INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: ilościowo-wartościowe prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymi;sporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych dotyczących gospodarki mundurowej celem wydania lub przyjęcia przedmiotów mundurowych do lub z magazynu;prowadzenie kart wyposażenia osobistego pracowników cywilnych zatrudnionych w NOSG;sporządzanie dokumentów sprawozdawczych do KGSG w zakresie posiadanych w magazynie i na użytkowniku przedmiotów mundurowych;prowadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom na odsprzedaż celem prawidłowego naliczenia równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ilościowo-wartościowe prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymi;sporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych dotyczących gospodarki mundurowej celem wydania lub przyjęcia przedmiotów mundurowych do lub z magazynu;prowadzenie kart wyposażenia osobistego pracowników cywilnych zatrudnionych w NOSG;sporządzanie dokumentów sprawozdawczych do KGSG w zakresie posiadanych w magazynie i na użytkowniku przedmiotów mundurowych;prowadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom na odsprzedaż celem prawidłowego naliczenia równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014r. poz. 120 z poźn. zm.) - dział I i XVI
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie średnie ekonomicznepowyżej półtora roku doświadczenia zawodowego w administracjiznajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej (przepisy ogólne, organizacja Straży Granicznej)znajomość przepisów ustawy o rachunkowościznajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 31.10.2014 r. (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz. 120 ze zm.) w sprawie określania zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dział I i XVI)znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Office)posiadanie obywatelstwa polskiegokorzystanie z pełni praw publicznychnieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższeINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Planowana data zatrudnienia: sierpień 2019 r.Proponowane wynagrodzenie brutto: ok. 2300 zł + dodatek stażowy.Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenia. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (82) 568-53-36.Techniki i metody naboru:weryfikacja formalna nadesłanych ofert,test wiedzy (fakultatywnie),rozmowa kwalifikacyjna.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3) Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej,4) Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.5) Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6) Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.7) Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8) W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9) Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10) Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG11) Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:życiorys/CV i list motywacyjnykopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegooświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegooświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychoświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższegooświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 09.07.2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Link do oferty pracy: https://www.bip.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/s06/praca-w-nosg/praca-oferty/14056,inspektor-ds-prowadzenia-ewidencji-materialowo-wartosciowej-Sekcji-Gospodarki-Mu.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2019
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a3a7feafe22b5a5689c993b5dd575f4
Podobne oferty pracy
wymiana opon samochodowych, wulkanizacja
Krzysztof Świątek KRIS- GUM - 2016-03-02 - Luborzyca (małopolskie)
prowadzenie pojazdu C+E, praca w porze nocnejmiejsce pracy: Europa, Rosja, Ukraina
DAYMOS Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ, realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w-zakresie-ochrony-powietrza-przed-zanieczyszczeniem-w-wydziale-inspekcji-Kedzierzyn.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Ciszek Usługi Turystyczne i Gastronomiczne - 2016-05-24 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń dla poszczególnych działalności, Oddziałów i całej Spółki; czynne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy; uczestniczenie w okresowym raportowaniu i sporządzanie sprawozdań na potrzeby Zarządu, kalkulacja stawek na usługi świadczone przez Spółkę.
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe "Betrans" Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Rogowiec (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJ I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNLEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH I TELETECHNICZNYCH, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bip.powiatwolsztyn.pl, praca na 1/2 etatu
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Utrzymanie w ruchu ciągłym, konserwacja, regulacja i koordynacja pracy instalacji
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca na maszynie czyszczącej
System II Sp. z o.o - 2017-11-29 - Opole (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)
Zakres Obowiązków obejmuje wykonywanie wszelkich czynności związanych ze:1.Służbą BHP,2.Ochroną przeciwpożarową,3.Obronnością, Obroną Cywilną, Bezpieczeństwema Państwa i rezerwami.
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA - 2018-01-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnianie dziennych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przypadku znalezienia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Bielawa (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Garwolin (mazowieckie)
Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Opole (opolskie)
sprzedaż części samochodowych
Firma Handlowo - Usługowa GO-WEST Grzegorz Lubecki - 2017-04-12 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. - Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice , uL Wita Stwosza 7, 40-040 KATOWICE i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 2060-2569 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 01.04.2019 - Praca w godzinach: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagane umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
włókiennicza/obługa maszyn włókienniczych, rozkładanie przy maszynach
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Praca w powiatowym urzędzie pracyw Dziale Ewidencji i Świadczeń. Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2018-09-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż akcesoriów i telefonów komórkowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HOTELOWE "ELDA" DANUTA SABINIARZ - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2016-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Ochrona marketu
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2017-05-26 - Opole (opolskie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
OBRÓBKA ELEMENTÓW METALOWYCH, WYTWARZANIE GOTOWYCH WYTOCZONYCH WYROBÓW LUB ELEMENTÓW PODDAWANYCH DALSZEJ OBRÓBCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, OBSŁUGA MASZYN ŚLUSARSKICH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w oddziale banku, sporządzanie ofert, dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Tarnawatka (lubelskie)
Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)