INSPEKTOR DS. OBSŁUGI BIURA SPÓŁKI Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI BIURA SPÓŁKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień publicznych i konkursów ofert.Udział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych.Udział w projektach marketingowych. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) dczp.wroclaw.pl
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zamówień publicznych i konkursów ofert.Udział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych.Udział w projektach marketingowych. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) dczp.wroclaw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zasadnicze + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI BIURA SPÓŁKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, staż pracy: brak wymagań, biegła obsługa MS Office, sumienność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Korzeniowskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2018-09-19 - Mielec (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przygotowanie raportów i statystyk, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie rejestów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących BHP, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, współpraca z laboratoriami w zakresie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowiku pracy, współdziałanie z lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, udział w planowaniu i organizowaniu szkolenia w zakresie BHPpraca na umowę na okres próbny (1/2 etatu), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rokitnica (pomorskie)
Dostawa towaru do klienta
MICROMAXX Marian Rzeżacz - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca szwaczki
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Naprawa-serwis urządzeńdo lasu i ogrodu(kosiarki, pilarki,traktorki
PHU ,,Las i Ogród" M.Chocaj ; Kępno - 2017-02-21 - Kępno (wielkopolskie)
współpraca z kierowcami, obliczanie czasu pracy, logistyka
TRANS CARGO LOGISTIC SP.Z.O.O. - 2018-07-12 - Ząbki (mazowieckie)
- Prowadzenie wszystkich zagadnień dotyczących BHP.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia regulaminowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe kierunkowe z zakresu BHP lub wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
prace biurowe, kontrola robót remontowych i przeglądy budynków
Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-28 - Pszczyna (śląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych Miasta,2) koordynacja prac związanych z przygotowywaniem do sezonu letniego oraz nadzorowanie jego przebiegu,3) przygotowywanie i obsługa imprez promocyjnych,4) organizowanie i przygotowywanie spotkań Burmistrza Miasta z Mieszkańcami oraz innych spotkań i uroczystości okolicznościowych,5) współpraca z Rzecznikiem Prasowym Miasta w zakresie realizacji zadań związanych z polityką informacyjną miasta i bieżąca aktualizacja strony internetowej,6) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,7) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza, Rady Miasta i innych podmiotów,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń i innych dokumentów na zajmowanym stanowisku. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Promocji. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2800 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
nadzór inwestorski nad robotami,rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Instalacje wodno kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania, montarz pomp ciepła.
"CTA HYDRAULIK" Adam Cichosz - Troka - 2018-03-14 - Udorpie (pomorskie)
wykonywanie testów manualnych, analizowanie dokumentacji projektowej, płynna komunikacja z klientem w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
praca operatora
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-01-27 - Marciszów (dolnośląskie)
obowiązki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
- Główne obowiązki i czynności: 1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
Usługi Zbrojarskie i Budowlane ZBRÓJSTAL Jarosław Załuski - 2018-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
praca w dziale mięsnym, obsługa klienta według standardów sieci
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Prace instalacyjne na obiektach. Praca na terenie Warszawy i okolic Otwocka.
ELTRIX Piotr Szymański - 2017-07-26 - Józefów (mazowieckie)
Wykształcenia min. średnie (administracja, ekonomia);doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - dodatkowy atut; znajomość jęz. angielskiego - dodatkowy atut; biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie dokumentacji związanej z fakturami zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej dotyczącej pracowników, prowadzenie ewidencji umów, zarządzeń, instrukcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac porządkowych na halach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prace dekarskie
ROOF Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-04 - Rząska (małopolskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)
Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował/a? To proste:•Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka.•Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. •Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :)•Obsługą kasową
Stefczyk Finanse Towarzystwo Zarządzające SKOK - 2018-11-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pokrywanie nawierzchni podłogowej różnego rodzajumateriałami budowlanymi, takimi jak: płytki z tworzyw mineralnychi sztucznych, płytki ceramiczne i szklane, kamień naturalny i sztuczny,deski drewniane i klepki podłogowe i inne. Ponadto odnawianie konserwacjejuż istniejącej, ale zniszczonej podłogi
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Zadania na stanowisku:1. Zatwierdzanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych;2. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Raciborzu;3. Kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną,4. Reprezentowania ZWiK sp. z o.o. na budowie poprzez sprawowanie kontroli;5. Prowadzenie nadzorów branżowych w zakresie sieci wod-kan dla firm prowadzących prace ziemne w ich pobliżu;6. Prowadzenia postępowań wyjaśniających przyczyny katastrofy budowlanej,7. Przyjmowania podań, skarg iwniosków od stron postępowaniaoraz współdziałanie z organami kontroli państwowej;8. Potwierdzania robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzania faktu usunięcia wad;9. Prowadzenie odbiorów technicznych nowo budowanych sieci i przyłączy wod-kan.Oczekiwania:1. Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym;2. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;3. Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego;4. Prawo jazdy kat. "B";5. Solidność, rzetelność, zaangażowanie.Pracodawca oferuje:1. Umowę o pracę.2. Stabilność zatrudnienia.3. Wymiar etatu: cały etat tj. 8 godzin dziennie.4. Pakiet medyczny.5. Szkolenia.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-01-15 - Racibórz (śląskie)