INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW Jaraczewo oferta pracy URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Jaraczewo (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-930 Jaraczewo 2, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WODOCIĄGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaraczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Azaliowa 2, 64-930 Szydłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Szydłowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szydłowo
Ulica pracodawcy: Azaliowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoba do przyuczenia do układania kostki brukowej
Usługi Murarskie Roman Chrapiński - 2016-08-09 - Odolanów (wielkopolskie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesięcy w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)
inspektor ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Białogard (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Radom (mazowieckie)
Okuwanie skrzydeł i ram okiennych oraz drzwiowych. Możliwość przyuczenia do zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O - 2017-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
więcej informacji: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/gostyn/inspektor-weterynaryjny,14151
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-25 - Gostyń (wielkopolskie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola warunków pracy, przestrzeganie BHP, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu BHP
GMG-Serwis Michał Gotowski - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-nadzorowanie robót budowlanych,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót,-dokonywanie odbiorów robót,-wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- poznanie i rozróżnianie elementów wózków dziecięcych- instruktaż stanowiskowy- montaż podzespołów wózka dziedzięcego- montaż wóżków dziecięcych i sanek
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Szyszków (śląskie)
prace budowlane na terenie zakładu
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Częstochowa (śląskie)
Ustalanie właściwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zamówień publicznych,Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi,Organizacja przetargów na prace remontowe w sądzie,Sprawdzanie dokumentów dot. zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez oferentów wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporządzanie protokołów z czynności Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,Sporządzanie pism i dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień,Nadzór nad realizacją prac remontowych,Prowadzenie książki obiektu.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych;o nieposzlakowanej opinii;która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;posiadająca wykształcenie wyższe pierwszego stopnia;posiadająca znajomość obsługi komputera.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace blacharsko-dekarskie, prac na terenie całego kraju, wynagrodzenie od 2.500-3.500zł.
FIRMA DEKAR MARLENA KOSZELA - 2018-04-03 - Kębłowo (wielkopolskie)
Wystawianie faktur, sporządzanie umów na nieczystości stałe, przyjmowanie zgłoszeń
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-12-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
1) przygotowywanie planu zamówień publicznych oraz wymaganej sprawozdawczości, 2) prowadzenie postępowań oudzielenie zamówienia publicznego wzakresie ustalonym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, 3) doradztwo pracownikom ijednostkom organizacyjnym Gminy wsprawie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji postępowania oudzielenie zamówienia publicznego zwyłączeniem elementów specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostarczanych przez poszczególne stanowiska pracy, 4) zabezpieczenie iprzechowywanie dokumentacji postępowań oudzielenie zamówień publicznych, 5) sporządzanie ikoordynowanie umów zawieranych przez Gminę Słupsk wzakresie zamówień publicznych, 6) udział wpracach Komisji przetargowej Urzędu Gminy wSłupsku, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Słupsk - 2018-06-06 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie programów zajęć, badanie potrzeb szkoleniowych uczestników, prowadzanie zajęć grupowych i indywidualnych, ewaluacja procesu nauczania
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, praca bieżąca wydziału
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Płock (mazowieckie)
ustawianie parametrów pracy maszyn, kontrola prawidłowości przebiegu procesu, korygowanie wadliwych parametrów pracy maszyn, utrzymanie maszyn oraz stanowiska pracy w czystości; mile widziane doświadczenie
ASISTENT WORK GROUP SP. Z O.O.WROCŁAW - 2016-10-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA DZIALE, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA JEST WYMAGANA
RZESZÓWDIS SP. Z O.O. - 2017-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wycinanie elementów budowli mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Tomaszowice (lubelskie)
·Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomościach,·Opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości,·Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów, uczestnictwo w przetargach, ·Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,·Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,·Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, ·Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji państwowej,·Egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót a także pełnej dokumentacji wykonawczej.Pracodawca oferuje: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)
przewóz towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chrzanów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych. W przypadku gdy kominiarz posiada tytuł Mistrza także wykonywanie odbiorów, opiniowanie, przeglądy roczne, itp. W przypadku gdy pracownik wyraża wolę podjęcia pracy w miejscu innym niż zamieszkanie (np. z powodów osobistych) istnieje możliwość oddelegowania do innego województwa (np. wielkopolska, pomorskie) na krótki bądź dłuższy okres, wówczas pracodawca zapewnia kwaterę a koszty zakwaterowania ponosi pracodawca.
Twój Kominiarz Robert Bandurski - 2017-10-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)