INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. POWER Opole oferta pracy Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Stanowisko: INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. POWER
Wynagrodzenie: od 1 374 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie zbiorczych dokumentów planistycznych w zakresie realizacjiprojektu; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowań ozamówienia publiczne, monitorowanie postępu realizacji projektu
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 2, 45-033 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie zbiorczych dokumentów planistycznych w zakresie realizacjiprojektu; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowań ozamówienia publiczne, monitorowanie postępu realizacji projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 374 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. POWER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 374 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana biegła znajomosć języka angielskiego, doświadczenie zawodowe w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych wstrukturach instytucji budżetowych sfery finansów publicznychUmiejętności i uprawnienia: przygotowanie dokumentów finansowych i merytorycznych Projektu, praca w centralnymsystemie teleinformatycznym SL2014; koordynacja działań informacyjnych i promocyjnych
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Sądowa 2, 45-033 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
podanie o przyjęcie do pracy kierowane do DyrektoraOkręgowego Służby Więziennej w Opolu + CV, świadectwa pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy, dokumentypotwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i specjalistyczne, dowód osobisty, kwestionariuszosobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: osobiście w godzinach: 08:00-15:00, telefonicznie w godzinach: 08:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-pomoc przy dzieciach, pomoc i opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym, asystowanie nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa kontrahentów zagranicznych w zakresie reklamacji.Przygotowywanie ofert cenowych.
PPHU "AEK" Andrzej Kubzdyl - 2017-09-26 - Wawrów (lubuskie)
Wykonywanie pomiarów emisji, sprawozdawczość pomiarowa.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
Proste prace konserwacyjno-malarskie w przemyśle stoczniowym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe GDAREM Lidia Cendrowska - 2016-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Montaż obudów rozdzielnic elektrycznych.Obsługa specjalistycznych maszyn i urządzeń wykorzystywanych w toku produkcyjnym podczas montażu rozdzielnic.Obsługa maszyny ploter CNC,obsługa wylewarki CNC.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sobienki (mazowieckie)
sprzedaż na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie wyrobów piekarniczych na podstawie dokumentów do wywozu przez kierowcę; obsługa magzynuPraca w godzinach nocnych
BATON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Usługi Remontowo-Budowlane TOMABUD - 2016-11-14 - Michałowice (świętokrzyskie)
Prefabrykacja oraz montaż mebli na statkach, demontaż i montaż szalunków ściennych wraz z prefabrykacją, naprawa i remonty łodzi ratunkowych.
AD KATHERINE RESIN KATARZYNA PLICHTA - 2018-08-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Ropczyce (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa maszyn i urządzeń oraz naprawa wózków widłowych
"SAMET" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
szycie ubranek niemowlęcych
MAKOMA MACIEJ OPERLEJN - 2018-09-26 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów, układanie towarów na półkach, obsługa klienta przy użyciu kasy fiskalnej, metkowanie towarów, obsługa krajalnicy
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, doradztwo, tworzenie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Lublin (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wilczyn (wielkopolskie)
Sprzątanie pojazdów po naprawie (w środku i na zewnątrz)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie stylizacji paznokci
"KLEOPATRA" Danuta Zuchniewicz - 2017-08-18 - Racibórz (śląskie)
- księgowanie na kartach kontowych, - przygotowanie danych do sprawozdań.
IZBA SKARBOWA W ŁODZI - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Naprawa maszyn rolniczych - gwarancyjna i pogwarancyjna
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2015-11-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
dostarczanie towaru na terenie całego kraju oraz Czechy, Węgry, Słowacja
Stanisław Nowak F.H.U. AGROMIX - 2017-09-05 - Rudno Górne (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Głogów (dolnośląskie)
nazdór nad bieżącą produkcjązapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, opracowywanie, realizacja planów produkcji
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Wymagania:Zdolność szybkiego uczenia się, sumienność, dyspozycyjność, chęć do pracyDoświadczenie w pracy na produkcji bardzo mile widziane, Doświadczenie na stanowisku ślusarz lub stolarz bardzo mile widziane.Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowymOferujemy:Umowę o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie rosnące proporcjonalnie wraz ze stażem w spółcePremie dodatkowe, Pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport).Stabilne zatrudnienie - po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślonyDojazdy autobusem firmowym z kierunków: Racibórz, Rybnik, Wodzisław Śląski, Głubczyce
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
praca w rejestracji oraz gabinecie zabiegowym
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Soli - 2018-12-05 - Sól (lubelskie)
wg stanowiska
"FEDRO" Sp.z.o.o. - 2016-05-24 - Osieck (mazowieckie)
-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
obsługa klienta, układanie kompozycji kwiatowych
LAVENDER Hurtownia kwiatów i artykułów florystycznych Ludwik Weber - 2018-01-25 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)