INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Jelenia Góra oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 160 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej, wody zimnej i ścieków, sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi w spółdzielni, opracowywanie kosztorysów, robót budowych w ramach zatwierdzonego planu remontów
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KIEPURY 53, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej, wody zimnej i ścieków, sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi w spółdzielni, opracowywanie kosztorysów, robót budowych w ramach zatwierdzonego planu remontów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 160 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 160 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie techniczne, wyższe (budownictwo, elektroinformatyka, inżynieria środowiska), doświadczenie zawodowe: związane z obsługą zasobów mieszkaniowych, obsługa komputera, dobra organizacja pracy i samodzielnośc, uprawnienia: przynaleznośc do właściwej izby organu samorządu zawodowego. Kontakt z pracodawca osobisty, telefoniczny lub e-mailowy
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
KIEPURY 53, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: smzwiazkowiec.jgora.pl
Ulica pracodawcy: KIEPURY
Numer budynku pracodawcy: 53
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
czynności pomocnicze w sektorze gastronomicznym; prace porządkowe,
PHU REST S.C. - 2016-04-05 - Krzanowice (opolskie)
•płatne staże•stypendia szkoleniowe •zwrot kosztów przejazdu•zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 i/lub osobą zależną•warsztaty z zakresu kreowania wizerunku połączone z usługą stylisty •dodatkowo: kurs prawa jazdy kat. B, kurs ECDL, kurs językowy, kursy zawodowe i inne
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków realizowanie zadań zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo Budowlane" oraz innymi przepisami prawnymi prowadzenie bieżącej kontroli p.poż budynków, koordynowanie spraw spółdzielni związanych z realizacją inwestycji, robót remontowych , rozliczenie faktur
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-03-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie pojazdów do naprawy.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Podmaleniec (świętokrzyskie)
malowanie, szpachlowanie
EURO WINDOWS Karol Kamiński, Augustów - 2016-04-20 - Augustów (podlaskie)
Naprawa cieknących urządzeń sanitarnych, dokręcanie gniazdek, wymiana żarówek, malowanie klas, okien, ścian, klejenie odpadających płytek, naprawa i konserwacja mebli, koszenie trawy, porządkowanie obejścia, przycinanie drzew, oczyszczanie terenu szkolnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Śnietnica (małopolskie)
w/g stanowiska
P.P.U.H. ,,MKW '' - Michał Woźniak - 2016-07-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Pracownik produkcyjny
Certfor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-24 - Mielec (podkarpackie)
obsługa programu magazynowego SUBIEKT GT
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2016-03-30 - Malawa (podkarpackie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali.Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych.Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności.Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowanie samochodu do lakierowania
"AUTO-MAR" Mariusz Marek - 2016-06-22 - Skawica (małopolskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
- Zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ,- Zapoznaie sie z organizacją wew. UMŁ,- Zapozanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną,- Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez interesantów w wybranej komórce organizacyjnej,Pomoc w czynnościach kancealryjnych ( koeprtowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie z obowiązującymi przepisami: resortowymi, dotyczącymi obiegu dokumentów, kancelaryjnymi, BHP, i ppoż o ochronieinformacji niejawnych oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwabieżąca obsługa sekretariatu, wykonywanie prac z zakresu maszynopisania- komputerowe Microsoft WPRD i EXCELgromadzenie i systematyczne aktualizowanie zbiorów, przepisów prawnych i innych wydawnictw, prowadzenie ewidencjiartykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dzienników korespondencyjnychi dziennika podaczego, prowadzenie wykazówprzesyłek nadanych i otrzymanychobsługa telefaksu i prowadzenie ewidencjikorespondencji telefaksowejnadanej i otrzymanej\obsługa kserokopiarki-sporządzanie kserokopii dokumentówwykonywanie czynności przy klasyfikacji i archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Łódź (łódzkie)
-sztaplowanie tarcicy-pakietyzacja tarcicy-rozpoznawanie wad drewna
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
-opieka nad zwierzętami hodowllanymi
GOSPODARSTWO ROLNE - 2015-11-26 - Łętowice (pomorskie)
Brak danych
Centrum Rozwoju Dziecka SC - 2017-07-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
układanie blatów z posszczedólnych elementów drewnianych, dbanie kolorystyczne ramiaków, sortowanie elementów drewnianych,
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Romanówka (podlaskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
Usługi BHP I PPOŻ
KSW Polska Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygtowywanie kser dokumentów, kierowanie spraw na drogę sądową, gospodarowanie znakami opłaty sądowej, współpraca z sądem oraz kancelarią radców prawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Skawina (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór i organizacja pracy magazynierów stacji paliw, sprzedaż paliw i innych towarów na stacji paliw, obsługa klienta
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
realizacja programów zwalczania chorób zakaźnych, nadzór nad obrotem zwierząt, prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrole w terenie, sporządzanie dokumentacji
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-09 - Węgrów (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych, konta, pożyczki, obsługa kasy: wpłaty i wypłaty.
Pośrednictwo Finansowe Radosław Łyp - 2016-09-12 - Zamość (lubelskie)
nauczyciel języka angielskiegoPraca w Szkole Podstawowej w Ujanowicach.
"Memo Art" Gabriela Sus - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)