INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa wspólnot mieszkaniowych, nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, udział w komisjach powykonawczych prac remontowych, sporządzanie umów na roboty budowlane, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie bieżącej konserwacji i prac remontowych, obsługa lokatorów, współpraca z organami samorządowymi.
Data publikacji: 2020-12-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Augustyna Kośnego 31b, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa wspólnot mieszkaniowych, nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, udział w komisjach powykonawczych prac remontowych, sporządzanie umów na roboty budowlane, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie bieżącej konserwacji i prac remontowych, obsługa lokatorów, współpraca z organami samorządowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kosztorysowanie i rozliczanie prac remontowo-budowlanych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa oprogramowania projektowego Norma Pro (kosztorysowanie obiektów i robót budowlanych)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.[Umiejętność 1] : Znajomość prawa budowlanego[Inne] : Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi nieruchomości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
danePracodawcy_nip: 7540340217
danePracodawcy_regon: 000488208
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a83dc3d80a5794ffb4d2b37d1422b222
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KRYSTYNA SAWICKA - 2016-09-20 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników, sporządzanie list płac (ok. 270 osób)
PGKiM Sp. z o.o. - 2019-11-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZ MIESZKANIOWA PROJEKTANT - 2016-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
instruktor terapii zajęciowej
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISOWICACH - 2020-05-04 - Lisowice (łódzkie)
Prowadzenie zajęć świetlicowych dla dzieci w wieku szkolnym w miejscowości Łabiszewo. Godz. pracy 15-19. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10.
Gminny Ośrodek Kultury w Dębnicy Kaszubskiej - 2017-11-29 - Łabiszewo (pomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.Szczegółowe informacje dot. konkursu na przedmiotowe stanowisko znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Rejonowej, w zakładce "oferty pracy".
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2020-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,- sprawowanie nadzoru nad wprowadzaniem na rynek produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego,- sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem, obrotem i stosowaniem pasz w żywieniu zwierząt,sprawowanie nadzoru nad wymogami weterynaryjnymi dotyczącymi produkcji pasz dla zwierzą
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2020-01-28 - Poddębice (łódzkie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK TOWARU, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Poczesna (śląskie)
obsługa cyrkularek
Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu "PETRA-BUD" Sp. z o.o. - 2020-11-20 - Kostrza (dolnośląskie)
Sklep Żabka, obsługa klientów, towarowanie sklepu. Praca na dwie zmiany, w przedziale czasowym 6-23.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Łódź (łódzkie)
-
MARCIN MARSZAŁEK PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROMAR BIS" - 2019-10-25 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych).Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników oraz potwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń.Prowadzenie ewidencji zaświadczeń o uzyskanych dochodach funkcjonariuszy i pracowników.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków.
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE - 2020-10-12 - Chełm (lubelskie)
Opracowywanie receptur i technologii dla wyrobów chemii gospodarczej zgodnie z założeniami projektowymi, opracowywanie innowacyjnych receptur orz technologii w oparciu o aktualne trendy i badania rynkowe, realizacja wymagań projektowych wynikających z przepisów prawnych oraz wewnętrznych procedur firmy, nadzór i przeprowadzanie prób/testów technologicznych oraz nadzór nad nowo uruchamianą produkcją, optymalizacja procesów technologicznych, eliminacja przyczyn niezgodności powstałych w procesie produkcyjnym, udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakością.
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-02 - Czyżew (podlaskie)
Odbiór z taśmy gotowego produktu cegła/pustak i ułożenie na taczce, transport do suszarni lub odbiór z pieca wypalonego produktu i transport na miejsce składowania. Praca na powietrzu, jednak w przypadku złych lub uciążliwych warunków atmosferycznych prace są przerywane, a pracodawca wypłaca postojowe.
CEGIELNIA "SOWA"S.C. JAROSŁAW SOWA,ZBIGNIEW SOWA - 2019-04-03 - Częstochowa (śląskie)
- wizualna kontrola części oraz ich poprawa- ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną- analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności- sporządzanie wnisków korygujących
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.
Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni - 2020-03-13 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zator (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w pracach budowlanych, prace wykończeniowe: tynkowanie, murowanie, układanie płytek, wykonywanie gładzi, malowanie; jedna zmiana; praca na terenie Śląska
ENERGOCOMPLEX SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP , bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach , udział w opracowywaniu wewnetrznych zagadnień dot BHP .CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja.podkarpackie (at) ohp.pl
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
krojenie, mycie surowców, sprzątanie, przygotowywanie prostych dań.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
praca
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2018-03-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 1800 do 2100 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-13:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań: 1)Protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych przy użyciu komputera;2) Prowadzenie akt spraw sądowych;3) obsługa urządzeń ewidencyjnych;4) wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie wewnętrznegourzędowania sądów powszechnych i w przepisach szczególnych;6) obsługa systemu informatycznego służącego do pracy wydziału orzeczniczego.
SĄD REJONOWY W ŻAGANIU - 2017-09-29 - Żagań (lubuskie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań ustawowych przynależnych do wykonywania przez zespół ds. zdrowia i ochrony zwiarząt, monitoring chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie rejesttru podmiotów nadzorowanych przez PLW, obsługa programów komputerowych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, inne czynności sanitarne.(Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2018Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łosicachul. Myśliwska 108- 200 Łosice).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łosicach - 2018-02-01 - Łosice (mazowieckie)
Nadzór techniczny w działalności zarządcy infrastruktury
Kopalnia Piasku Kotlarnia - Linie Kolejowe - 2018-06-22 - Kotlarnia (opolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Nozdrzec (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji zakupu dla celów VAT, analiza wpłat lokatorów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Lubin (dolnośląskie)