INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Rzeszów oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Data publikacji: 2020-07-14
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa ogólnego lub pokrewne, praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi, doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane , umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej realizacji zadań, dobra organizacja pracy, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8130016044
danePracodawcy_regon: 69027046900050
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, list motywacyjny, scan uprawnień budowlanych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Płk. Lisa Kuli
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?020d4654c97ff0fcdcc5468d65bcbef4
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, prace porządkowe.
ODNOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Prudnik (opolskie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonawstwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi,2) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do Biura Obsługi Interesantów,3) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,4) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie,5) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów,6) przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,7) pisanie pism związanych z udziałem Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza w konferencjach, naradach i spotkaniach,8) prowadzenie centralnego rejestru kontroli zewnętrznych,9) prowadzenie rejestru służbowych delegacji krajowych i zagranicznych (wystawianie, ewidencjonowanie),10) koordynowanie wszelkich spraw związanych z pobytem w delegacjach służbowych (rezerwacja terminów, miejsc itp.),11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sal narad Urzędu,12) prowadzenie rejestru kluczy,13) prowadzenie rejestru pieczęci,14) odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sekretariacie. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym mieszczącym się w przedziale od 2600 zł do 2900 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanymi z prowadzenem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie udział w:a) weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b)bieżącym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej.2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z: a)przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,b) ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanych z przeprowadzeniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustaleniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji.3. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu działania ODGK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-03-20 - Płock (mazowieckie)
Frezowanie elementów metalowych (produkcja jednostkowa - aluminium, stal).
Wójtowicz Radosław "VITOMET" - 2019-08-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowywanie i donoszenie posiłków do bemarów oraz utrzymywanie porządku w miejscu pracy
Jadłodajnia Górny Taras Michał Pawlak - 2017-08-28 - Bezrzecze (zachodniopomorskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
-prace biurowe
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO Oddział Regionalny w Koszalinie - 2018-09-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01.
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2016-01-07 - Tczew (pomorskie)
przygotowanie i przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia, rozliczanie zamówieńGodyiny pracy 7.00 -15.00
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-09-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie produktem, współpraca z działem produkcji i logistyki, kontakt z inżynierami produktu w aspekcie prawidłowej realizacji projektów, nadzór nad parametrami produktu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Sierakowo (wielkopolskie)
-ksiegowanie dokumentów kosztowych,-rozliczanie dokumentów medialnych,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości wewnętrznej,-inne prace wynikające z bieżących potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami firmy, obsługa systemów handlowych, drobne prace biurowe, przygotowanie dokumentacji do archiwum. Wymagania: wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Połchowo (pomorskie)
Określony w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie należności, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Drogoszewo (mazowieckie)
Nadzory budowlane, sprawy techniczne
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI AKTUS - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor ds.administracji
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prowadzenie okresowej kontroli budynków, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w nieruchomościach, przeprowadzanie wizji technicznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sprawdzanie kosztorysów , prowadzenie książki obiektów.Kontakt z pracodawcą: 71 772-63-15 lub biuro (at) atena-hjw.pl
Atena&HJW Spółka z o.o. - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
JANTAR 2 Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
czynności związane z obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie instalacji co, wodno-kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzi książki kontowe i ewidencjonuje w nich wydatki z podziałem na poszczególne grupy budżetowe i pozycje budżetowe oraz monitoruje zgodność wydatków z planem finansowym.Opisuje faktury i rachunki, sprawdza ich zgodność z zawartymi umowami, wprowadza polecenia przelewu do informatycznego systemu użytkowego w celu przekazania podpisanych faktur do PGK.Opracowuje projekt planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządza analizy kwartalne z realizacji planu i wykorzystania środków finansowych, a także inne materiały o charakterze finansowym, uczestniczy przy opracowywaniu planu zamówień publicznych w celu zapewnienia właściwego wykorzystania środków finansowych.Uzgadnia z PGK konta analityczne i syntetyczne wydatków oraz wpływów.Prowadzi rejestr otrzymanych faktur od kontrahentów, rejestr szkód w mieniu Sekcji.Prowadzi postępowania szkodowe w mieniu Sekcji w celu właściwej likwidacji szkód powstałych w mieniu Sekcji.Prowadzi ewidencję środków trwałych oraz wycenia i rozlicza inwentaryzację.Przygotowuje wyliczenia kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-12-12 - Chełm (lubelskie)
operator maszyny termoformującej, załadunek i rozładunek płyty do maszyny, obróbka elementów po produkcji, szlifowanie, wycinanie
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2018-01-24 - Niedomice (małopolskie)
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Demontaż i montaż części samochodowych. Prace blacharskie na samochodzie.- Wynagrodzenie : 4500 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-: 15:00, w soboty w godz.: 7:00-13:00. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku blacharza samochodowego. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 601-416-817) w godz.: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dobrego Urobku 22, 40-810 Katowice).
AUTO-SERWIS-MYŚLIWIECKI S.C. MYŚLIWIECKI JANUSZ, MYŚLIWIECKA IWONA - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)