INSPEKTOR DS. SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ Pułtusk oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno-kanalizacyjnej, opracowywanie dokumentów technicznych, uczestnictwo w odbiorach technicznych, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z siecią wodno-kanalizacyjną.
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Pułtusk (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszkowska 2, 06-102 Pułtusk, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno-kanalizacyjnej, opracowywanie dokumentów technicznych, uczestnictwo w odbiorach technicznych, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z siecią wodno-kanalizacyjną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pułtusk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pułtuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pułtusk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria wodno-kanalizacyjna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wodno-kanalizacyjnym
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Adres pracodawcy:
Wyszkowska 2, 06-102 Pułtusk, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pułtuski
Gmina pracodawcy: Pułtusk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pułtusk
Ulica pracodawcy: Wyszkowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: przedsiębiorstwo wodociągów i kanalizacji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c7abff5fcb9ad09c19fb55c9fcb76bc
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie mile widziane; umiejętność czytania rysunku technicznego; ustawianie i obsługa maszyn; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "DELTA" S.C. - 2018-02-07 - Rudziniec (śląskie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
kontrola wizualna lub urządzeniami pomiarowymi części dla przemysłu samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)
Pełnienie nadzoru nad placem magazynowym, dbanie o teren placu: układanie palet, zabezpieczenie towaru, rozładunek/załadunek samochodów
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-08 - Polanów (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca w Katowicach i teren woj. śląskiego.- Warunki pracy: praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2403,00 do 2 938,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie: budowlane, powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej, uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, prawo jazdy kat. B, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętności argumentowania i redakcyjne, umiejętność rozwiązywania problemów.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: techniczne, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,wiedza techniczna, umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych.Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprawowanie kontroli technicznej nad obiektami budowlanymi, planowanie i wyliczanie kosztów prac remontowych, nadzorowanie prac remontowych, wykonywanie zadań w zakresie zamówień publicznych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
NAUKA: PRACY Z RĘCZNYMI MANARZĘDZIAMI TAPICERSKIMI, GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ, PAKOWANIA DO WYSYŁEK
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Ślesin (wielkopolskie)
- przyjmowanie zleceń do produkcji i ich kontrola- nadzorowanie procesu produkcji- nadzorowanie magazynu pod kątem wysyłek do klientów- bierzące informowanie przedstawicieli handlowych o terminach realizacji zamówień- współpraca z pozostałymi działami w firmie- archiwizowanie zleceń produkcyjnych
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych, windykacja należności właścicieli mieszkań, bieżące kontrole zaległości w opłatach za mieszkania, prowadzenie teczek właścicieli mieszkań, naliczanie i rozliczanie opłat za lokale, dekretowanie oraz obsługa spraw bankowych wspólnot mieszkaniowych.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Pleszew (wielkopolskie)
konserwacja, naprawa, przezbrajanie maszyn produkcyjnych
Mayenne sp. z o.o - 2018-09-04 - Węgrów (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń RODO; opracowanie dokumentacji RODO; wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji; audyty, pisanie procedur; kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
ROGRAMOWANIE PLC, PROJEKTOWANIE I PROGRAMOWANIE , WIZUALIZACJI, URUCHAMIANIE INSTALACJI.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa pilarki elektrycznej, sortowanie drewna
FIRMA "NIKO" JACEK FUDALI - 2017-07-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie wraz z wnioskami dotyczącymi poprawy tego stanu,, udział i doradztwo w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i chorób zawodowych, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaniem określonych prac, współpraca ze służbą zdrowia w zakresie badań wstępnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych z zakresu bhp nowo przyjętych pracowników, współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Analiza zdolności kredytowej, opracowywanie i przyjmowanie wniosków kredytów.
Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy - 2017-11-07 - Brzeźnica (małopolskie)
•realizacja planów sprzedażowych•nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługa firm•prowadzenie rozmów handlowych z Klientami•badanie i analiza potencjału rynku•przygotowywanie ofert i umów oraz obsługa posprzedażowa Klientów myjni samochodowej•rekrutacja pracowników do myjni•nadzór nad podległymi pracownikami
PE Inwestycje Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
szkolenia BHP i praca nad bezpieczeństwem i higieną pracy
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2017-08-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Koło (wielkopolskie)
współudział w prowadzeniu spraw pracowniczych - zatrudnianie, zwalnianie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej komórek organizacyjnych Spółki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania w szczególności przyjętej w Spółce instrukcji obejmującej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materiałowymi sprzętowymi Spółki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej Spółki, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przyporządkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych, - obsługa kancelaryjna Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obsługa wszystkich komórek organizacyjnych, jednostek zewnętrznych, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie dystrybucji korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy Spółką i podmiotami zewnętrznymi oraz w relacjach wewnętrznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki zarówno zlokalizowanymi w siedzibie Spółki, jak i poza Siedzibą, Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: 1) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad określonych w dokumentacji, o której mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz inne informacje wymagane ustawą o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upoważnień oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych; - udzielanie odpowiedzi związanych z kontrolami GIODO i innych organów; - prowadzenie wewnętrznych szkoleń wstępnych oraz okresowych dla poszczególnych komórek organizacyjnych; - nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń wdrożonym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dostępu osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dostępu użytkowników do systemów przetwarzających dane osobowe;
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łukowica (małopolskie)
Obsługa klientów; obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek; wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Otorowo (wielkopolskie)
serwisi naprawa maszyn mieszajacych
FIRMA IZI MANKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA PIOTR, STEFANIA, MAREK MANKIEWICZ - 2016-01-14 - Radzionków (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa klienta.
Firma Handlowa OMEGA - Krystyna Węglarz - 2016-04-22 - Niepołomice (małopolskie)
- Profesjonalna obsługa klientów;- Obsługa kasy fiskalnej;- Dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów;- Zamawianie towarów i przyjmowanie dostaw.Godziny pracy: 5:30 - 13:30
L&P Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Gołkowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, obsługa klienta
KREMIX Maciej Kres - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)