INSPEKTOR DS. UZGODNIEŃ BRANŻOWYCH Zabrze oferta pracy Miejski Zarząd Dróg I Infrastruktury Informatycznej

Stanowisko: INSPEKTOR DS. UZGODNIEŃ BRANŻOWYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie i wypracowywanie opinii i uzgodnień dotyczących lokalizacji urządzeń obcych wymagających naruszenia pasa drogowego i związanych z zarządzaniem pasem drogowym oraz wynikająca z tych czynności koordynacja międzybranżowa. Analizowanie, opiniowanie, uzgadnianie i inicjowanie opracowań i przechowywanie dokumentacji związanej z przydzielonym zakresem czynności Przygotowywanie treści korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Przygotowanie treści decyzji zarządcy dróg publicznych w zakresie: lokalizacji urządzeń obcych dla dróg oraz lokalizacji obiektów budowlanych w obszarze pasa drogowego, lokalizacji zjazdów z drogi publicznej, lokalizacji obiektów budowlanych przy drogach publicznych w odległościach mniejszych niż określają przepisy. Praca w terenie przy sporządzaniu dokumentów, spraw w zakresie j.w. oraz przy sporządzaniu dokumentacji zdjęciowej. Analiza dokumentacji projektowych w zakresie uzgodnień branżowych. Przygotowywanie materiałów źródłowych, ofert, specyfikacji, projektów umów do zamówień na wykonanie zleconych prac i dokumentacji w zakresie powierzonych zadań oraz materiałów do planów rocznych i wieloletnich.

Data publikacji: 2021-03-08

Lokalizacja: Zabrze (śląskie)

Pracodawca: Miejski Zarząd Dróg I Infrastruktury Informatycznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kasprowicza 8, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i wypracowywanie opinii i uzgodnień dotyczących lokalizacji urządzeń obcych wymagających naruszenia pasa drogowego i związanych z zarządzaniem pasem drogowym oraz wynikająca z tych czynności koordynacja międzybranżowa. Analizowanie, opiniowanie, uzgadnianie i inicjowanie opracowań i przechowywanie dokumentacji związanej z przydzielonym zakresem czynności Przygotowywanie treści korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Przygotowanie treści decyzji zarządcy dróg publicznych w zakresie: lokalizacji urządzeń obcych dla dróg oraz lokalizacji obiektów budowlanych w obszarze pasa drogowego, lokalizacji zjazdów z drogi publicznej, lokalizacji obiektów budowlanych przy drogach publicznych w odległościach mniejszych niż określają przepisy. Praca w terenie przy sporządzaniu dokumentów, spraw w zakresie j.w. oraz przy sporządzaniu dokumentacji zdjęciowej. Analiza dokumentacji projektowych w zakresie uzgodnień branżowych. Przygotowywanie materiałów źródłowych, ofert, specyfikacji, projektów umów do zamówień na wykonanie zleconych prac i dokumentacji w zakresie powierzonych zadań oraz materiałów do planów rocznych i wieloletnich.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. UZGODNIEŃ BRANŻOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2478

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (preferowane techniczne budowlane lub sanitarne) i minimum 3 lat stażu pracy, podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu, znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, prawa wodnego, nieposzlakowana opinia, prawo jazdy kat. B oraz brak przeciwskazań zdrowotnych do kierowania samochodem służbowym, podstawowa znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, podstawowa umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Dróg I Infrastruktury Informatycznej

danePracodawcy_nip: 6482763744

danePracodawcy_regon: 242783530

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Adres pracodawcy:
Kasprowicza 8, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: od poniedziałkju do piątku, Godziny : 8.00-15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Zabrze

danePracodawcy_kodPowiatu: 2478

Gmina pracodawcy: Zabrze

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Zabrze

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945380

Ulica pracodawcy: Kasprowicza

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021

Data dodania oferty pracy: 03.03.2021

Oferta pracy ważna do: 09.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c37d736a89678a581de11fe02fc80e1

Podobne oferty pracy

SORTOWACZ ODZIEŻY UŻYWANEJ - od 17 PLN

Układanie, sortowanie towaru
TEXPOL Łukasz Komórek - 2020-09-02 - Zamość (lubelskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leżajsk (podkarpackie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie wspólnot, mediów, prowadzenie zebrań
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTANIE MASZYNOWE HALI - do 15 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; utrzymanie czystości na terenie obiektu; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
LANUA SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - MOSTOWY - od 4 000 PLN

Prace budowlane przy obiektach mostowych na terenie Polski środkowej, zachodniej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W WYDZIALE INSPEKCJI - 2 250 - 3 258 PLN

- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektor nadzoru budowlanego w Wydziale Inspekcji.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa,- udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,- obsługiwanie rejestrów spraw i ewidencji obiektów budowlanych, - kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, - - - przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.Warunki pracy:- praca administracyjno biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B),- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Praca w Katowicach i teren woj. śląskiego.- Pon. rozpoczęcie pracy między 7:00 a 9:00, zakończenie 15:00 a 17:00; wt-pt. Pomiędzy 7:00 8:00 zakończenie 15:00 a 16:00.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2019-11-06 - Katowice (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 1 057,6 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Puławy (lubelskie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

Przewóz towarów budowlanych na terenie Łodzi i okolic, załadunek, rozładunek. Wymagane praw jazdy CE, mile widziane uprawnienia HDS.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łódź (łódzkie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 3 050 PLN

kontrola jakości wykonywanej pracy, opiniowanie, spisywanie danych do komputera
HR Work Force Sp. z o. o. - 2020-09-29 - Ruda Śląska (śląskie)

DEKARZ -BLACHARZ - od 2 500 PLN

-
Janusz Benisz "BEN BUD" - 2016-02-10 - Żory (śląskie)

OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH - od 2 000 PLN

obsługa wózka widłowego
SKAMET Kamieniarstwo J.Cybuch - 2017-12-05 - Strzegom (dolnośląskie)

KANDYDAT NA LICENCJĘ MASZYNISTY - do 3 300 PLN

Uczestnictwo w kursie oraz zdobywanie praktycznych umiejętności na poszczególnych, pośrednich stanowiskach pracy.
Kopalnia Piasku Kotlarnia S.A - 2018-06-13 - Kotlarnia (opolskie)

OPERATOR MASZYN DO USZLACHETNIANIA PŁYT - od 12,5 PLN

realizacja planów produkcji w zakresie dod. obróbek (otwory, narożniki;wycinanie kalibrowanie płyt
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - 1893 - od 1 900 PLN

praca na linii produkcyjnej, obsługa maszyn produkcyjnych, dbałość o porządek w miejscu pracy
HR Investment Sp. z o. o. - 2016-11-17 - Świdnica (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 440 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2020-10-20 - Myszków (śląskie)

MECHANIK - od 2 000 PLN

zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu maszyn, diagnozowanie uszkodzeń, usuwanie awarii maszyn
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Prabuty (pomorskie)

PIEKARZ - od 2 250 PLN

Przygotowywanie ciasta według receptur.Wyrób i produkcja pieczywa.Obsługa urządzeń piekarniczych.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów (branża spożywcza oraz wędliny i mięso)
STANISŁAWA TARNOWSKA 1.FIRMA HANDLOWA STEKPOL, 2.NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "ISKIERKI" - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK DS. CZYSTOŚCI - od 13 PLN

utrzymanie czystości na terenie zieleńców Kraków Krowodrza, odbiór odpadów zielonych w workach
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

załadunek/rozładunek dostawmechaniczna obróbka warzywutrzymanie czystości stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Łapy (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW NAUKOWYCH - 3 000 - 5 000 PLN

działania związane z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowanych przygotowywanie wniosków projektowych krajowych i zagranicznych, kalkulacja kosztów i raporotwanie; zarządzanie projektami, w tym opracowanie i wdrażanie zasad zarządzania z uwzględnieniem specyfikacji danego projektu, prowadzenie i rozliczanie projektów i zagranicznych, w tym projektów międzynarodowych UE; utrzymywanie kontaktów z krajowymi i zagranicznymi instytucjami w zakresie współpracy związanej z pozyskiwaniem środków z projektów krajowych i europejskich
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy - 2019-04-02 - Poznań (wielkopolskie)

KOORDYNATOR BADAŃ KLINICZNYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie dok. w języku angielskim
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2019-08-28 - Konin (wielkopolskie)

MONTAŻYSTA DRZWI I OKIEN (N) - od 1 850 PLN

montaż okien i drzwi, montaż materiałów wykończenia wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO ZNAKOWANIA PRODUKTÓW - od 1 750 PLN

Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów, układanie towarów, obsługa klientów, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ropa (małopolskie)

SEKRETARZ SĄDOWY (SYGN. KD-111-4/19) K/M - od 2 500 PLN

wykonywanie zarządzeń sędziego i referendarza sądowego, czynności związane z obsługą systemów informatycznych Wydziałów Ksiąg Wieczystych, archiwizowanie akt
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 033,7 PLN

Zapoznanie z obiegiem dokumentacji, zasadami udzielania pozwoleń na wycinkę drzew, zapoznanie z aplikacją GROBONETI zmiana godz. 7.00-15.00, pon-sobMiejsce stażu: Wydział Administracji Cmentarzy ul. Łęczycka 49 E-gOferta stażu dla osób do 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY/-A SPECJALISTA/KA DS. KADR I PŁAC - od 2 775 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumenty związane z przebiegiem zatrudnienia (umowy o pracę, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.), kontrola kończących się umów o pracę, przygotowywanie dokumentów rozwiązujących umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie list obecności, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przygotowywanie umów zleceń oraz ich rozliczanie, przygotowywanie Rp-7, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, współpraca w zakresie BHP, naliczanie wynagrodzeń na liście płac (wypłaty, premie, wynagrodzenia urlopowe, ekwiwalenty za urlop, wynagrodzenia i zasiłki chorobowe), tworzenie zestawień w Excelu na potrzeby firmy, przygotowywanie pism do komorników, wsparcie w innych bieżących pracach działu
JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j. - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 100 PLN

praca w przedszkolu
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 12 - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)