INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Sosnowiec oferta pracy INCOLAB SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pobór prób węgla i koksu na terminalach przeładunkowych, przygotowanie próbek laboratoryjnych, wykonywanie badań próbek zgodnie z procedurą, prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań zgodnie z procedurami, nadzór nad sprawnością urządzeń, ścisła współpraca z pozostałymi oddziałami firmy, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: INCOLAB SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 1, 41-215 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pobór prób węgla i koksu na terminalach przeładunkowych, przygotowanie próbek laboratoryjnych, wykonywanie badań próbek zgodnie z procedurą, prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań zgodnie z procedurami, nadzór nad sprawnością urządzeń, ścisła współpraca z pozostałymi oddziałami firmy, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy:
INCOLAB SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
PIŁSUDSKIEGO 77, 10-449 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny, CV na e-mail, osobiście - pracodawca umówi się na dogodny termin i godzinę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 77
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe badania i analizy techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzatanie warszatu, biura, terenu wokół firmy,
AUTOSTĘPCZAK PIOTR STĘPCZAK Siedlec - 2016-10-03 - Siedlec (wielkopolskie)
- Zakup wyrobów hutniczych. Sprzedaż wyrobów hutniczych. Kontakt z działami sprzedaży i magazynem.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + nagroda od uzyskanych efektów sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży wyrobów hutniczych. Umiejetność nawiązywania kontaktów z odbiorcami wyrobów hutniczych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 501-737-645) w godzinach: 8:30-20:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTRO-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Praca w charakterze szwaczki, praca w godz. 8-16
EDDIE BIS Antonina Chichłowska - 2016-04-19 - Opole (opolskie)
Według prawa budowlanego. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 przy stawce 200 zł/ dziennie w dni robocze w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. - 2015-12-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca wdziale kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Przygotowanie i komplementacja zlecenia. Docinanie, pomiary, sprawdzanie kątów, przygotowanie elementów wg. ISO, dokumentacja, montaż i demontaż wraz z elementami i armaturą, wymiana pomp. Dokumentacja wg. izometrii.
TIP GmbH - 2017-08-04 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa klienta
"Poczta Polska" - 2016-06-01 - Cybinka (lubuskie)
Kompleksowe przygotowywanie zadań inwestycyjnych, sprawdzanie dokumentacji przetargowej, udział w odbiorach, koordynowanie robót, przyjmowanie rezygnacji lokatorskich, kompletowanie dokumentacji technicznej. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny: eksploatacja (at) smosada.pl lub inwestycje (at) smosada.plOferta znajdue się w sali: D
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSADA - 2016-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowe, obsługa fermy
Gospodarstwo rolne Krzysztof Tadeusz Jakubowski - 2016-08-01 - Żuromin (mazowieckie)
rejestracja wniosków o świadczenia pienieżne z ubezpieczenia społecznego rolników; zakładanie i modyfikowanie kart skorowidzowych w sytemach informatycznych; dokonywanie zmian w module adresowo-paszportowym systemu emerytalno-rentowego FARMER; prowadzenie rejestrów wpływu korespondencji oraz innych urządzeń wynikających z zakresu pracy wydziału; przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emertylano-rentowych i zasiłkowych; sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z aakresu działania wydziału
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie całokształtu prac związanych z zajęciem pasa drogowego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego, przygotowywanie decyzji admnistracyjnych na: lokalicację zjazdów z dróg publicznych, lokalizację w pasie drogowym urządzeń związanych i niezwiązanych z zarządzaniem drogami, prowadzeniespraw związanych z obsługą płatnych miejsc parkingowych.
Sekcja Dróg Miejskich - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prace porządkowe w zakresie obsługi zieleni miejskiej, posługiwanie sie prostymi narzędziami ogrodniczymi, utrzymanie czystości, prace przy zieleni miejskiej tj. odchwaszczanie, sadzenie i pielęgnowanie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W DOBREJ - 2017-05-11 - Dobra (wielkopolskie)
Czynności ślusarskie: obsługa narzędzi i maszyn ślusarskich.
PPHU "METALIMPEX" J.G. Chmielewscy Sp. Jawna - 2016-06-27 - Zawonia (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: kosmetologia. Zabiegi upiekszające na twarz, szyje i dekolt, manicure i pedicure.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MATEUSZ HAJDZIONY - 2017-06-02 - Rybnik (śląskie)
szycie na maszynie - poduszki, kołdry
LECH-POL Spółka Jawna w Jędrzejowie - 2017-08-25 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wojanów (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie kontraktacji warzywnych, nadzór i kontrola nad plantacją ( od zasiewu do zbioru) , współpraca z rolnikami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2016-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
wykonywanie czynności na stanowisku kasjer sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Lubsko (lubuskie)
praca na kasie, kuchni, prace porządkowe
P. H. U. "NIKE" DARIUSZ WOJTASIAK - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY ORAZ ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W JEDNOSTCE, CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BHP, WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA PRACY W JEDNOSTCE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2016-10-11 - Rozewie (pomorskie)
oferta stażu do 30 roku życia: prace pomocnicze w kuchni, przygotowywanie kanapek, pieczenie ciast,pakowanie gotowych potraw obiadowych, obsługa maszyn pakujących, wydawanie przygotowanych potraw ...
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Długa Kościelna (mazowieckie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby bhp. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na czas określony - 1 rok, praca na jedną zmianę od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-11-27 - Piła (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)