INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZARZĄDU Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Biura Zarządu Spółki oraz sekretariatu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie rejestru uchwał, pełnomocnictw, protokołów. Organizowanie i przygotowanie na potrzeby członków Zarządu narad, odpraw, posiedzeń i spotkań. Koordynowanie współpracy członków Zarządu z partnerami społecznymi Spółki. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych Spółki. Obsługa telefoniczna i mailowa interesantów. Prowadzenie strony internetowej Spółki poprzez publikację ogłoszeń artykułów i wpisów. Tworzenie i modyfikacja grafiki do celów promocji i reklamy Spółki. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Biura Zarządu Spółki oraz sekretariatu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie rejestru uchwał, pełnomocnictw, protokołów. Organizowanie i przygotowanie na potrzeby członków Zarządu narad, odpraw, posiedzeń i spotkań. Koordynowanie współpracy członków Zarządu z partnerami społecznymi Spółki. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych Spółki. Obsługa telefoniczna i mailowa interesantów. Prowadzenie strony internetowej Spółki poprzez publikację ogłoszeń artykułów i wpisów. Tworzenie i modyfikacja grafiki do celów promocji i reklamy Spółki. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 3300 zł brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo/ administracja/ zarządzanie/ inżynieria środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie Kierunek/Specjalność: prawo/ administracja/ zarządzanie/ inżynieria środowiska
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7742369968
danePracodawcy_regon: 610409926
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: pobór i uzdatnianie wody, gospodarka komunalna.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6968adca6b0f9dd318bdc19540e02a99
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadziła doradztwa w tym zakresie, monitorowała procesy przetwarzania danych osobowych, monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie audytów, dokonywała oceny skutków działań (analiza ryzyka) dla ochrony danych osobowych, wydawała zalecenia oraz monitorowała ich wykonanie, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z organem Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).- Wynagrodzenie: 2100-2520 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) . Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Dodatkowo: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-04 - Krosno (podkarpackie)
przewóz osób ze Strykowa do Głowna
"ELTRANS " ANDRZEJ GABRYSIAK - 2017-12-01 - Srock (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie wraz z wnioskami dotyczącymi poprawy tego stanu,, udział i doradztwo w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i chorób zawodowych, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaniem określonych prac, współpraca ze służbą zdrowia w zakresie badań wstępnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych z zakresu bhp nowo przyjętych pracowników, współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, nadzór nad obrotem i eksportem środków pochodzenia zwierzęcego,
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Sprzątanie biur i hali magazynowej
MBA-SYSTEM SP. Z O.O. - 2020-06-16 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z prawem zamówień publicznych.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-04-25 - Piła (wielkopolskie)
wytwarzanie pieczywa, rozliczanie surowców, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
sprzątanie klas lekcyjnych oraz biur w szkole
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Trzebinia (małopolskie)
wdrożenie i monitorowanie ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. K. ŁUKOWICZA W CHOJNICACH - 2019-01-18 - Chojnice (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z dokumentacją,przyjmowanie i wydawanie materiałów, obsługa wózka magazynowego, transport towarów na terenie Bydgoszczy i okolic,okazjonalne wyjazdy na terenie kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI - 2016-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-06-22 - Mońki (podlaskie)
Obsługa klientów małej gastronomi
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
szycie konfekcji ciężkiej i lekkiej
MIRANDA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-07 - Turek (wielkopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi, wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych, kosztorysowanie oraz przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-10-11 - Brzeg (opolskie)
czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych
Twój Kominiarz Robert Bandurski - 2016-09-14 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa techniczna budynków będących w zarządzaniu KTBS.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie - 2020-01-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie gospodarką magazynową. Prace biurowe. Praca z klientem.
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Radom (mazowieckie)
praca na magazynie oraz transport towarów
Premar Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy towarów
"OBA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-06 - Turek (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zakopane (małopolskie)
szkolenia pracowników, sporządzanie dokumentacji i protokoły powypadkowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-01-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. w Ostródzie - 2017-11-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w tym zakresie, dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (obligatoryjnie), B2/C1 (dodatkowy atut), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; GŁÓWNE ZADANIA: Pełen zakres obowiązków wynikający z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704), który obejmować będzie w szczególności: przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy i chorobami zawodowymi, przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników w zakresie bhp, przeprowadzanie kontroli w jednostkach pod względem przestrzegania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2020-02-24 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie; min. zawodowe; doświadczenie w obiektach handlowych; dyspozycyjność, dobra znajomość obsługi monitoringu; zakres obowiązków: otwieranie i zamykanie drzwi, sprawdzanie dostaw, kontrola towaru; praca między godziną 07:00 a 21:00; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice Leroy Merlin ul. Rybnicka
VISER SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych na osiedlu Wiczlino.
Igma Beata Adamska - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
-przeprowadzenie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dot. bezpieczeństwa ludzi i mienia-dokonywanie kontroli istniejących obiektów budowlanych, obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi-udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych-opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich egzekwowanie-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych-przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-przyjmowanie skarg i wnosków, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)