INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Chrzanów oferta pracy POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CHRZANOWIE
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie, rozliczanie, kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych i remontowych, przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, przeprowadzanie kontroli stanu technicznego obiektów i budynków.
Data publikacji: 2020-01-02
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CHRZANOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kardynała Wyszyńskiego 17, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie, rozliczanie, kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych i remontowych, przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, przeprowadzanie kontroli stanu technicznego obiektów i budynków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputerowych programów kosztorysowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CHRZANOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Kardynała Wyszyńskiego 17, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Kardynała Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3085eae3479f9543920a056232b234bb
Podobne oferty pracy
jw.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Nr DO/ON/38 /2019 Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach, ul. Barbary 21 a, 40-053 Katowice poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. ochrony praw pasażera (rzecznik).- Główne obowiązki:1. Wyszukiwanie, selekcja i przetwarzanie informacji, opinii oraz interesów pasażerów dotyczących planowanych zmian w komunikacji miejskiej oraz jej bieżącego funkcjonowania.2. Reprezentowanie interesów oraz opinii pasażerów w relacjach z pracownikami ZTM.3. Reprezentowanie ZTM w kontaktach z pasażerami.4. Udział w procesie zarządzania komunikacją z pasażerami w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter) oraz na forach internetowych.5. Dbanie o wizerunek ZTM.6. Wsparcie w procesie zarządzania komunikacją z mediami oraz obsłudze prasowej - przygotowywanie informacji do wywiadów prasowych, radiowych, telewizyjnych i dla portali internetowych.7. Aktywna działalność informacyjna oraz reagowanie na krytykę wyrażoną w przestrzeni publicznej.8. Udział w pracach związanych z realizacją projektów kampanii informacyjnych oraz optymalizacją procesu przepływu informacji pasażerskiej.9. Współredagowanie strony głównej serwisu internetowego ZTM.- Warunki pracy:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21 a.3. Praca przy stanowisku komputerowym.4. Praca na ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie uciąiżliwych i szkodliwych warunków pracy.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-09-09 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, FRYZJER MĘSKI, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W ZAKŁADZIE I NA STANOWISKUWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE -FRYZJER
ZAKŁAD FRYZJERSKI KRYSTYNA OGRODNICZAK - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
krycie dachów
ZAKŁAD BUDOWLANY MS BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace porzadkowe powierzchni handlowych. Wymagania: staż pracy 1 rok, orzeczenie o niepełnosprawności. Wysokość wynagrodzenie: podstawa + 300 premia. Miejsce wykonywania pracy Rumia AGATA MEBLE.
PANEL SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Rumia (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Zielona Góra (lubuskie)
INSTALACJE PRZYŁĄCZEŃ ELEKTRYCZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, PODSTAWOWOA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na koparko-ładowarce. Godz. pracy 8-16. Przewidywany okres zatrudnienia 2 lata. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Usługi Ogólnobudowlane i Handlowe EXPERT - 2018-10-03 - Krępa Słupska (pomorskie)
koszenie trawy ,przycinanie drzew,usuwanie materiałów pofabrycznych ,dbanie o czystość na terenie zakładu pracy. kontakt telefoniczny 696989397
Gegenbauer Polska - 2016-08-12 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowo-płacowa
SECO CONSULTING RYMARCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres podstawowych obowiązków obejmuje w szczególności:Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi i oświatowymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez.Animowanie lokalnej twórczości i rozwoju kulturalnego. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora.Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-20 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
bieżąca obsługa najemców, typowanie lokali do remontów, sporządzanie kosztorysów
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Radomsko (łódzkie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem posiedzeń: Zarządu (sporządzanie protokołów) oraz Rady Nadzorczej i obrad Walnego Zgromadzenia. Współpraca przy opracowywaniu oraz aktualizacja aktów normatywnych dot. funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych.Odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań, zestawień wykazów oraz rejestrów z zakresu działalności Spółki.Wykonywanie czynności w zakresie biurowości oraz materialno- technicznym związanym ze świadczeniem pomocy prawnej, w tym przygotowywanie projektów pism sporządzanych przez osoby świadczące pomoc prawną na rzecz Spółki radcy prawnemu.Prowadzenie Rejestru Uchwał Zarządu.
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-10/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pełnienie funcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej systemów sygnalizacji pożaru, automatyki, obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. Technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań służby BHP, w tym przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP dla klientów, kontakt mailowy i tlefoniczny z klientami.
MEFISTO Anna Malicka - 2019-01-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
utrzymywanie czystości w miejscu pracyprzyjmowanie, wycena towaruobsługa klientówwystawianie faktury VATskładanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Królikowo (kujawsko-pomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie internetowej BIP OPS zakładka naboryWykształcenie: Wyższe; zakres obowiązków: przyg. i prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie planów zamówień publicznych; przygotowywanie merytorycznych sprawozdań z zakresu zmówień publicznych jednostki
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2019-07-26 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonów, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługa kserokopiarki;
Centrum Językowe Patrycja Pierańska-Ogiegło - 2018-08-21 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż części do samochodów ciężarowych, przyczep, naczep
P.W AUTOS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy produkcji okien i drzwi. Praca w drewnie.
Firma Handlowo-Usługowa KAMDREW-PLAST FHU Tomasz Kamiński - 2017-05-17 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Działalność inspekcyjno - kontrolna, w tym przeprowadzenie kontroli oraz inspekcji budów budynków użytkowych i sporządzanie protokołów, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w postępowaniu administracyjnym
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klienta,przyjmowanie towarów i ich ekspozycjaUtrzymanie porządku w sklepie i wokół sklepu
kontakt przez PUP - 2018-02-04 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2017-09-21 - Błonie (mazowieckie)