INSPEKTOR Katowice oferta pracy ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Księgowość w zakresie obsługi środków trwałych. Księgowość w zakresie obsługi należności. Rozliczanie podatku VAT- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Księgowość w zakresie obsługi środków trwałych. Księgowość w zakresie obsługi należności. Rozliczanie podatku VAT- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości, ustawy o VAT.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-420-41-51) w godzinach 9:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Karolinki 1, 40-467 Katowice) lub e-mail: i.polonek (at) scuw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 9:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.scuw.pl
Ulica pracodawcy: Karolinki
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c31e72907ca09b1dac8f13a366aee17
Podobne oferty pracy
zbiór pieczarek
UPRAWA GRZYBÓW PAWEŁ KARWATKA - 2020-05-14 - Bucz (wielkopolskie)
PRACE ELEKTRYCZNE
STAR EUROPA HOLDING1 - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prace budowlane,wykończeniowe
KGBUD Krzysztof Gil - 2020-06-16 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Praca terenowo-biurowa, mozliwy wysiłek fizyczny przy pobieraniu prób, konieczność ciągłego samokształcenia, samodzielność w realizacji zadań.
Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-12-11 - Białogard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza, asystowanie lekarzowi podczas zabiegu, przygotowywanie i przechowywanie leków, materiałów narzędzi oraz konserwowania na bieżąćo sprzętu, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi stom, wykonywanie czynnosci administracyjnych i prowadzenie dokumentacji gab. stom.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Myszków (śląskie)
wykonywanie badań nieniszczących
LABO-NDT Paweł Szuberla - 2021-03-26 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
Praca w biurze i w terenie (inwentaryzacja wrobów azbestowych).
GREENLYNX Paweł Ryś - 2019-05-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prygotowywanie procesu inwestycyjnego, rozliczanie i zakańczanie procesu
Urząd Gminy w Czarnej Dąbrówce - 2019-09-12 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
Wykształcenie wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ, mile widziane wykształcenie w zakresie ochrony środowiska. Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń BHP, PPOŻ . Osoby zainteresowane ofertą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-10-08 - Rybnik (śląskie)
prace gospodarcze i remontowe
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Żagań (lubuskie)
Wykonywanie posadzek żywicznych na terenie Warszawy z przyuczeniem.
RENOFLOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie typowych prac ciesielskich
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2019-07-19 - Mielec (podkarpackie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa biura kancelarii brokerskiej Oferta dla osób do 30rż. zarejestrowanych w PUP w Elblągu
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych, mycie podłóg i okien, sanitariatów
ROKA A. I. Kantorski Spółka Komandytowa - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zamówień na kasie oraz drobne prace na kuchni (przygotowywanie sałatek, kanapek itp). Dbanie o czystość w miejscu pracy. Preferowani studenci / osoby uczące się.
BALERION INVESTMENT Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie pokryć dachowych (blacha gładka i profilowana, dachówka itp.) oraz oblachowań.
Zakład Remontowo-budowlany Krzysztof Czechowski - 2016-07-12 - Nysa (opolskie)
sprzątanie przydzielonych pomieszczeń, podawanie posiłków dzieciom, organizacja leżakowania, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Lębork (pomorskie)
Ustalanie właściwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zamówień publicznych,Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi,Organizacja przetargów na prace remontowe w sądzie,Sprawdzanie dokumentów dot. zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez oferentów wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporządzanie protokołów z czynności Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,Sporządzanie pism i dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień,Nadzór nad realizacją prac remontowych,Prowadzenie książki obiektu.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych;o nieposzlakowanej opinii;która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;posiadająca wykształcenie wyższe pierwszego stopnia;posiadająca znajomość obsługi komputera.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
rzetelne realizowanie zadań związanych z powierzonym stanowiskiem oraz podstawowymi funckajmi szkoły tj. dydaktyczną, wychowawczą oraz opiekuńczą-realizowanie programu nauczania-respektowanie praw ucznia i dziecka- współpraca z rodzicami-przestrzeganie prawa w tym oświatowego-zapewnienie uczniom bezpieczeństwa fizycznego i psychicznego
SZKOŁA PODSTAWOWA LIGOTA POLSKA - 2018-07-09 - Ligota Polska (dolnośląskie)
Obsługa klienta, strzyżenie, koloryzacja.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty w godz. 08.00-16.00 lub telefoniczny w godz. 08.00-20.00.
Salon Fryzjerski Anna Błażejczyk w Raciążu - 2018-06-29 - Raciąż (mazowieckie)
Stanowisko ds. Analiz.Zatrudnienie od września 2020r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-08-06 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie elementów do maszyn wg rysunku technicznego; obróbka elementów metalowych i z tworzyw sztucznych zgodnie z dokumentacją;
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-08-16 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, zabezpieczenie sprawnego działania instalacji i urządzeń domowych, przyjmowanie i wykonywanie zleceń mieszkańców, rozliczenia finansowe i materiałowe usług dla ludności wykonywanych przez konserwatora.
NAUCZYCIELSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA SOPOT DOLNY - 2020-01-21 - Sopot (pomorskie)