INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestorskich i remontowych realizowanych przez 17 tol zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie analiz techniczno ekonomicznych, wykonywanie rozliczeń rzeczowo - finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych, wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań technicznym, w tym monitorowanie racjonalności rozwiązań przyjętych w dokumentacji, weryfikacja przedmiarów i kosztorysów oraz udział w przeglądach okresowych i gwarancyjnych zrealizowanych zadań. Udział w pracach komisji przetargowej i negocjacyjnej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2020-10-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestorskich i remontowych realizowanych przez 17 tol zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie analiz techniczno ekonomicznych, wykonywanie rozliczeń rzeczowo - finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych, wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań technicznym, w tym monitorowanie racjonalności rozwiązań przyjętych w dokumentacji, weryfikacja przedmiarów i kosztorysów oraz udział w przeglądach okresowych i gwarancyjnych zrealizowanych zadań. Udział w pracach komisji przetargowej i negocjacyjnej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje:-atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię i dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Norma
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wskazane wykształcenie inżynierskie o kierunku sanitarnym, posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacycjnych, gazowych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych oraz uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót.
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
danePracodawcy_nip: 5841008907
danePracodawcy_regon: 190131950
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.10.2020
Oferta pracy ważna do: 19.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?963dd8703039e1cad19404fa4f2085f3
Podobne oferty pracy
.
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu - 2018-01-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kontrola jakości procesu produkcyjnego, analiza przyczyn niezgodności, podejmowanie działań korygujących, nadzorowanie wyposażenia do monitorowania pomiarów, przeprowadzanie audytów procesów
BELMA ACCESSORIES SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-10 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: starszy inspektorw Wydziale Finansów Szkoły Policji w Katowicach.- Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę pełny etat(umowa na 3-miesięczny okres próbny, z możliwością kontynuowania zatrudnienia);2) wynagrodzenie: od 3500 zł brutto;3) przewidywana data zatrudnienia: 1 paźdzernik 2017 r.;4) praca od poniedziałku do piątku wyłącznie w siedzibie pracodawcyw godz. 7.30 15.30(Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: koordynowanie procesu udzielania zamówień publicznych; opiniowanie projektów aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych; zapewnianie właściwego obiegu poczty i dokumentów dotyczących zamówień publicznych; opracowywanie dokumentów związanych z kontrolą zarządczą; opracowywanie niezbędnych planów i sprawozdań dotyczących kontroli zarządczej; opracowywanie dokumentacji finansowej projektów realizowanych z udziałem funduszy europejskich; koordynowanie opracowywania planów i sprawozdań dot. projektów realizowanych z udziałem funduszy europejskich.- Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie wyższe. Co najmniej 4 lata w pracy związanej z księgowością, wymagana znajomość uregulowań prawnych zawartych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, doświadczenie związane z realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Obsługa komputera.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. 3 miesięczny okres próbny od 1 października do 31grudnia 2017 r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-30 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Szamotułach są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS. Nrogłoszenia BIP 1200-OP.110.24.2019. Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać sie z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną.
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa w zakresie technicznym Wspólnot Mieszkaniowych
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2019-10-02 - Legnica (dolnośląskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Pomoc przy wykonywanych pracach w warsztacie samochodowym, utrzymywanie w czystości stanowiska pracy, pomoc w spisie towarów.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Płock (mazowieckie)
- szycie płaszczy i kurtek- obsługa żelazka i prasowalnicy
LEDWOŃ KRZYSZTOF "CAMELOT" - 2019-10-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
-
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc kuchenna
Usługi Ggastronomiczne i Handel Wierzbicka Renata - 2016-03-15 - Terka (podkarpackie)
Opis stanowiska: wykonywanie zadań wymienionych w §2 p. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), prowadzenie i dokumentowanie postępowań w sprawie wypadków w drodze z pracy do domu lub z domu do pracy, nadzór, organizowanie, przeprowadzanie i odpowiednie dokumentowanie szkoleń okresowych w dziedzinie BHP dla pracowników Szpitala, udział w wewnątrzzakładowych Komisjach i Zespołach. Wymagania: posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki i zawodu technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki i dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadanie aktualnego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, Dz. U. Nr. 180, poz. 1860 z późn. zm.), praktyczna znajomość przepisów BHP, samodzielność w realizacji zadań, kreatywność i umiejętność prowadzenia szkoleń z zakresu BHP, obsługa systemu Windows i pakietu Office oraz wszelkich urządzeń biurowych, łatwość i otwartość w nawiązywaniu kontaktów, właściwa organizacja pracy. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w placówkach ochrony zdrowia. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zatrudnianie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: wioleta.owczarska (at) psychiatria.com. Firma prosi o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz chylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Firma informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Szczegółowe informacje: https://psychiatria.com/2019/09/inspektor-ds-bhp-2/
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2019-09-25 - Rybnik (śląskie)
rozliczenia czynszów za lokale mieszkalne
TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. - 2020-08-26 - Chrzanów (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
GURSKI DARIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ŻAL-MIX DARIUSZ GURSKI - 2020-09-02 - Kałduny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP ,prowadzenie i sporządzanie dokumentacjo BHP,prowadzenie nadzoru BHP w firmach zewnętrznych.
Prywatne Centrum Kształcenia Jan Gancewski - 2016-09-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-
Firma Usługowo - Handlowa FLASH Mirosław Pobłocki - 2019-11-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bierutów (dolnośląskie)
Przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych.2. Zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych.3. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień.4. Załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów.5. Nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną.6. Udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów.7. Merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych.8. Udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Mońki (podlaskie)
Przewożenie towarów, utrzymanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej oraz używanie go wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem.Przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, transporcie drogowym oraz czasie pracy kierowców, utrzymywanie porządku w miejscu pracy, dbanie o powierzony pojazd oraz jego wyposażenie, oszczędne gospodarowanie pojazdem, informowanie Pracodawcy o konieczności zakupu części zamiennych, ogumienia i narzędzi, prawidłowe wypełnianie kart drogowych, tarczki, tafografu oraz pozostałej dokumentacji.
ELEMENTUM Tobiasz Górecki - 2019-06-28 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2021-03-30 - Przybiernówko (zachodniopomorskie)
przygotowanie materiałów do tapicerowania, układanie, pakowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa produkcji wyrobów garmażeryjnych
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szkolenie pracowników, wdrożenie systemu danych osobowych, analiza, modyfikacja dokumentacji zgodnie z RODO
Zakład Poprawczy - 2019-07-03 - Tarnów (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie akt osobowych pracowników,- ustalanie uprawnień pracowniczych do: nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat, dodatkowegowynagrodzenia rocznego i uprawnień emerytalno-rentowych,- prowadzenie spraw dotyczących regulacji płac i awansów pracowników,- prowadzenie spraw z zakresu czasu pracy i dyscypliny pracy,- prowadzenie spraw związanych z rekrutacją, selekcją i zatrudnianiem pracowników,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowegoWymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru , oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 21.12.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny, pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.40.2018Sala E, A
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI - 2020-06-19 - Łódź (łódzkie)
Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków znajdujących się w zasobach BSM;Współudział w sporządzaniu rzeczowo - finansowego planu przedsięwzięć remontowych na podstawie realizowanych kontroli okresowych obiektów; Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach zlecanych robót remontowych;Sporządzanie dokumentacji przetargowej do prowadzonych przez Spółdzielnię postępowań w celu wyłonienia wykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych; Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami i komórkami w biurze zarządu w zakresie objętym zakresem czynności i odpowiedzialności;Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)
• Planowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych,• Współorganizacja wydarzeń związanych z branżą technologiczną,• Redagowanie i publikowanie tekstów,• Administrowanie stronami internetowymi, • Przygotowywanie raportów, benchmarków.
PERBIS ŁUKASZ ŚWISTAK - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)