INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Paczyna oferta pracy GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 3 200 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie/ wyższe w zakresie BHP, ochrony środowiska; znajomość ustawy w zakres ochrony środowiska i ustawy o odpadach, doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/ raportów środowiskowych, dobra znajomość MS Office, w tym Excel, uprawnienia specjalisty BHP, ppoż, ochrona środowiska oraz umiejętność praktycznego ich wykorzystania, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dok. i opracowywanie danych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi dla obszaru ochrony środowiska oraz raportowanie do organów zew., kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad pozwoleniami środowiskowymi; przygotowanie oraz nadzór nad przygotowaniem sprawozdań i zbiorczych zestawień danych dot. rodzaju i zakresu korzystania ze środowiska,prowadzenie elektronicznej bazy BDO, CRO itp, opracowywanie zarządzeń, regulaminów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie okresowych przeglądów, sporządzanie dok. powypadkowej, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stan. pracy itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna
Data publikacji: 2020-11-30
Lokalizacja: Paczyna (śląskie)
Pracodawca: GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pniowska 2, 44-120 Paczyna, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie/ wyższe w zakresie BHP, ochrony środowiska; znajomość ustawy w zakres ochrony środowiska i ustawy o odpadach, doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/ raportów środowiskowych, dobra znajomość MS Office, w tym Excel, uprawnienia specjalisty BHP, ppoż, ochrona środowiska oraz umiejętność praktycznego ich wykorzystania, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dok. i opracowywanie danych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi dla obszaru ochrony środowiska oraz raportowanie do organów zew., kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad pozwoleniami środowiskowymi; przygotowanie oraz nadzór nad przygotowaniem sprawozdań i zbiorczych zestawień danych dot. rodzaju i zakresu korzystania ze środowiska,prowadzenie elektronicznej bazy BDO, CRO itp, opracowywanie zarządzeń, regulaminów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie okresowych przeglądów, sporządzanie dok. powypadkowej, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stan. pracy itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Paczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toszek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 9691524525
danePracodawcy_regon: 240920654
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-120 Paczyna, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Toszek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Paczyna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0222574
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 29.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71cb0e87688663e2e2e4b700e488df02
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/43/2020, Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Nadzoru i Ewidencji Publicznych i Niepublicznych Jednostek Oświatowych w Wydziale Edukacji i Sportu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przygotowywała materiały do analizy sieci szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice, sprawowała merytoryczny nadzór nad działalnością szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek, przeprowadzała kontrole w nadzorowanych jednostkach,sprawdzała poprawność merytoryczną i przygotowywała do zatwierdzenia arkusze organizacyjne i aneksy do arkuszy organizacyjnych podległych jednostek, gromadziła i opracowywała dokumentację niezbędną do sporządzania cząstkowej oceny pracy dyrektorów szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek oraz współpracowała z organem nadzoru pedagogicznego w sprawach dotyczących oceny dyrektorów podległych jednostek oświatowych, przygotowywała pisma z zakresu: powierzenia oraz odwołania ze stanowiska wicedyrektora lub innego stanowiska kierowniczego, wyznaczania nauczycieli do pełnienie zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności dyrektorów jednostek, w których nie utworzono stanowiska dyrektora, zgody na obniżenie nauczycielom obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, zgody na dokształcanie i doskonalenie zawodowe dyrektorów jednostek podległych, realizacji godzin ponadwymiarowych przez dyrektorów nadzorowanych jednostek, przeniesienia nauczyciela mianowanego do innej placówki, przydzielania godzin w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, prowadziła bazę danych oświatowych oraz sprawdzała jej kompletność, poprawność i zgodność ze stanem faktycznym danych gromadzonych przez nadzorowane jednostki, zarządzała kanałem organ prowadzący w systemie elektronicznego naboru do szkół podstawowych, w szczególności nadzorowała etapy zamykania, sprawdzała poprawność wprowadzanej przez szkoły oferty edukacyjnej oraz zarządzała kontami użytkowników podległych jednostek, opracowywała procedury i harmonogramy kontroli podległych jednostek, analizowała i opracowywała niezbędne dokumenty w zakresie utworzenia oddziałów sportowych oraz oddziałów dwujęzycznych w podległych Wydziałowi Edukacji i Sportu szkołach, zespołach szkolno-przedszkolnych oraz zespołach szkół i placówek, współpracowała z Wydziałem Prawnym w zakresie interpretacji aktów prawnych, normujących pracę podległych jednostek oświatowych, współuczestniczyła w przygotowywaniu informacji na posiedzenia Rady Miasta Katowice w zakresie odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski komisji rady miasta oraz notatki prasowe, odpowiedzialna za klasyfikowanie i przechowywanie dokumentacji oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz z pracownikami Centrum Usług Wspólnych. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. - Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie projektów pism, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji, obsługa interesantów, przyjmowanie i znakowanie dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wejherowie Jarosław Świeczkowski, Kancelaria Komornicza nr IX w Rumi - 2020-11-18 - Rumia (pomorskie)
wykonywanie dokumentacji projektów przyłączy oraz sieci wod i kan, kontrola i odbiory robót na zadaniach inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Chrzanów (małopolskie)
sprzedaż w sklepie spożywczym
JACEK PŁODZISZEWSKI - 2018-06-27 - Rewal (zachodniopomorskie)
obsługa konsumenta na sali
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Analiza potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów w obszarach aktywności rynkowej Spółdzielni, obsługa pod względem merytorycznym klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami Spółdzielni.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2017-01-20 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków, nadzorowanie robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, powadzenie księżki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
PRZYJMOWANIE I ROZLOKOWYWANIE TOWARU NA MAGAZYNIE. KOMPLETACJA, PAKOWANIE I WYSYŁANIE TOWARU. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB INNE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, PRACA STOJĄCO-SIEDZĄCA.PRACA DWUZMIANOWA W GODZINACH 06:00-14:30, 14:30-23:00MIEJSCE PRACY - CD ZALANDO , GARDNO UL. INNOWACYJNA 8 GIEŁDA PRACY - 26.04.2019 GODZ. 09:00 PUP SZCZECIN SALA 278
FIEGE E-COM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
POMOC KUCHARZOM W PODSTAWOWYCH PRACACH NA KUCHNI, PRZYGOTOWYWANIE SAŁATEK,UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY
P&T 1 SP.Z O.O. - 2019-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie bieżącej dokumentacji, obsługa poczty, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, kontakt telefoniczny z kontrahentami biura
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krosno (podkarpackie)
układanie arkuszy blach na stole plazmowym i wypalanie poszczególnych jej elementów zgodnie z projektem
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
PRACA Z MASZYNAMI W RUCHU. OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI PRZY LINII PRODUKCYJNEJ. KONTROLA JAKOŚCI PRODUKCJI I STANU TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ. INNE PRACE PRODUKCYJNE ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO
Work Service S.A. - 2018-11-30 - Skawina (małopolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-04-01 - Andrespol (łódzkie)
/ nabór staż / przygotowywanie laszek ekspozycyjnych, pomoc dz. handlowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Pabianice (łódzkie)
Transport samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Dmenin (łódzkie)
sporządzanie posiłków fast food, sprzedaż
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przewów towarów
Drobex Agro Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem , niezbędne formalności administracyjne , utrzymanie czystości w pojeździe , obsługa codzienna pojazdu i naczepy .
FIRMA USŁUGOWO TRANSPORTOWA VAMIR 1 S.C. ANDRZEJ WIENKE, DARIA WIENKE - 2019-02-21 - Adolfowo (wielkopolskie)
praca jako nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. DR WANDY BŁEŃSKIEJ W NIEPRUSZEWIE - 2019-09-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Krasnopol (podlaskie)
-
RESTAURACJA TWARDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pomiary emisji,- obliczanie emisji,- obsługa sprzętu pomiarowego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
opieka w domu chorego
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony środowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
realizacja zadań na stanowisku inspektorskim: nadzór i kontrola przestrzegania prawa pracy, przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów dotyczących legalności zatrudnienia i inne pracy zarobkowej.
kontakt przez PUP - 2020-11-26 - Lublin (lubelskie)