INSPEKTOR DS. PŁAC I KADR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM Katowice oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC I KADR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 060,9 PLN
Zakres obowiązków: - Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach. Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: Inspektor Ds. Płac i Kadr w Zespole Finansowo - Księgowym - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: obliczanie wynagrodzeń za pracę i innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom oraz świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac, sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, itp., naliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych i innych,terminowe sporządzanie deklaracji do ZUS oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń, ustalenie zaangażowania wydatków na wynagrodzenia oraz współpraca przy opracowywaniu wniosku do budżetu, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ZUS dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym, sporządzanie zestawień dot. informacji finansowych z działalności WINB i PINB, pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika kadr.- Warunki pracy: praca administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - windy, podjazd, toalety co drugie piętro.
Data publikacji: 2020-08-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców 41a, 40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach. Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: Inspektor Ds. Płac i Kadr w Zespole Finansowo - Księgowym - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: obliczanie wynagrodzeń za pracę i innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom oraz świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac, sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, itp., naliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych i innych,terminowe sporządzanie deklaracji do ZUS oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń, ustalenie zaangażowania wydatków na wynagrodzenia oraz współpraca przy opracowywaniu wniosku do budżetu, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ZUS dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym, sporządzanie zestawień dot. informacji finansowych z działalności WINB i PINB, pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika kadr.- Warunki pracy: praca administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - windy, podjazd, toalety co drugie piętro.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 060,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: płaca zasadnicza 3060,90 zł/brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę na czas określony na 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PŁAC I KADR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 060,9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: - wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku pracy w obszarze płacowym i kadrowym, znajomość ustaw: o finansach publicznych, budżetowej, o służbie cywilnej, przepisów dotyczących ubezpieczeń i podatków, przepisów prawa pracy i przepisów wykonawczych.- wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe: praca w obszarze płacowym i kadrowym w administracji rządowej, znajomość programu płacowo kadrowego QNTORUM, Płatnik, e-PFRON.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542261144
danePracodawcy_regon: 276285359
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Powstańców 41a, 40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.- Dodatkowe dokumenty i oświadczenia: kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.- Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 25.08.2020 r.Decyduje data osobistego dostarczenia oferty do Inspektoratu/stempla pocztowego- Miejsce składania dokumentów: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice- Dane osobowe Klauzula informacyjna: Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląski Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 40 024 Katowice, ul. Powstańców 41a.2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych, dr Edytą Wasilewską można się kontaktować pisząc na powyższy adres lub przez pocztę elektroniczną: iod (at) winb.katowice.pl z dopiskiem Inspektor ochrony danych w tytule.3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO oraz Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.4. Odbiorcami danych osobowych kandydatów wyłonionych do zatrudnienia mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzania.5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy: nie dłuższy niż 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w procesie rekrutacji na dane stanowisko lub od dnia zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, w przypadku gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia.8. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody jest jednoznaczne z wykluczeniem Pani/Pana osoby z prowadzonej rekrutacji.9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.10. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.- Inne informacje: LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.- W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o przetwarzaniu danych osobowych innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Wzór ww. oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: winb.katowice.pl w zakładce Praca. - Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.- Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane/decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do WINB.- Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie. Oferty po ukończonym naborze można odebrać w terminie 3 miesięcy, po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (32) 606-33-08. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 25.08.2020 r., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Powstańców
Numer budynku pracodawcy: 41a
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.08.2020
Data dodania oferty pracy: 17.08.2020
Oferta pracy ważna do: 25.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e1b6ee886f1e3f225dc98053cba3bea
Podobne oferty pracy
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2018-09-24 - Sopot (pomorskie)
reprezentowanie firmy, przygotowywanie ofert handlowych, negocjcje z klientami, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
Obsługa trzody chlewnej (na porodówce)
AGRO BIEGANÓW SP Z O.O - 2019-08-29 - Bieganów (lubuskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 na ul. Granicznej we Wrocławiu. Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu ochorny środowiska. 1/2 etatu. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.jurkanis (at) ron.mil.pl, tel.: 261 669 806.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób z niepełnosprawnością będących uczestnikami projektu.- Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników.- Bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnością.- Praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych.- Zadaniowy system czasu pracy.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce nabór pracowników na wolne stanowiska. TERMIN SKŁADANIA OFERT do 11.10.2019 do godz. 14:00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2019-10-07 - Zawiercie (śląskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunek i rozładunek towaru, segregowanie płytek, prace porządkowe.
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-05 - Ługi (pomorskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie instalacji teleinformatycznych w technologii kablowej i radiowej, wykonywanie pomiarów sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych budowanych w technologii kablowej i radiowej, wykonywanie instalacji urządzeń radiowych, konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, wykonywanie sieci i instalacji elektrycznych NN, wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lubin (dolnośląskie)
praca na terenie powiatu wg zleceń
ELHON Damian Honcel - 2019-07-02 - Krapkowice (opolskie)
wystawianie abonamentów, obsługa klienta, reklamacje, operacje gotówkowe, bezgotówkowe
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Kraków (małopolskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia bezrobotnego do 30r.ż.- pomoc przy składaniu mebli
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Józefów (mazowieckie)
- prowadzenie rejestru ewidencji mieszkańców- wydawanie zaświadczeń i poświadczeń z rejestru ewidencji ludności i rejestru PESEL- prowadzenie postępowań administracyjnych,- wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych- prowadzenie rejestru poborowych- prowadzenie rejestru wyborców- prowadzenie ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu- -bieżąca obsługa interesantów
Urząd Gminy Białe Błota - 2020-01-21 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Odczytywanie, znajomość rysunku technicznego oraz izometrycznego, ważne certyfikaty spawalnicze.Montaż suportów pod rurociągi oraz spawanie metodą 111, 135,136.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
ewidencja w zakresie przypisu czynszów, kosztów, świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobach komunalnych; analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dział administracji; przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zgierz (łódzkie)
1. Identyfikowanie organizacji, instytucji, osób świadczących usługi dedykowaneosobom z autyzmem i ich rodzinom2. Koordynowanie współpracy międzyinstytucjonalnej3. Koordynowanie pracy asystentów OzA4. Koordynowanie usług zdrowotnych tj. pozyskiwanie lekarzy specjalistów dowspółpracy i umawianie osób z autyzmem do tych specjalistów5. Monitoring jakości świadczonych usług6. Wymiana informacji pomiędzy usługodawcami7. Reagowanie na zgłaszane zmiany w planowanych usługach (np. odwołanarehabilitacja, wizyty itp.)8. Zgłaszanie zapotrzebowania na dany typ usługi9. Przygotowywanie półrocznych sprawozdań z wykonanych usług10. Organizowanie sieci wsparcia w dzielnicach, społecznościach lokalnych(angażowanie lokalnie działających podmiotów, z których mogłyby korzystaćosoby z autyzmem)11. Przygotowywanie raportów ewaluacyjnych dotyczących świadczonych usług.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2019-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS w programie Płatnik. Sporządzanie raportów kadrowo płacowych, prowadzenie akt osobowych, monitorowanie terminów określonych przez przepisy prawa pracy. Rejestracja danych w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie sprawozdań GUS, archiwizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
SZYCIE NA MASZYNACH PRZEMYSŁOWYCH, PRASOWANIE
P.P.H. B. DUDEK - 2019-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHP, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-06-15 - Rybnik (śląskie)
- OGÓLNA MECHANIKA SAMOCHODOWA AUT ZABYTKOWYCH
P.H.U. ARTMET ARTUR PIECHACZYK - 2019-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wystawianie faktur, wykonywanie kalkulacji szkód komunikacyjnych, oględziny pojazdu po kolizji.
AUTOPOL MICHALSKI MOTORS WIESŁAW MICHALSKI - 2019-03-29 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres obowiązków:•Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska łącznie z prowadzeniem działań związanych z uzyskaniem dla Spółki niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska•Przygotowywanie wszystkich sprawozdań i raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.•Prowadzenie ewidencji odpadów. •Współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z ochroną środowiska.•Współpraca z głównymi kontrahentami Spółki w zakresie koordynacji zawartych umów•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.•Nadzór nad gospodarowaniem odpadami.•Nadzór nad prowadzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów.•Koordynacja odbiorów i przekazań odpadów do zagospodarowania innym podmiotom.•Koordynacja współpracy z firmami odzys
PTHU "INTERPROMEX" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Będzin (śląskie)
praca polega na ręcznym szlifowaniu przy użyciu papieru ściernego elementów drewnianych
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Łężyce (pomorskie)
wykonywanie czynności biurowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Raciąż (mazowieckie)
obsługa wytłaczarki
FOL-KAR Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kłecko (wielkopolskie)
Kontrola i nauka spawaczy wykonywania spawów do podświetleń RTG
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2018-01-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przeprowadzenie kursu z BHP dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Zabrzu. 4 godziny dydaktyczne po 45 minut.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2016-09-13 - Zabrze (śląskie)