INSPEKTOR DS. INWESTYCJI Łódź oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność analizowania dokumentacji - umiejętność obsługi programów biurowych- dyspozycyjność - praca związana z wyjazdami służbowymi
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
danePracodawcy_nip: 7251441538
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Warecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a67a3804fac171d6a4d043bb94f09d1
Podobne oferty pracy
obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2021-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1400 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji e-mail w zakresie organizacji pracy dla pracowników wysyłanych na budowy, telefoniczny nabór pracowników, uzgadnianie terminów wyjazdów do pracy, załatwianie formalności meldunkowych, bhp, certyfikaty i inne wymagane przez klientów, poszukiwanie nowych kontrahentów - marketing, składanie ofert usług realizowanych przez Firmę, poszukiwanie i rezerwowanie noclegów pracowniczych, wystawianie faktur na podstawie ilości roboczogodzin.
PLAN C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-04 - Tarnów (małopolskie)
opieka nad osobami starszymi, pomoc w codziennych czynnościach
Fundacja Dom Muzyka Seniora - 2019-01-07 - Baniocha (mazowieckie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Domaradz (podkarpackie)
murowanie, tynkowanie, szpachlowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace remontowo - budowlane. Pomoc przy obróbkach prac blacharskich. Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Porąbka Iwkowska (małopolskie)
Prace przy produkcji mebli i inne prace zlecone przez przełożonego
GRABO Sp. z o.o. Grabownica 920 - 2016-02-09 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał" - 2016-11-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Praca w sklepie z branży przemysłowej. Wynagrodzenie 1850 zł brutto + prowizja. Praca na dwie zmiany w godz. 8-18.
Toya-Stanmar Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonym terenie - sprzątanie zgodnie z wymogami higieny szkolnej.Praca w godz. 15-213/4 etatuKontakt z pracodawcą: agnieszka.mos (at) wroclawskaedukacja.pl lub 71 7986868
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2019-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad umowami zawartymi przez Pracodawcę, w szczególności na: a) media (woda, prąd, gaz: opałowy i medyczny), b) usługi konserwacji telefonii stacjonarnej, c) obsługę kotłowni, rozdzielni, agregatów prądotwórczych, dźwigów, d) obsługę techniczną wraz z procedurami UDT- rozliczenie kosztów za media (woda, prąd, gaz: opałowy i medyczny). - udział w tworzeniu planu remontów i inwestycji.- zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za zakupione towary oraz usługi związane ze zakresem obowiązków. - prowadzenie i przekazywanie zestawień dotyczących ochrony środowiska, wykorzystania energii i innych w przebiegu prowadzonej przez zakład działalności.- współorganizowanie prac związanych z usuwaniem awarii.- nadzoruje przygotowanie sprzętu do kasacji i wybrakowania, przygotowywanie protokołów kasacji i przekazywanie stosownych informacji do Działu Ekonomiczno-Księgowego.- zleca serwis i naprawy sprzętu medycznego w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi SP ZOZ i prowadzi dokumentację z tym związaną, przechowywanie paszportów urządzeń.- wykonywanie innych poleceń przełożonego, które są zgodne z przepisami prawa oraz z umową o pracę.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-11-20 - Szamotuły (wielkopolskie)
- kontrola jakości,- praca przy maszynach,- praca przy komputerze.Umowa o pracę tymczasową.Praca na trzy zmiany.Przewidywany okres zatrudnienia : 18 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-09-07 - Knurów (śląskie)
prace murarskie
KRZYSZTOF MAZUR ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA - 2019-02-13 - Nowiny (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji wyposażenia zakładu(kartoteka ilościowa), prenumerata prasy, publikacji,biuletynów oraz innych wydawnictw, prowadzenie dziennika-rejestru korespondencji przychodzącej Działu oraz faktur Działu, sprawdzanie, opisywanie i podpisywanie faktur pod względem formalno-rachunkowym oraz opracowywanie ich w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,przygotowywanie dokumentów do przetargów na zakup materiałów biurowych, środków czystości oraz posiłków profilaktycznych,prowadzenie magazynku materiałów biurowych, zakup i prowadzenie pełnej ewidencji druków ścisłego zarachowania, prowadzenie spraw związanych a usługami telekomunikacyjnymi dla zakładu, nadzór nad sprzętem biurowym zakładu,w szczególnych przypadkach zastępstwo w obsłudze sekretariatu .
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2016-09-21 - Łódź (łódzkie)
ochrona obiektu,parkingu,monitoring
Security Group Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie produkcji, dbanie o efektywną pracę zespołu
VEGGIEFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-15 - Sucha Wola (podkarpackie)
sprzątanie (pokoje, korytarze)
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
prace naprawcze
ENERGOMASTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-04 - Chorzów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w branży budowlanej, dekoracyjnej, ogrodowej, doradztwo, wykładanie towarów
SANTINES Sp. z o.o - 2016-10-26 - Skórzewo (wielkopolskie)
Obsługa maszyny CNC oraz komputera. Praca w Zabrzegu w systemie jednozmianowym w godz. 14-22 od poniedziałku do piątku.
SH GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Zabrzeg (śląskie)
Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie; potwierdzanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów, budynków i urządzeń; prowadzenie obowiązującej dokumentacji ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; ścisła współpraca w zakresie pełnionych obowiązków służbowych z organami administracji państwowej oraz użytkownikami kompleksów i obiektów wojskowych. /Praca: Łomża/
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-18 - Łomża (podlaskie)