INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łowicka 10, 02-574 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie (budowlane), co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki: - przyjmowanie zgłoszeń w sprawach technicznych- sporządzanie kosztorysów, umów, umów zleceń na roboty budowlane- dokonywanie obmiarów- udział w komisjach technicznych- korespondencja z mieszkańcami w sprawach technicznych[Zgłoszenia: smlowicka (at) evbox.pl, 22 845 27 63]
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Łowicka 10, 02-574 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Łowicka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86dbc347d70f2e2ac70061e6c092df7c
Podobne oferty pracy
ZADANIA PRZEWOZOWE
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Chocianów (dolnośląskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa techniczna grupy kolarskiej, nadzór i organizacja sprzętu na wyścigach poza granicami kraju, zamawianie sprzętu, składanie rowerów. StPr/19/1366 InfSt/19/0049.
CCC TEAM - 2019-10-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Weryfikacja zgodności przygotowania ilości towaru z dokumentami magazynowymi. Przewóz towaru z miejsca składowania i kompletacji do miejsca wywozu.Praca w godz. 6-14, 14-22,22-6. Zatrudnienie umowa zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Piła (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH im. Stanisława Lema - 2019-10-04 - Skwierzyna (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Daniel Majer BED-BUD Firma Budowlana - 2019-10-02 - Siekierczyn (dolnośląskie)
prace ślusarsko- mechaniczne, prace na terenie SW-1 w Kaźmierzowie
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2021-06-23 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Wykonywanie prac montażowych konstrukcji stalowych, układanie detali w przyrządach, stosowanie zasad 5S i Lean. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Nowa Biała (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac fizycznych wg zleceń
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Chodel (lubelskie)
Sprzedaż produktów bankowych, obsługa tranzakcji kasowych. Kompleksowa obsługa klientów. Realizacja planów sprzedażowych. WAŻNE - osoba nie może być karana (przy zatrudnieniu konieczne jest przedstawienie zaświadczenia o niekaralności oraz osoba nie może figurować w BIK i BIG).
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ożarów (mazowieckie)
nadzór nad zespołem i praca na terenie obiektu CH Atrium
BM Sp. z o. o. - 2016-06-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej. Zarządzanie asortymentem, wykonywanie zamówień, dbalość o ubytki, praca z systemem HACCP, dbałość o porządek na stoisku. Praca II zmianowa w Konotopie w godz. 6:00-14:00; 13:00-21:00.
Ledi Spółka z o.o. - 2017-01-05 - Konotop (lubuskie)
kontrola jakości wyrobu gotowego, który opuszcza linię produkcyjną, sortowanie wyrobu gotowego.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 734 167 804 w godz. 09.00-17.00. Praca w godzinach 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Wysokość wynagrodzenia 2100 zł/brutto+ premia 15-20%.Po okresie próbnym zatrudnienie na czas określony.
BUZEK PLASTIC POLAND Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Poczernin (mazowieckie)
BHP, PPOŻProwadzenie konsultacji dietetycznychProwadzenie konsultacji zdrowotnychDobieranie odpowiednich stacji treningowo zabiegowych dla cech klientaObsługa stacji treningowo-zabiegowychObsługa klienta (rozpisywanie zabiegów w terminarzu, umawianie wizyt)Wykonywanie pomiarów odpowiednią wagąStała opieka nad klientemDbanie o dyscyplinę czasową między zabiegami
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Żukowo (pomorskie)
operator wózka widłowegooferta dla osoby niepełnosprawnej
BLUXCOSMETICS SP. ZO.O. - 2016-09-15 - Trzciana (podkarpackie)
1. Sprzątanie terenu spółdzielni.2. Pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno - letnim, koszenie trawy, przycinka drzew i krzewów.3. Drobne naprawy w budynku spóldzielni.4. Inne prace zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Piątek (łódzkie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, finansów bądź zarządzania, 2 lata stażu w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: przygotowywanie korespondencji rektorskiej, nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)
weryfikowanie stanu technicznego pojazdów dopuszczonych do ruchu drogowego
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp z o o - 2016-04-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w szkole podstawowej w łącznym wymiarze 20 godz. (2 godz. tygodniowo przez 10 tygodni)
Szkoła Podstawowa im. ks. Stasnisława Pękali w Szalowej - 2018-01-19 - Szalowa (małopolskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z zapobieganiem i zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w zakresie nadzoru nad realizacją Programu Szczepień Ochronnych na nadzorowanym terenie,prowadzenie bieżącego nadzoru epidemiologicznego nad realizacją obowiązkowych szczepień ochronnych w zakresie dystrybucji i przechowywania preparatów szczepionkowych oraz zgłaszalności niepożądanych odczynów poszczepiennych, prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku ze zgłaszaniem, kwalifikacją oraz rejestracją niepożądanych odczynów poszczepiennych, współpraca z podmiotami leczniczymi realizującymi obowiązkowe szczepienia ochronne na nadzorowanym terenie, prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności kontrolnych w podmiotach leczniczych na nadzorowanym terenie, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań zbiorczych (kwartalnych, rocznych) z realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, udział w szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności Oddziału Epidemiologii.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2021-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z zapobieganiem i zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w zakresie nadzoru nad realizacją Programu Szczepień Ochronnych na nadzorowanym terenie,prowadzenie bieżącego nadzoru epidemiologicznego nad realizacją obowiązkowych szczepień ochronnych w zakresie dystrybucji i przechowywania preparatów szczepionkowych oraz zgłaszalności niepożądanych odczynów poszczepiennych, prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku ze zgłaszaniem, kwalifikacją oraz rejestracją niepożądanych odczynów poszczepiennych, współpraca z podmiotami leczniczymi realizującymi obowiązkowe szczepienia ochronne na nadzorowanym terenie, prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności kontrolnych w podmiotach leczniczych na nadzorowanym terenie, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań zbiorczych (kwartalnych, rocznych) z realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, udział w szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności Oddziału Epidemiologii.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2021-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, spisywanie, przyjmowanie i wykładanie towaru, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia. Cv składać w sklepie ABC ul. Kutrzeby 8c we Wrześni
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
MIĘDZYWOJEWÓDZKA USŁUGOWA SPÓŁKA INWALIDÓW Sp. z o.o. w Kielcach - 2017-02-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Zabrze (śląskie)
kontrolowanie obiegu dokumentóworganizacja podróży służbowych - loty, hotelekontakty z urzędami i kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Lublin (lubelskie)
Proste prace produkcyjne, obsługa urządzeń do produkcji gumowych linek oraz węży samochodowych. Praca w sytemie 3 lub 4 zmianowym pn-pt ora soboty.
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)