INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych

Data publikacji: 2020-01-17

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łowicka 10, 02-574 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik budownictwa*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie (budowlane), co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki: - przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych[Zgłoszenia: smlowicka (at) evbox.pl, 22 845 27 63]

Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Łowicka 10, 02-574 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Łowicka

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data dodania oferty pracy: 20.01.2020

Oferta pracy ważna do: 17.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86dbc347d70f2e2ac70061e6c092df7c

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

...
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Koło (wielkopolskie)

MECHANIK PROFESJALNEGO SPRZĘTU KOLARSKIEGO - od 7 176,16 PLN

Obsługa techniczna grupy kolarskiej, nadzór i organizacja sprzętu na wyścigach poza granicami kraju, zamawianie sprzętu, składanie rowerów. StPr/19/1366 InfSt/19/0049.
CCC TEAM - 2019-10-01 - Polkowice (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Weryfikacja zgodności przygotowania ilości towaru z dokumentami magazynowymi. Przewóz towaru z miejsca składowania i kompletacji do miejsca wywozu.Praca w godz. 6-14, 14-22,22-6. Zatrudnienie umowa zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Piła (wielkopolskie)

MENAGER SPRZEDAŻY - MOBILNY DORADCA TECHNICZNY - od 2 100 PLN

SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH im. Stanisława Lema - 2019-10-04 - Skwierzyna (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 4 900 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
Daniel Majer BED-BUD Firma Budowlana - 2019-10-02 - Siekierczyn (dolnośląskie)

ŚLUSARZ- MECHANIK - od 3 300 PLN

prace ślusarsko- mechaniczne, prace na terenie SW-1 w Kaźmierzowie
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2021-06-23 - Kaźmierzów (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac montażowych konstrukcji stalowych, układanie detali w przyrządach, stosowanie zasad 5S i Lean. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Nowa Biała (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 14,7 PLN

wykonywanie prostych prac fizycznych wg zleceń
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Chodel (lubelskie)

DORADCA BANKOWY KLIENTA - od 2 050 PLN

Sprzedaż produktów bankowych, obsługa tranzakcji kasowych. Kompleksowa obsługa klientów. Realizacja planów sprzedażowych. WAŻNE - osoba nie może być karana (przy zatrudnieniu konieczne jest przedstawienie zaświadczenia o niekaralności oraz osoba nie może figurować w BIK i BIG).
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ożarów (mazowieckie)

BRYGADZISTA - od 11,36 PLN

nadzór nad zespołem i praca na terenie obiektu CH Atrium
BM Sp. z o. o. - 2016-06-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SKLEPU W KONOTOPIE - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, kasy fiskalnej. Zarządzanie asortymentem, wykonywanie zamówień, dbalość o ubytki, praca z systemem HACCP, dbałość o porządek na stoisku. Praca II zmianowa w Konotopie w godz. 6:00-14:00; 13:00-21:00.
Ledi Spółka z o.o. - 2017-01-05 - Konotop (lubuskie)

PRACOWNIK KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

kontrola jakości wyrobu gotowego, który opuszcza linię produkcyjną, sortowanie wyrobu gotowego.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 734 167 804 w godz. 09.00-17.00. Praca w godzinach 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Wysokość wynagrodzenia 2100 zł/brutto+ premia 15-20%.Po okresie próbnym zatrudnienie na czas określony.
BUZEK PLASTIC POLAND Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Poczernin (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S OBSLUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO - 1 017,4 PLN

BHP, PPOŻProwadzenie konsultacji dietetycznychProwadzenie konsultacji zdrowotnychDobieranie odpowiednich stacji treningowo zabiegowych dla cech klientaObsługa stacji treningowo-zabiegowychObsługa klienta (rozpisywanie zabiegów w terminarzu, umawianie wizyt)Wykonywanie pomiarów odpowiednią wagąStała opieka nad klientemDbanie o dyscyplinę czasową między zabiegami
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Żukowo (pomorskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 1 850 PLN

operator wózka widłowegooferta dla osoby niepełnosprawnej
BLUXCOSMETICS SP. ZO.O. - 2016-09-15 - Trzciana (podkarpackie)

KONSERWATOR - PRACOWNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

1. Sprzątanie terenu spółdzielni.2. Pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno - letnim, koszenie trawy, przycinka drzew i krzewów.3. Drobne naprawy w budynku spóldzielni.4. Inne prace zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Piątek (łódzkie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W DZIALE ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA - KANCELARIA OGÓLNA - od 2 384 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, finansów bądź zarządzania, 2 lata stażu w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: przygotowywanie korespondencji rektorskiej, nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)

DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO WYKONYWANIA BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW-MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

weryfikowanie stanu technicznego pojazdów dopuszczonych do ruchu drogowego
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp z o o - 2016-04-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL - DORADCA ZAWODOWY - od 297,89 PLN

Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w szkole podstawowej w łącznym wymiarze 20 godz. (2 godz. tygodniowo przez 10 tygodni)
Szkoła Podstawowa im. ks. Stasnisława Pękali w Szalowej - 2018-01-19 - Szalowa (małopolskie)

MŁODSZY ASYSTENT - od 3 000 PLN

prowadzenie całości zagadnień związanych z zapobieganiem i zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w zakresie nadzoru nad realizacją Programu Szczepień Ochronnych na nadzorowanym terenie,prowadzenie bieżącego nadzoru epidemiologicznego nad realizacją obowiązkowych szczepień ochronnych w zakresie dystrybucji i przechowywania preparatów szczepionkowych oraz zgłaszalności niepożądanych odczynów poszczepiennych, prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku ze zgłaszaniem, kwalifikacją oraz rejestracją niepożądanych odczynów poszczepiennych, współpraca z podmiotami leczniczymi realizującymi obowiązkowe szczepienia ochronne na nadzorowanym terenie, prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności kontrolnych w podmiotach leczniczych na nadzorowanym terenie, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań zbiorczych (kwartalnych, rocznych) z realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, udział w szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności Oddziału Epidemiologii.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2021-04-14 - Poznań (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MŁODSZY ASYSTENT - od 3 000 PLN

prowadzenie całości zagadnień związanych z zapobieganiem i zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w zakresie nadzoru nad realizacją Programu Szczepień Ochronnych na nadzorowanym terenie,prowadzenie bieżącego nadzoru epidemiologicznego nad realizacją obowiązkowych szczepień ochronnych w zakresie dystrybucji i przechowywania preparatów szczepionkowych oraz zgłaszalności niepożądanych odczynów poszczepiennych, prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku ze zgłaszaniem, kwalifikacją oraz rejestracją niepożądanych odczynów poszczepiennych, współpraca z podmiotami leczniczymi realizującymi obowiązkowe szczepienia ochronne na nadzorowanym terenie, prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności kontrolnych w podmiotach leczniczych na nadzorowanym terenie, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań zbiorczych (kwartalnych, rocznych) z realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, udział w szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności Oddziału Epidemiologii.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2021-04-14 - Poznań (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 100 PLN

kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 600 PLN

obsługa kasy fiskalnej, spisywanie, przyjmowanie i wykładanie towaru, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia. Cv składać w sklepie ABC ul. Kutrzeby 8c we Wrześni
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 15 PLN

kontrolowanie obiegu dokumentóworganizacja podróży służbowych - loty, hotelekontakty z urzędami i kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR PRODUKCJI - 12,86 - 15,2 PLN

Proste prace produkcyjne, obsługa urządzeń do produkcji gumowych linek oraz węży samochodowych. Praca w sytemie 3 lub 4 zmianowym pn-pt ora soboty.
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat