INSPEKTOR DS. ZAOPATRZENIA Jastrzębie-Zdrój oferta pracy JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 700 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Data publikacji: 2021-03-25
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 do 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 do 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: min. 1 rok doświadczenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolność działania pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: efektywność realizacji zadań i celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyscyplina pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programu Gospodarki Materiałowej, systemu aukcyjnego, internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdobyte kursy i szkolenia z zakresu negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność, terminowość, sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość i umiejętność obsługi MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analizowania i wnioskowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawowa znajomość podatków i opłat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość informatyki z zakresu obsługi systemu operacyjnego, systemu aukcyjnego
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_13:
wiedza specjalistyczna z zakresu materiałoznawstwa, podstawowych analiz finansowych i kosztowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_14: znajomość procedur ISO
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_15:
znajomość prawa handlowego i cywilnego z zakresu umów odpowiedzialności cywilno-prawnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_10: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_11: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_12: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_13: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_14: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, mechaniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: mile widziane wykształcenie wyższe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
znajomość j. angielskiego/niemieckiego będzie dodatkowym atutem
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6331971048
danePracodawcy_regon: 27605781300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.03.2021
Oferta pracy ważna do: 23.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e9dd8277002b25ff79e60fa7cb81a0a7
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie korespondencji w sprawach wymagających wiedzy w zakresie funkcjonowania Rodzinnych Ogrodów Działkowych)- udzielanie odpowiedzi na pisma z organów administracji publicznej, sądów itp.- obsługa prawna Okręgu (udzielanie porad i wyjaśnień dot. przepisów ustaw, statutu PZD, regulaminu ROD)- udzielanie odpowiedzi na skargi oraz wnioski- okazjonalnie prowadzenie szkoleń i narad organizowanych dla Zarządów ROD, obsługa walnych zebrań sprawozdawczych w ROD- przygotowanie materiałów wraz z projektami uchwał na posiedzenia Okręgowego Zarządu PZD- udział w czynnościach kontrolnych podejmowanych przez biuro Okręgu- monitorowanie otoczenia prawnego związanego z działalnością Związku (śledzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów inwestycyjnych dotyczących terenów zajmowanych przez Rodzinne Ogrody Działkowe) i podejmowanie działań mających na celu ochronę interesów ROD- współpraca z innymi działami, w szczególności z zespołem Radców Prawnych
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Mazowiecki - 2020-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Lipsko (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Końskie (świętokrzyskie)
opracowywanie technologii wytwarzania konstrukcji stalowych, oprac.dokumentacji technicznych,wdrażanie opracowanych procesów do produkcji, nadzór i kontrola przebiegu procesu technologicznych, kontrola zużycia materiałów
ACERO SYSTEM SP.ZO.O. - 2016-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca na warsztacie
KRYSTIAN JANIK, AUTO JANIK - 2016-03-03 - Lębork (pomorskie)
Ważenie pojazdów i wystawianie dowodów WZ, faktur sprzedaży, prowadzenie rejestów zakupu oraz sprzedaży VAT.Obsługa kasy fiskalnej i transakcji gotówkowych, obsługa programu CDN OPTIMA lub wdrażanie się w jego zagadnienia, docelowo do zagadnień księgowychUtrzymywanie czystości w pomieszczeniu.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Parsęcko (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOMÓRKI, KIEROWANIE PRACĄ PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW; NADZÓR NAD TERMINOWYM I RZETELNYM SPORZĄDZANIEM PLANÓW, MELDUNKÓW, SPRAWOZDAŃ; PRZESTRZEGANIE USTALONYCH ZASAD SPORZĄDZANIA, PRZYJMOWANIA I OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH; SKŁADANIE WNIOSKÓW DO ROCZNEGO PLANU REMONTÓW I KONSERWACJI I NADZÓR NAD OPRACOWANIEM ROCZNEGO PLANU; WYKONYWANIE ZADAŃ W ZAKRESIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI; NADZOROWANIE WŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, GRUNTÓW, SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO; KIEROWANIE GOSPODARKĄ URZĄDZENIAMI I MATERIAŁAMI PRZYDZIELONYMI; NADZOROWANIE PROWADZENIA OBSŁUGI STAŁYCH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH; ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI URZĄDZEŃ OGRZEWCZYCH ELEKTRYCZNYCH, INSTALACJI PIORUNOCHRONNYCH ITP.
6. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2021-04-06 - Nieżychowice (pomorskie)
Sprzatanie części wspólnych, czyszczenie sanitariatów, odkurzanie
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, wykładanie i ekspozycja towarów, sprawdzanie terminu ważności produktów. CV należy składać na adres e-mail: rekrutacja (at) stokrotka.pl
"STOKROTKA" Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Bralin (wielkopolskie)
Obsługa klientów marketu zgodnie z przyjetymi standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków płatniczych. Praca na stoisku mięsnym. Dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycje towarów.Praca w sklepie Dino w Kargowej.
Dino Polska S.A - 2017-07-07 - Kargowa (lubuskie)
dokonywanie przeglądów technicznych i lokali adnministracyjnych przez spółkę ,prowadzenie kontroli przebiegu robót remontowych, prowadzenie rozliczeń
Miejski Zakład Gospodarki Kom. i Mieszkaniowej Spółka z o.o - 2019-02-18 - Przasnysz (mazowieckie)
obsługa indywidualnych klientów, dbanie o stan techniczny i czystość pojazdów, drobne naprawy techniczne, przewóz klientów
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Czchów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe. Zajęcia Wczesnego Wspomagania Rozwoju w ramach Ośrodka Koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Wynagrodzenie do uzgodnienia, godzinowe. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. WERONIKI SHERBORNE CZERWIONKA-LESZCZYNY - 2019-11-19 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
prace pomocnicze w zakresie dekarstwa. Praca na wysokości.
MUNDEX ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MUŃKO PIOTR - 2017-04-11 - Sulechów (lubuskie)
przygotowywanie masy klejowej, pomoc przy załadunku i rozładunku prasy z elementów sklejki
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykonywanie prac porządkowych; sprzątanie, koszenie trawy, grabienie, zbieranie śmieci, wycinanie zakrzaczeń.
Urząd Gminy Prażmów - 2020-02-11 - Prażmów (mazowieckie)
Celem stanowiska jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy Kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku.Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1)prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ze Szkoły;2)rozdział korespondencji na komórki organizacyjne Szkoły;3)przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie, odbieranie i dostarczanie korespondencji;4)prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły Okres próbny od lipca do września 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Hydraulik
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- montowanie wiązek elektrycznych, elementów układu oświetlenia, zespołu wycieraczek, akumulatorów, zespołu włączników świateł awaryjnych, cewek zapłonowych, sygnałów dźwiękowych
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Wilkowo (lubuskie)
Prace wykończeniowe, remontowe, instalacyjne, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kraków (małopolskie)
fakturowanie, rozliczanie kosztów, księgowanie, analizy.
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2019-08-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa urządzeń bezpośrednio z produkcją koksu, sortowanie koksu
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Częstochowa (śląskie)
-Obsługa gości lokalu gastronomicznego,-Lokal czynny od poniedziałku do czwartku 14-22, piątek - sobota 14-24, niedziela 14-20,-Kontakt telefoniczny 795-644-641,-CV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres e-mail artur.suchecki (at) interia.eu
Smart Biznes PIOTR STARZECKI - 2019-01-24 - Tczew (pomorskie)
ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOMÓRKI, KIEROWANIE PRACĄ PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW; NADZÓR NAD TERMINOWYM I RZETELNYM SPORZĄDZANIEM PLANÓW, MELDUNKÓW, SPRAWOZDAŃ; PRZESTRZEGANIE USTALONYCH ZASAD SPORZĄDZANIA, PRZYJMOWANIA I OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH; SKŁADANIE WNIOSKÓW DO ROCZNEGO PLANU REMONTÓW I KONSERWACJI I NADZÓR NAD OPRACOWANIEM ROCZNEGO PLANU; WYKONYWANIE ZADAŃ W ZAKRESIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI; NADZOROWANIE WŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, GRUNTÓW, SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO; KIEROWANIE GOSPODARKĄ URZĄDZENIAMI I MATERIAŁAMI PRZYDZIELONYMI; NADZOROWANIE PROWADZENIA OBSŁUGI STAŁYCH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH; ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI URZĄDZEŃ OGRZEWCZYCH ELEKTRYCZNYCH, INSTALACJI PIORUNOCHRONNYCH ITP.
6. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2021-04-06 - Nieżychowice (pomorskie)
MONTAŻ CZĘŚCI ELEKTRONICZNYCH
Eurojob West Sp. z o. o. - 2018-10-18 - Słubice (lubuskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2020-11-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w pracy w jednostce-pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych z zakresu prowadzonego nadzoru sanitarno-epidemiologicznego-pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wieliczka (małopolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)