INSPEKTOR DS.SPRZEDAŻY Olsztyn oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK
Stanowisko: INSPEKTOR DS.SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 13, 10-960 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016
Data zakończenia pracy: 08.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Kopernika 13, 10-960 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie potraw, gotowanie.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lublin (lubelskie)
prace pomocnicze w kuchni
BAR UNIWERSALNY - 2016-05-18 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-06-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie robót elektrycznych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
praca na 1/2 etatuobsługa zasobów mieszkalnych i usługowych spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa PARKOWA - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, analiza i dokumentowanie wypadkó przy pracy, monitorowanie zmian w przepisach BHP w celu zapewnienia zgodności z przepisami, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Tarnów (małopolskie)
Wymagania: uprawnienia wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów dot. stanowiska Inspektora, aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praktyczna znajomość przepisów BHP, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność prowadzenia szkoleń. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP, doświadczenie w placówkach ochrony zdrowia. Opis stanowiska: nadzór nad przestrzeganiem przepsiów BHP, doradztwo w zakresie organizacji bezpiecznej pracy, raportowanie o warunkach pracy oraz wdrażanie procedur usprawniających, prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników, prowadzenie i dokumentowanie postępowań powypadkowych. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, interesująca i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzajace kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2015-12-14 - Rybnik (śląskie)
mycie okien, podłóg, zamiatanie, odkurzanie pomieszczeń biurowychRPO WD po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kondratowice (dolnośląskie)
obsługa kadrowo - płacowaKontakt z pracodawcą: ssawzdargo (at) dczp.wroclaw.pl lub 505247130sala E
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w szklarni, pielęgnacja i zbiory pomidorów,sprzątanie szklarni, jazda wózkami na wysokości.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Janów (mazowieckie)
naprawa, montaż, serwis kontenerów modułowych. Praca w Pabianicach, ul. Lutomierska 50
TOMCONTER Tomasz Cholajda - 2018-08-09 - Pabianice (łódzkie)
Praca przy produkcji wyrobów cukiernicznych.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
chęci do pracy,
Ręczna Myjnia Samochodowa Beata Kaczor - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych Zarządu w Bydgoszczy CBŚP. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oznaczone wszystkimi kaluzulami tajności oraz techniczne nośniki informacji niejawnych, rozkliczanie z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi proceduramiopracowywanie zapotrzebowania określające wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych,opracowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu i sprawdzanie zgodności i rozliczanie z posiadanego wyposażenia policjantów przenoszonych i zwalnianych,organizowanie czynności związanych z przekazywaniem do archiwum Policji dokumentów niejawnych, oraz ocenianie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC",dokonywanie zmiany, zniesienia klauzul, tajności z określonych dokumentów,kontrolowanie terminów ważności poświadczenia bezpieczeństwa, dbanie o terminowe i poprawne złożenie ankiet bezpieczeństwa oraz oświadczeń majątkowych,dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu,aktualizowanie zbiorów obowiązujących niejawnych aktów prawnych oraz zapoznawanie policjantów i pracowników w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji.
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Kotlarsko-Ślusarski p. Kornel Pawlak - 2018-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- rozkładnie towarów na sklepie i w magazynie,- przyjmowanie dostaw,- obsługa kasy fiskalnej,- dbałość o czystość w sklepie,- sprawdzanie dat przydatności produktów do spożycia.
Firma Handlowo-Usługowa Marwi I Agata Kaluta - 2016-02-10 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Praca w firmie zajmującej się handlem hurtowym odzieżą, współpraca z dostawcami, producentami i odbiorcami tureckimi, uzgadnianie terminów dostaw, rodzaju asortymentu, negocjowanie marż, uaktualnienie bazy kontrahentów, załatwianie reklamacji. Praca na pełny etat, od pomiedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Reform Group Sp. zo.o. - 2017-03-09 - Wolica (mazowieckie)
Kompleksowe przygotowanie inwestycji do realizacji. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizacje zadań inwestycyjnych. Monitorowanie, zakończenie, odbiór a także rozliczenie realizowanych zadań.
Urząd Miejski w Mrągowie - 2018-03-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
-udział w organizowanych ćwiczebnych alarmach pożarowych dla całego stanuosobowego, wojskowej straży pożarnej i współdziałających sił i środków;-udział w opracowywaniu instrukcji przeciwpożarowych dla pomieszczeń, magazynów, warsztatów, garaży itp.;-udział w opracowywaniu planu ochrony przeciwpożarowej;-uczestniczenie w przeglądach budynków, pomieszczeń, urządzeń i przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;-szkolenie żołn ierzy i pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej;-opracowywanie okresowych analiz o stanie ochrony przeciwpożarowej
Regionalne Centrum Informatyk - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 12-20
BAKS Alina Borucka Restauracje McDonalds - 2017-04-21 - Słupsk (pomorskie)
Wsparcie przy tworzeniu dokumentacji produkcyjnej, dystrybucja i aktualizacja dokumentacji produkcyjnej (rysunki techniczne), analizowanie dokumentacji technicznej pod kątem zapotrzebowania na materiały, ewidencja stanów magazynowych, składanie zamówień, kontrola dostaw pod kątem ilościowym i terminowym, prowadzenie negocjacji cenowych, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "TAR-STAL" J. I H. KAWA SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-07 - Sieradza (małopolskie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na terenie Piotrkowa Tryb. i okolic. Pracodawca zapewnia transport.
PPHU "REM-DACH" TADEUSZ SZARLEJ - 2018-07-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego oraz aukcji na allegro.pl, tworzenie opisów produktów, opieka nad stroną internetową oraz fanpage, przygotowywanie zamówień, realizacja wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa klientów w salonie sprzedażowym- sprzedaż płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek, wykonywanie dla klientów projektów łazienek
PHU "CER-GRES", Krystyna Gorzewska - 2015-12-11 - Bełchatów (łódzkie)
obsługiwanie kasy, przyjmowanie towarów, dbanie o czystość
DELIKATESY PRZY ŚLĄSKIEJ IZABELA MASTALERZ - 2016-09-08 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)