INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO Bia艂ystok oferta pracy Politechnika Bia艂ostocka
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Wynagrodzenie: od 4聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - pe艂nienie samodzielnej funkcji technicznej polegaj膮cej na nadzorowaniu rob贸t w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych- nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 rob贸t - kontrolowanie rozlicze艅 budowy- udzia艂 w odbiorach rob贸t budowlanych i dokumentacji projektowych- przygotowywanie danych do post臋powa艅 przetargowych - sporz膮dzanie kosztorys贸w- udzia艂 w przegl膮dach budynk贸w - praca na wysoko艣ci powy偶ej 3m- praca przy monitorze ekranowym- inne czynno艣ci, wynikaj膮ce z bie偶膮cych potrzeb Uczelni
Data publikacji: 2021-04-19
Lokalizacja: Bia艂ystok (podlaskie)
Pracodawca: Politechnika Bia艂ostocka
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 45A, 15-351 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- pe艂nienie samodzielnej funkcji technicznej polegaj膮cej na nadzorowaniu rob贸t w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych- nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 rob贸t - kontrolowanie rozlicze艅 budowy- udzia艂 w odbiorach rob贸t budowlanych i dokumentacji projektowych- przygotowywanie danych do post臋powa艅 przetargowych - sporz膮dzanie kosztorys贸w- udzia艂 w przegl膮dach budynk贸w - praca na wysoko艣ci powy偶ej 3m- praca przy monitorze ekranowym- inne czynno艣ci, wynikaj膮ce z bie偶膮cych potrzeb Uczelni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bia艂ystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ogranicze艅 w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych
Nazwa pracodawcy: Politechnika Bia艂ostocka
danePracodawcy_nip: 5420208721
danePracodawcy_regon: 000001672
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Adres pracodawcy:
Wiejska 45A, 15-351 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Bia艂ystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Bia艂ystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bia艂ystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 45A
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: edukacja
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.04.2021
Oferta pracy wa偶na do: 31.05.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 20.04.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?27047ee367f368501795d48a33467f0a
Podobne oferty pracy
opieka nad dzie膰mi (zabawy, wychodzenie na spacery, prowadzenie zaj臋膰, karmienie, przewijanie) - podawanie posi艂k贸w, sprz膮tanie po posi艂kach - utrzymywanie czysto艣ci w budynku punktu opieki dziennej
Nasze Skarby Sp. z o.o. - 2020-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
zamiatanie, grabienie, malowanie, przycinanie krzew贸w itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
Kierowanie samochodem dostawczym, wype艂nianie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Rawa Mazowiecka (艂贸dzkie)
Szczeg贸艂y na stronie:https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/ilawa/inspektor-weterynaryjny,59498
Powiatowy Inspektorat Weterynarii I艂awa - 2020-01-13 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Pomoc przy produkcji
kontakt przez OHP - 2016-05-13 - Jaros艂aw (podkarpackie)
prace budowlane
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2020-10-19 - Lubin (dolno艣l膮skie)
路Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomo艣ciach,路Opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczeg贸lnych nieruchomo艣ci,路Przygotowanie materia艂贸w przetargowych na realizacj臋 remont贸w, uczestnictwo w przetargach, 路Organizacja i nadz贸r nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynk贸w,路Realizacja um贸w zawartych z Klientami w zakresie technicznym,路Organizacja i udzia艂 w zebraniach Wsp贸lnot Mieszkaniowych, 路Wsp贸艂praca z Urz臋dem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji pa艅stwowej,路Egzekwowanie od wykonawc贸w terminowo艣ci oraz dobrej jako艣ci wykonania rob贸t a tak偶e pe艂nej dokumentacji wykonawczej.Pracodawca oferuje: Prac臋 w dynamicznie rozwijaj膮cej si臋 firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋,Mo偶liwo艣膰 rozwoju w gronie profesjonalist贸w,Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres pr贸bny 3 m-ce, nast臋pnie um. na czas okre艣lony, docelowo na czas nieokre艣lony. Godz. pracy 8-16.
ZESP脫艁 ZARZ膭DC脫W NIERUCHOMO艢CI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-04 - S艂upsk (pomorskie)
Ci臋cie profili aluminiowych, szklenie konstrukcji aluminiowych, praca wewn膮trz budynku (艣ciany szklane w obiektach biurowych).
Perfectglass Mateusz Krawczyk - 2020-03-09 - Gda艅sk (pomorskie)
praca w piekarni, wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Orneta (warmi艅sko-mazurskie)
Wg. stanowiska.
Przedsi臋biorstwo Budowy Dr贸g i Most贸w Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadz贸r inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporz膮dzanie kosztorys贸w na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego, udzia艂 w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2019-02-20 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
Podstawowe obowi膮zki:1) zapewnienie bezpiecze艅stwa system贸w teleinformatycznych, w kt贸rych s膮 przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych:a) system贸w teleinformatycznych,b) 艣rodk贸w ochrony elektromagnetycznej;3) zarz膮dzanie ryzykiem bezpiecze艅stwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pe艂nomocnika Ochrony dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do wyja艣nienia okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bie偶膮cych kontroli zgodno艣ci funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacj膮 bezpiecze艅stwa i reagowanie na stwierdzone nieprawid艂owo艣ci;6) nadzorowanie prac administrator贸w system贸w teleinformatycznych w zakresie bezpiecze艅stwa tych system贸w;7) prowadzenie szkole艅 dla 偶o艂nierzy i pracownik贸w wojska z zakresu przepis贸w o ochronie informacji niejawnych ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materia艂贸w i dokument贸w;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.wynagrodzenie zasadnicze 3275.00 z艂 plus premia w wysoko艣ci 12% plus dodatek za sta偶 pracyPracodawca podlega warunkom pracy i p艂acy zawartym w Ponadzak艂adowym Uk艂adzie Zbiorowym Pracy dla Pracownik贸w Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Bud偶etowej.Pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2020-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sulech贸w (lubuskie)
Kierowanie i nadzorowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w, zabezpieczenie sprawnego dzia艂ania instalacji i urz膮dze艅 domowych, przyjmowanie i wykonywanie zlece艅 mieszka艅c贸w, rozliczenia finansowe i materia艂owe us艂ug dla ludno艣ci wykonywanych przez konserwatora.
NAUCZYCIELSKA SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA SOPOT DOLNY - 2020-01-21 - Sopot (pomorskie)
Prace pomocnicze lakiernika
NIKOL-TECH Arkadiusz Drabik - 2018-06-13 - Mys艂owice (艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Radom (mazowieckie)
wsp贸艂udzia艂 w przygotowaniu i realizowaniu bud贸w zleconych przez Gmin臋.
GMINA GRABICA - 2015-12-01 - Grabica (艂贸dzkie)
wszelkie prace zwi膮zane z przygotowaniem i monta偶em konstrukcji stalowych, spawanie. Praca na 1 lub 2 zmiany. Miejsce wykonywania pracy Gliwice.
NOVAR Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Gliwice (艣l膮skie)
Informacje na stronie BIP Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Krasnymstawie
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-08-19 - Krasnystaw (lubelskie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 inwestycyjno-remontow膮 w S膮dzie Okr臋gowym w Przemy艣lu.
S膮d Okr臋gowy w Przemy艣lu - 2016-02-29 - Przemy艣l (podkarpackie)
Wg. stanowiska
kontakt przez OHP - 2020-03-03 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest ni偶szy ni偶 6%.G艂贸wne obowi膮zki:- kontrolowanie organ贸w s艂u偶b geodezyjnych i kartograficznych w celu zapewnienia przestrzegania przepis贸w prawa w obszarze geodezji i kartografii,- przygotowywanie rozstrzygni臋膰 w zakresie rozpatrywanych skarg i wniosk贸w wp艂ywaj膮cych do Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materia艂贸w 藕r贸d艂owych i archiwalnych,- kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepis贸w ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczeg贸lno艣ci zgodno艣ci wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa,- kontrolowanie dzia艂alno艣ci przedsi臋biorc贸w oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowywaniu projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych,- kontrolowanie Marsza艂ka Wojew贸dztwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydent贸w miast na prawach powiat贸w i starost贸w w zakresie tworzenia metadanych opisuj膮cych zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak r贸wnie偶 interoperacyjno艣ci prowadzonych zbior贸w danych i umocowanych z nimi us艂ug wynikaj膮cychz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiot贸w posiadaj膮cych uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,- przygotowywanie projekt贸w stanowisk, opinii Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku w膮tpliwo艣ci co do stosowania przepis贸w prawa przez organy s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cieod ul. Jagiello艅skiej 3, budynek nie posiada windy, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach.W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2021-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) Przygotowanie dokument贸w i ich transmisja elektroniczna do ZUS:- wprowadzanie zmian zg艂oszonych przez pracownik贸w- rejestracja nowych pracownik贸w zatrudnionych na umowy o prac臋 i umowy zlecenia- naliczanie zwrotu sk艂adek,- wyrejestrowywanie zwolnionych- transmisja m-cznych sk艂adek- wsp贸艂praca z ZUS-em w celu korekt raport贸w- korekty raport贸w- rozliczanie sk艂adek na Fundusz Pracy za osoby powracaj膮ce z urlopu macierzy艅skiego i wychowawczego;2) sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych dla potrzeb ZUS, Urz臋du Skarbowego oraz innych instytucji publiczno - prawnych;3) dokonywanie wyr贸wna艅 z tytu艂u podwy偶ek wynagrodze艅 dla pracownik贸w Urz臋du Miasta;4) naliczanie i sporz膮dzanie listy dodatkowego wynagrodzenia rocznego;5) przygotowywanie do przelewu wewn臋trznych zlece艅 p艂atno艣ci dotycz膮cych potr膮ce艅 od wynagrodze艅, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, podatku dochodowego od os贸b fizycznych;6) przyjmowanie o艣wiadcze艅 i deklaracji podatkowych sk艂adanych przez pracownik贸w;7) dokonywanie potr膮ce艅 od wynagrodze艅:- sk艂adki na dobrowolne ubezpieczenie grupowe,- po偶yczki z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Po偶yczkowej (PKZP), Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych (ZF艢S),- potr膮cenia komornicze i inne.8) sprawdzanie dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym dotycz膮cych ZF艢S i dokonywanie przelew贸w z wy艂膮czeniem po偶yczek mieszkaniowych;9) dokonywanie przelew贸w wynagrodze艅;10) przygotowywanie dokumentacji dla pracownik贸w przechodz膮cych na renty, emerytury, i ustalenie kapita艂u pocz膮tkowego (druk RP-7);11) naliczanie sk艂adek na PFRON;12) rozliczanie miesi臋czne i roczne podatku dochodowego;13) wydawanie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci osi膮gni臋tego dochodu przez pracownika;14) przygotowywanie projekt贸w pism, interpelacji, sprawozda艅, analiz dotycz膮cych powierzonego zakresu czynno艣ci.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-06-24 - P艂ock (mazowieckie)
Monta偶, spawanie, szlifowanie. Monta偶 konstrukcji stalowych, remont statk贸w, budowa statk贸w.
TETIANA KUKSINA BONUMETALLI - 2017-11-06 - Gdynia (pomorskie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA SPRAW ZWI膭ZANYCH Z PLANOWANIEM, I NADZOROWANIEM PRAC KONSERWACYJNYCH, NAPRAWCZYCH, REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH; NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO WSZYSTKICH OBIEKT脫W PUM WRAZ Z TOWARZYSZ膭C膭 INFRASTRUKTUR膭 TECHNICZN膭 I ZAGOSPODAROWANIEM TEREN脫W ZEWN臉TRZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE - BUDOWNICTWO OG脫LNE LUB INNY KIERUNEK TECHNICZNO BUDOWLANY, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZE艃, DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNO艢CI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, ZNAJOMO艢膯 PROCESU KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZANIA PRAC BUDOWOWLANYCH, ZNAJOMO艢膯 RYSUNKU TECHNICZNEGO,DOBRA ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD, MS EXCEL, NORMA, AUTOCAD LUB POKREWNY, ZNAJOMO艢膯 PRAWA ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, PRAWA BUDOWLANEGO, ZAGADNIE艃 TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, PRZEPIS脫W P. PO呕. I BHP, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 3 LATA DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO; CV NALE呕Y PRZES艁A膯 NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawieraj膮ce klauzul臋 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza finansowa proces贸w przeprowadzanych w firmie, kontakt z klientem zagranicznych w j臋zyku angielskim, niemieckim i ukrai艅skim.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
-nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2020-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie korespondencji dotycz膮cej spraw najmu komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszcze艅 tymczasowych, prowadzenie spraw w zakresie przyznawania komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszcze艅 tymczasowych, zamian mieszka艅 komunalnych, przygotowywanie wniosk贸w i dokument贸w do rozpatrzenia lub zaopiniowania przez Spo艂eczn膮 Komisj臋 do Spraw Mieszka艅 Komunalnych, przygotowywanie do rozstrzygni臋膰 Prezydenta Olsztyna wniosk贸w w zakresie prowadzonych spraw, uczestniczenie w wizjach lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszcze艅 tymczasowych, opracowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Miasta, Zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawach prowadzonych przez Dzia艂.Godziny pracy 7:30-15:30
Zak艂ad Lokali i Budynk贸w Komunalnych - 2021-04-06 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)