organami kontroli zewnętrznych;obsługa, w tym prokołowanie przyjęć interesantów przez Burmistrza i zastępców Buurmistrza
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-05-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- wykonywanie czynności inspektora ds. elektrycznych na terenie zarządzanym przez DOM Madalińskiego- odpowiadanie za ustalenie potrzeb technicznych do wykonania- zajmowanie się sprawami dotyczącymi instalacji elektrycznych , domofonami, sygnalizacją p. poż. oraz wszelkiego rodzaju antenami w budynkach administrowanych przez DOM "Madalińskiego"- typowanie robót instalacyjnych w ramach zagrożeń, w lokalach po zmarłych lub zdawanych przez najemców- dokonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali zgodnie z Prawem Budowlanym- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego instalacji, kwalifikowanie robót do wykonania , wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie oceny ich pilności wykonania, kierowanie robót do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem DOM- prowadzenie na bieżąco kontroli wpisów do książek obiektów zgodnie z umową konserwatora § 1 ust. 10- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych- wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzór nad realizacją, dokonywanie odbioru robót dotyczących instalacji elektrycznych zgodnie z Prawem Budowlanym i Ustawą o zamówieniach Publicznych- sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo- płacowej- nadzorowanie wszystkich prac konserwacyjno instalacyjnych w zakresie terminów realizacji przez konserwatora , jakości ich wykonania oraz dokonywanie rozliczeń finansowych- prowadzenie wspólnie z inspektorem nadzoru robót budowlanych, kompletowania dokumentów wykonywanych robót konserwacyjnych i remontowych w poszczególnych miesiącach- przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych robót- kompletowanie wszystkich materiałów przetargowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych, uczestniczenie w komisjach przetargowych i w konkursach ofert odnośnie robót elektrycznych- odpowiadanie w terminie na pisma dekretowane przez Kierownika DOM a dotyczące spraw elektrycznych zgodnie z KPA- informowanie poprzez Dział Zgłoszeń, administratorki o wszystkich awariach instalacji elektrycznej oraz w razie potrzeby współpraca z Zakładem Energetycznym- współpraca z pracownikiem Działu Zgłoszeń odnośnie informacji o awariach instalacji, terminach ich usuwania (na bieżąco uzgadnianie ich realizacji)- informowanie Kierownika o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej- uczestniczenie w komisjach zdawczo odbiorczych lokali m. st. Warszawy przy udziale przedstawiciela WZL, typowanie zakresu robót, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie dokumentacji do konkursu ofert- wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany , SANEPID , Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i inne organy uprawnione do wydania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów- nadanie dalszego biegu sprawom, przekazanie do wykonania, nadzór i rozliczenie wykonania
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2021-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż kredytów, ubezpieczeń, prowadzenie biura, telemarketing, pozyskiwanie klientów
POŚREDNICTWO FINANSOWE AGNIESZKA OLSZEWSKA - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie oceny wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich, wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwoerdzonych nieprawidłowościach do Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
umieszczenie gorącego materiału na gorącej matrycy prasy, podjęcie odkuwki z matrycy po zakończeniu cyklu roboczego, prace pomocnicze przy wymianie narzędzi (matryce i wykrojniki z oprawami), prace porządkowe
"LEIBER-POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa koparki
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE STANISŁAW CHODKIEWICZ - 2019-10-01 - Mońki (podlaskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, współpraca z instytucjami zatrudnienia, nadzór nad dokumentcają kadrowo-płacową, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie i realizowanie zamówień,Realizowanie założonych poziomów sprzedaży.
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Działoszyn (łódzkie)
wysyłanie zapytań ofertowych, zmówień; kontakt z dostawca; współpraca z innymi działami w firmie;I umowa na czas określony
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
Szalowanie stropów, schodów, wznoszenie budynków w stanie surowym.
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Borki (warmińsko-mazurskie)
szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
obsługa żurawi samojezdnych
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem. 2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe metorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednosce limitu finasowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksplotacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczenie przebiegu, zużycia paliw, sporządznie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnianie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych budynków, pomieszczeń i stnowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnetrznych obejmujących te zadania oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastepowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2020-09-16 - Łęczyca (łódzkie)
dostarczanie półproduktu na produkcję, obsługa maszyn, praca wymaga dźwigania
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Chełmek (małopolskie)
ręczna i maszynowa obróbka drewna i materiałów drewnipodobnych,wykonywanie okien i drzwi
Maria Smulewicz Zakład Produkcji Drzewnej - 2020-11-19 - Dzierżązna (łódzkie)
dostarczanie leków do aptek, pobieranie gotówki i wpłacanie do banku, obsługa skanera; m-ce pracy: Warszawa i okolice
ART-TOM Artur Pawlik - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, zamawianie towaru
F.H.U. Papierosy Ksero Paulina Hoffman - 2017-10-05 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Realizacja obsługi klienta w zakresie przyłączenia do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej (przygotowywanie warunków przyłączenia i umów). Realizacja obsługi klienta w zakresie przygotowywaniaumów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznych i świadczenia usług dystrbucji, umów o świadczenie usług dystrybucji, umów sprzedaży energii elektrycznej, umów kupna energii elektrycznej.Rozliczanie zużycia energii przez odbiorców, wystawianie faktur. Obsługa klientów w zakresie reklamacji i innych wniosków odbiorców.
"Enesta" Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI NIWELATORA OPTYCZNEGO STANLEY -UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI NIWELATORA LASEROWEGO BOSH-OBSŁUGA PODAJNIKA TAŚMOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Zgierz (łódzkie)
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązujacymi przepisami.- sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.- ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, administrowanie systemem do ewidencji czasu pracy.- sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firm.- uczestnictwo w procesach rekrutacji.- organizacja okresowej oceny pracowników.Pracodawca oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i powierzonych zadań.- pracę w międzynarodowym środowisku.- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.- przyjazną atmosferę i stabilnośc zatrudnienia.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami, w tym wietnamskimi, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie pizzy, sałatek
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny z wykonywany zawqosdem
PHU ELEKTRA Wieczorek Arkadiusz - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
prace na magazynie- układanie towaru,przyjmowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Przasnysz (mazowieckie)
1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów w zakresie:geodezji i kartografii, w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie udział w:a) weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b)bieżącym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej; c) przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego;d) ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanymi z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji.2. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu działania ODGK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-02-25 - Płock (mazowieckie)
sprzątanie,opieka i karmienie zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Skawina (małopolskie)