INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2522) Inowrocław oferta pracy PGKiM Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2522)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Czynności wykonywane w dziale finansowo - księgowym, wszelkie szczegóły zostaną udzielone podczas rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PGKiM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czynności wykonywane w dziale finansowo - księgowym, wszelkie szczegóły zostaną udzielone podczas rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
początkowo umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2522)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy związanej z księgowością
Nazwa pracodawcy: PGKiM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można sładać na e-mail: kadry (at) pgkimino.pl, d.stejter (at) pgkimino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.07.2019
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?102cc35fed7643135a550ff44a783e6d
Podobne oferty pracy
rozładunek i załadunek towarów, rozlokowywanie na magazynie, praca ze skanerem, utrzymanie ładu i porządku, kontakt z przewoźnikami, praca z dokumentacją magazynową
DTA Broker Sp. z o.o. - 2018-11-20 - Opole (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Zakres podstawowych zadań: sporządzanie materiałów do planowania budżetu miasta oraz planów finansowych, współpraca przy sporządzaniu projektów budżetu i Wieloletniego Planu Finansowego (WPF), przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń zmieniających budżet w ciągu roku oraz WPF, sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych: miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, przygotowywanie zestawień dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, prowadzenie księgowości Gminy Miasta Ustka, współpraca przy rozliczaniu inwentaryzacji. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta. Budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Finansowym. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3700 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-03 - Ustka (pomorskie)
Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku.Wymiar etatu 1/2 etatu, umowa na zastępstwo.kontakt z pracodawcą: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl, fax 261-669-855.Miejsce pracy: ul. Graniczna 13 Wrocław.Informacja o ofercie w sali D.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocnicze na budowie. Miejsce pracy: teren całej Polski.
,,POGOTOWIE BUDOWLANE " Rafał Krajewski - 2017-08-24 - Sierakowice (pomorskie)
planowanie i realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-06-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
bieżąca naprawa samochodów służbowych ( osobowe, ciężarowe)
P.P.H.U. "Petecki" Ignacy Petecki - 2016-04-29 - Łask (łódzkie)
obsługa pilarki
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sierpc (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radomsko (łódzkie)
Administrowanie i implementowanie baz danych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Nordea. Praca z bazami danych należących do Nordea Group IT. Współpraca z zespołami projektowymi w metolologii Agile, współpraca z wewnętrznym i zewnętrznymi audtorami.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
opracowanie zbiorczych dokumentów planistycznych w zakresie realizacjiprojektu; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowań ozamówienia publiczne, monitorowanie postępu realizacji projektu
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2019-01-08 - Opole (opolskie)
Kierowca - magazynier
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Tarnów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Grodków (opolskie)
Wykonywanie posadzek żywicznych, analizowanie rysunków roboczych, układanie nawierzchni podłogowych podłogowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem biblioteki szkolnej, promocja czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży
SZKOŁA PODSTAWOWA im. Mikołaja Kopernika w Pszennie - 2016-08-17 - Pszenno (dolnośląskie)
udział w kontroli przedsiębiorców w celu ochrony interesów i praw konsumentów oraz interesówgospodarczych państwa;zapoznanie się z przepisami, normami, wytycznymi oraz innymi materiałami dotyczącymi przedmiotukontroli;współudział w opracowywaniu materiałów pokontrolnych;udział w wykonywaniu wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym ipokontrolnym;sporządzanie informacji i sprawozdań okresowych.;WARUNKI PRACYStanowisko pracy zlokalizowane jest 2 piętrze w kamienicy - bez windy. Występuje utrudniony lub ograniczonydostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach orazsamochód wykorzystywane do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osobyniepełnosprawne. Praca w terenie. Podstawowe wyposażenie stanowiska w zestaw komputerowy zoprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2017-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
szkolenia BHP, obsługa podmiotów w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego, pozyskiwanie nowych klientów
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2019-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Fryzjerstwo
SALON FRYZJERSKI KAZIMIERA JUSIĘGA-CIESIELSKA - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKO - JERZ Natalia Jerz - 2016-02-10 - Sowina Błotna (wielkopolskie)
- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-07-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie masaży ręcznych
22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ - 2018-03-02 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nauka wystawiania faktur sprzedaży, nor księgowych; nauka spr. faktur pod względem formalnych i rachunkowym, zapoznanie z polityką rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Płock (mazowieckie)
praca w transporcie międzynarodowym
MADA TRANS SC -PUSIAK DAWID, SOBEL DANIEL - 2015-12-14 - Tuchorza (wielkopolskie)
- kontrola wymiarowa i wizualna elementów dostarczonych- tworzenie raportów z kontroli jakości elementów dostarczonych
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i podawanie posiłków oraz dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków.
Restauracja "Pod Świerkami" Robert Wojnarowski - 2019-07-08 - Wiśniowa (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)