INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW Jaraczewo oferta pracy URZĄD GMINY SZYDŁOWO

Stanowisko: INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"

Data publikacji: 2019-03-05

Lokalizacja: Jaraczewo (wielkopolskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY SZYDŁOWO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
64-930 Jaraczewo 2, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaraczewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SZYDŁOWO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Adres pracodawcy:
Azaliowa 2, 64-930 Szydłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: pilski

Gmina pracodawcy: Szydłowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szydłowo

Ulica pracodawcy: Azaliowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne

Data dodania oferty pracy: 05.03.2019

Oferta pracy ważna do: 11.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BRUKARZ - od 2 100 PLN

osoba do przyuczenia do układania kostki brukowej
Usługi Murarskie Roman Chrapiński - 2016-08-09 - Odolanów (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJĄCYM - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesięcy w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

inspektor ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU SPAWALNICZEGO - od 3 000 PLN

badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

POMOC FRYZJERA - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Białogard (zachodniopomorskie)

1474U SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Radom (mazowieckie)

OKUWACZ - od 2 000 PLN

Okuwanie skrzydeł i ram okiennych oraz drzwiowych. Możliwość przyuczenia do zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O - 2017-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3 000 PLN

więcej informacji: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/gostyn/inspektor-weterynaryjny,14151
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-25 - Gostyń (wielkopolskie)

INSPEKTOR (O) - od 2 100 PLN

Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 4659) - od 1 850 PLN

kontrola warunków pracy, przestrzeganie BHP, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu BHP
GMG-Serwis Michał Gotowski - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 3 080 PLN

-nadzorowanie robót budowlanych,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót,-dokonywanie odbiorów robót,-wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - 997,4 PLN

- poznanie i rozróżnianie elementów wózków dziecięcych- instruktaż stanowiskowy- montaż podzespołów wózka dziedzięcego- montaż wóżków dziecięcych i sanek
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Szyszków (śląskie)

MURARZ-DEKARZ - od 17,5 PLN

prace budowlane na terenie zakładu
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR - od 1 000 PLN

Ustalanie właściwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zamówień publicznych,Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi,Organizacja przetargów na prace remontowe w sądzie,Sprawdzanie dokumentów dot. zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez oferentów wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporządzanie protokołów z czynności Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,Sporządzanie pism i dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień,Nadzór nad realizacją prac remontowych,Prowadzenie książki obiektu.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych;o nieposzlakowanej opinii;która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;posiadająca wykształcenie wyższe pierwszego stopnia;posiadająca znajomość obsługi komputera.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

DEKARZ, BLACHARZ, PRACOWNIK FIZYCZNY - 2 500 - 3 500 PLN

prace blacharsko-dekarskie, prac na terenie całego kraju, wynagrodzenie od 2.500-3.500zł.
FIRMA DEKAR MARLENA KOSZELA - 2018-04-03 - Kębłowo (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 600 PLN

Wystawianie faktur, sporządzanie umów na nieczystości stałe, przyjmowanie zgłoszeń
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-12-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 200 PLN

1) przygotowywanie planu zamówień publicznych oraz wymaganej sprawozdawczości, 2) prowadzenie postępowań oudzielenie zamówienia publicznego wzakresie ustalonym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, 3) doradztwo pracownikom ijednostkom organizacyjnym Gminy wsprawie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji postępowania oudzielenie zamówienia publicznego zwyłączeniem elementów specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostarczanych przez poszczególne stanowiska pracy, 4) zabezpieczenie iprzechowywanie dokumentacji postępowań oudzielenie zamówień publicznych, 5) sporządzanie ikoordynowanie umów zawieranych przez Gminę Słupsk wzakresie zamówień publicznych, 6) udział wpracach Komisji przetargowej Urzędu Gminy wSłupsku, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Słupsk - 2018-06-06 - Słupsk (pomorskie)

TRENER ICT - od 2 500 PLN

przygotowanie programów zajęć, badanie potrzeb szkoleniowych uczestników, prowadzanie zajęć grupowych i indywidualnych, ewaluacja procesu nauczania
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZEDAWCA K/M - od 1 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO- KADROWYCH - 997,4 PLN

archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, praca bieżąca wydziału
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Płock (mazowieckie)

POMOCNIK OPERATORA PRODUKCJI - od 11,5 PLN

ustawianie parametrów pracy maszyn, kontrola prawidłowości przebiegu procesu, korygowanie wadliwych parametrów pracy maszyn, utrzymanie maszyn oraz stanowiska pracy w czystości; mile widziane doświadczenie
ASISTENT WORK GROUP SP. Z O.O.WROCŁAW - 2016-10-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)

PRACOWNIK HALI NA DZIAŁ PRODUKTY ŚWIEŻE - od 2 000 PLN

WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA DZIALE, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA JEST WYMAGANA
RZESZÓWDIS SP. Z O.O. - 2017-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

wycinanie elementów budowli mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Tomaszowice (lubelskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 100 PLN

·Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomościach,·Opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości,·Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów, uczestnictwo w przetargach, ·Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,·Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,·Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, ·Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji państwowej,·Egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót a także pełnej dokumentacji wykonawczej.Pracodawca oferuje: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 900 PLN

przewóz towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chrzanów (małopolskie)

PRACOWNIK PRAC DORYWCZYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

KOMINIARZ - od 6 000 PLN

Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych. W przypadku gdy kominiarz posiada tytuł Mistrza także wykonywanie odbiorów, opiniowanie, przeglądy roczne, itp. W przypadku gdy pracownik wyraża wolę podjęcia pracy w miejscu innym niż zamieszkanie (np. z powodów osobistych) istnieje możliwość oddelegowania do innego województwa (np. wielkopolska, pomorskie) na krótki bądź dłuższy okres, wówczas pracodawca zapewnia kwaterę a koszty zakwaterowania ponosi pracodawca.
Twój Kominiarz Robert Bandurski - 2017-10-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 3892) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat