INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROJEKTU / PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Opole oferta pracy Fundacja "Bądź Dobroczyńcą"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROJEKTU / PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 2 600 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Biuro Fundacji (ul. Reymonta 49A,Opole) oraz teren realizacji projektu tj. województwo opolskie - prowadzenie dokumentacji kadrowej i księgowej; - biegłą obsługa MS Office, w tym bardzo dobra obsługa EXCEL; - prowadzenie dokumentacji i czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń; - bieżąca obsługa biura (w tym urządzeń biurowych); - wykonywanie obowiązków służbowych z poczuciem odpowiedzialności oraz przy zachowaniu dyscypliny pracy; - wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego; - znajomość zasad funkcjonowania EFS oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym przygotowywania wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność oraz zasad monitorowania, kontroli, ewaluacji; wiedza dotycząca rozliczeń finansowych
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Fundacja "Bądź Dobroczyńcą"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 49A, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Biuro Fundacji (ul. Reymonta 49A,Opole) oraz teren realizacji projektu tj. województwo opolskie - prowadzenie dokumentacji kadrowej i księgowej; - biegłą obsługa MS Office, w tym bardzo dobra obsługa EXCEL; - prowadzenie dokumentacji i czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń; - bieżąca obsługa biura (w tym urządzeń biurowych); - wykonywanie obowiązków służbowych z poczuciem odpowiedzialności oraz przy zachowaniu dyscypliny pracy; - wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego; - znajomość zasad funkcjonowania EFS oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym przygotowywania wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność oraz zasad monitorowania, kontroli, ewaluacji; wiedza dotycząca rozliczeń finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROJEKTU / PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawy księgowości z obsługą komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa kadrowo-płacowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe:ekonomia, zarządzanie i administracja lub pokrewne, co najmniej 1 rok stażu pracyWYMAGANIA DODATKOWE: mile widziane prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość dokumentów programowych i wytycznych w zakresie RPO WO 2014-2020; mile widziana umiejętność prowadzenia obsługi projektów EFS i EFRR w zakresie bieżącej realizacji projektu; Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy; Umiejętność redagowania pism urzędowych; Zdolność analitycznego myślenia;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Fundacja "Bądź Dobroczyńcą"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Reymonta 49A, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wymagane CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane CV i list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 49A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2020
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f0c41a07c464518c321c02e4e77d30fc
Podobne oferty pracy
Meldowanie gości, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientarozliczenia finansowe i remamentowepodawanie napojówdbanie o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zadania związane z Systemem Dozoru Elektronicznegowykształcenie min. średnie ( mile widziane wyższe kierunek - resocjalizacja)niekaralność prawo jazdy Bodporność na stres, odpowiedzialność,terminowość, punktualność, spostrzegawczość
ITM POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie korespondencji- bieżąca obsługa klientów- sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Leszno (wielkopolskie)
Nauczyciel przedszkola, pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie 1850 zł + premia - okres próbny - 3 miesiące)
Niepubliczne Przedszkole BAJKA - 2016-06-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem. Wskazany własny transport dla osób spoza Bierunia ze wzg na utrudniony transport komunikacja miejską.
Restauracja MEED, Pamuła Eugeniusz - 2017-06-05 - Bieruń (śląskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O STANOWISKO PRACY
HERONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Szprotawa (lubuskie)
- sortowanie towarów - pakowanie towarów
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Radomsko (łódzkie)
1. Współpraca z Sektorami WPN w zakresie przekazywania opinii i stanowisk do projektów Norm Europejskich ( praca w środowisku komputerowym, w systemach informatycznych).2. Sprawdzanie poprawności opinii i stanowisk pod względem językowym, w tym wprowadzanie uzgodnionych poprawek redakcyjnych w języku angielskim.3. Monitorowanie terminowości realizacji przekazywania opinii do Europejskich i Międzynarodowych Organizacji Normalizacyjnych.4. Prowadzenie elektronicznej korespondencji z Sekretariatami Komitetów Technicznych Europejskich i Międzynarodowych Organizacji Normalizacyjnych.5. Archiwizowanie dokumentacji dot. współpracy.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż w sklepie wielobranżowym, godziny pracy: 07:00 -19:00 potem dzień wolny
Firma Handlowa KAROLINA s.c. Justyna Dydak, Jarosław Dydak - 2020-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie sprzątanie obiektu handlowego i pomieszczeń przynależnych.
Merkury Market Sp Zoo SP K - 2018-12-20 - Szaflary (małopolskie)
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- umiejętność przygotowywania potraw kuchni azjatyckiej
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych na terenie miasta Torunia, sprawdzanie dopuszczania do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego - 2019-09-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola jakości i wykonywanie testów mechanicznych produktów;- Kontrola i rozliczanie wykonywania przez produkcje specjalnych próbek produkcyjnych dla klientów;- Wykonywanie kontroli produktu gotowego w ML8;- Przeprowadzanie audytów higienicznych;- Realizacja procesu zawieszania komponentów i produktów gotowych zgodnie z procedurą;- Sprawdzanie przestrzegania zasad dotyczących higieny i bezpieczeństwa pracy przez pracowników;- Kontrola sprawności działania urządzeń zapewniających odpowiedni stan warunków BHP i utrzymywania porządku i czystości na stanowiskach pracy;- Zabezpieczanie i przechowywanie dokumentów i próbek produktów zgodnie z ustalonymi zasadami lub wymogami klientów;- Wnoszenie uwag mających wpływ na poprawę jakości produktów lub usprawniających pracę działu i pracowników;- Kontrola jakości dostaw nowych komponentów oraz zgodności dokumentacji dostawy ze stanem faktycznym;- Archiwizacja dokumentów kontroli jakości takich jak Produkt Zawieszony (PZ); Raport Z Przeróbki (RZP) i Kart Kontroli Jakości (KKJ)- Wsparcie w przygotowaniu i aktualizacji dokumentacji wymaganej do audytów klientowskich czy certyfikujących;- Obsługa i wsparcie operatorów w obsłudze programu do kontroli jakości ML8 (MeasurLink 8);- Współpraca z innymi pracownikami kierownikiem produkcji CeDo 1, liderami, operatorami, pakowaczami, magazynierami w celu utrzymywania oraz podnoszenia standardów jakościowych produktów i warunków ich wytwarzania.System czasu pracy: 3 zmiany, 4 brygady lub 3 zmiany.
Cedo Sp. z o.o. - 2020-09-11 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Praca w jednej z brygad sekcji kanalizacyjnej działu ścieków. Obsługa samochodu specjalnego do czyszczenia kanalizacji. Prace związane z eksploatacją i remontem sieci kanalizacyjnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W GŁOGOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-29 - Głogów (dolnośląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Białogard (zachodniopomorskie)
układanie kostki brukowej, układanie planów, wykonywanie innych czynności
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu pierwszej pomocy oraz kwalifikowanej pierwszej pomocy.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Centrum Szkolenia Logistyki - 2020-06-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, ścisła współpraca z zarządami wspólnot, przygotowywanie planów gospodarczych, projektów uchwał oraz materiałów na zebrania wspólnot mieszkaniowych, bieżący nadzór nad podwykonawcami, współraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot, prowadzenie zebrań, bieżąca obsługa mieszkańców, zarządzanie dokumentacją
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowanie projektów decyzji, postanowień. Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, obsługa komputera, prawo jazdy.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku - 2017-08-22 - Nisko (podkarpackie)
obsługa wirówek, pasteryzatorów, pomp nabiałowych; obsługa stacji mycia CIP, konserwacja i usuwanie drobnych usterek maszyn i urządzeń w aparatowni
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Olecku - 2020-10-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)
-utrzymywanie maszyn w należytym stanie technicznym-usuwanie nagłych awarii elektronicznych i elektrycznych-znajomość budowy maszyn(elektronika, automatyka, szafy sterownicze)
AGROMAKS Sp. z o.o. - 2020-04-24 - Mizerka (mazowieckie)
Nauka wystawiania faktur sprzedaży, nor księgowych; nauka spr. faktur pod względem formalnych i rachunkowym, zapoznanie z polityką rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Płock (mazowieckie)