INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Piła oferta pracy SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań związanych z prawem zamówień publicznych.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-15.05.
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rydygiera 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań związanych z prawem zamówień publicznych.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-15.05.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie/wyższe mile widziane kierunki: ekonomiczne, prawnicze, administracyjne. Doświadczenie zawodowe 2 lata w zamówieniach publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Rydygiera 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.szpitalpila.pl
Ulica pracodawcy: Rydygiera
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.04.2019
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91ba9e30d3b2885e871f279825e96d9e
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 03.02.2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
według stanowiska
PODWAWELSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Układanie kwiatów, kompozycje kwiatowe sztuczne i żywe, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
Joanna Sanecka Firma Wielobranżowa - 2018-06-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
pakowanie, klejenie, prace ręczne
REGIS Kubica Stanisław - 2016-07-21 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie czynności administracyjnych w biurze, kontakt z obywatelami Ukrainy.
"LION SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-16 - Żary (lubuskie)
prace biurowe
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-06-30 - Sosnowiec (śląskie)
Manualne oczyszczanie odlewów z zalewek, opiłków również przy użyciu narzędzi tj. wiertarki stołowe
kontakt przez OHP - 2017-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie prac magazynowych, rozładunek, załadunek towaru, przyjmowanie i wydawanie zamówionego towaru z magazynu
Mirosław Gockowiak - 2017-09-29 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
zajęcia z zakresu kształcenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju
Niepubliczna Specjalistyczna Porania Psychologiczno-Pedagogiczna "Bursztynek" Dorota Płaczek - 2018-08-06 - Lębork (pomorskie)
obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Radom (mazowieckie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-05-15 - Bytom (śląskie)
Brak danych
JLM SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozdzielanie zadań i kontrola ich wykonania, rozliczanie pracopwników z przepracowanych godzin
PARTNER KRZYSZTOF KNAP SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-27 - Wiechlice (lubuskie)
Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Oferta pracy subsydiowanej z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: cięcie i pakowanie wykładzin na wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
Koordynacja prac działu techniczno - ekspoatacyjnego wraz z bieżącą obsługą zagadnień techniczno - eksploatacyjnych. Nadzór nad remontami.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Sopot (pomorskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych z użyciem urządzeń oraz manualnie
Alicja Fedyk - 2017-06-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowanie detali do montażu konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Tumlin (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu fizykoterapii.
UZDROWISKA KŁODZKIE SPÓŁKA AKCYJNA-GRUPA PGU - 2017-11-10 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
prace pielęgnacyjne roślin
Gospodarstwo Ogrodnicze Tadeusz Bogdan - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
- Zapoznanie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP,- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnice prawnie chroniona,- Zapoznanie z polityka rachunkowości,- Sprawdzenie faktur pod względem formalnym,- Wystawianie not księgowych,- Wystawianie faktur sprzedaży.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)
praca przy obsłudze linii produkcyjnej/automatów produkcyjnych, składanie poduszel powietrznych, montaż elementów, praca zgodnie z instrukcja stanowiska
kontakt przez OHP - 2017-09-11 - Katowice (śląskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-03-11 - Białystok (podlaskie)
w/g stanowiska
WGT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Instalacja, konserwacja, administracja sieci telekomunikacyjnych, internetu, TV, tel VOIP
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków: Kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach oraz przestrzegania przepisów BHP przez pracowników Kontrola stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej oraz używania właściwej odzieży i obuwia roboczegoSporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz prowadzenie rejestru dotyczącego zaistniałych wypadków wraz z analizą ich przyczyn Współtworzenie oceny ryzyka zawodowego Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w ramach instruktażu ogólnego dla nowo zatrudnionych pracownikówAktualizowanie wymogów dotyczących rodzajów szkodliwości na poszczególnych stanowiskach pracyUczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracyOczekiwania: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe Znajomość przepisów BHP i Ppoż. Komunikatywność Umiejętność budowania pozytywnych relacji Odporność na stres Rzetelność Średniozaawansowana znajomość programu Excel oraz Power PointOferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)