INSPEKTOR DS. INFORMACJI, EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I GOSPODARKI ODPADAMI Piła oferta pracy ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INFORMACJI, EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I GOSPODARKI ODPADAMI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku, redagowanie informacji i innych tekstów do mediów lokalnych, regionalnych i krajowych, na temat działalności Związku, przygotowywanie projektów na pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych na działania edukacyjne, ich wnioskowanie, realizacja i rozliczanie. Szczegółowe informacje o ogłoszonym naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce Ogłoszenia. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 8/pokój 301, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku, redagowanie informacji i innych tekstów do mediów lokalnych, regionalnych i krajowych, na temat działalności Związku, przygotowywanie projektów na pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych na działania edukacyjne, ich wnioskowanie, realizacja i rozliczanie. Szczegółowe informacje o ogłoszonym naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce Ogłoszenia. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. INFORMACJI, EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I GOSPODARKI ODPADAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, politologia, inżynieria środowiskowa, dziennikarstwo, zarządzanie. Prawo jazdy kat. B, umiejętność redagowania i przygotowywania materiałów informacyjnych oraz korekty tekstów i komunikatów medialnych; 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w organizowaniu i prowadzeniu konferencji prasowych, imprez. Więcej o wymaganiach w ogłoszonym naborze na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce ogłoszenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 8/pokój 301, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty zgodnie z ogłoszonym naborem na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce ogłoszenia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Zgodnie z ogłoszonym naborem do dnia 22 listopada 2019r., Godziny : Do godziny: 15.30.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.bip.prgok.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2942dd85abbb474079009b2d252fe785
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata, ukończony kurs organizowany przez Archiwum Państwowe, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o parcę, interesującą i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH w Rybniku - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, drukarka, scan, fax), działania marketingowe-budowanie bazy danych potencjalnych klientów, wysyłanie mailingów, przygotowywanie ulotek i materiałów informacyjnych, bieżąca pomoc w działaniach marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Czeladź (śląskie)
Wg. stanowiska.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu - 2018-10-02 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
opieka nad dziećmi i organizacja czasu wolnego w przedszkolu oraz na placu przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Augustów (podlaskie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii naruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa i teren woj. mazowieckiego.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Owieczki (wielkopolskie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z technicznycm utrzymaniem budynków (prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego, zlecanie, nadzorowanie i odbieranie prac konserwacyjnych, odpowiedzi na wnioski najemców),przygotowywanie planów remontów bieżących i gruntowych w oparciu na potrzeby remontowe wynikające z indywidualnych wniosków i przeglądów,opracowywanie przedmiarów i kosztorysów remontów bieżących wraz z kontrolą wykonywania,przygotowywanie dokumentów technicznych potrzebnych do przejmowania i zasiedlania mieszkań
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Gotowanie, sprzątanie, obieranie i szatkowanie warzyw, dowozy. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, mile widziane prawo jazdy kat B.
"TWOJA KUCHNIA" BISTRO MIROSŁAW JERMAK - 2017-05-25 - Wejherowo (pomorskie)
sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VICOTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-05 - Żarów (dolnośląskie)
Praca z rodzinami zastępczymi w szczególności w zakresie: prowadzenia konsultacji indywidualnych, wsparcia psychologicznego, pomoc w rozwiązywaniu trudności wychowawczych, sporządzanie diagnoz psychofizycznych oraz opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Bełchatów - 2019-05-10 - Bełchatów (łódzkie)
Pomoc w Wydziale Komunikacji i Transportu polegająca na sporzadzaniu pism, decyzji wynikających z zakresu działania przedmiotowego wydziału
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku strażnika w zakładzie dla nieletnich
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2019-05-07 - Pszczyna (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Siedlce (mazowieckie)
- Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie budowy. Praca na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałę.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie BHP. Mile widziani absolwenci. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Katowice (śląskie)
Brukarz
"HYMON ENERGY" Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Niemcy (Niemcy)
Rozmowa z klientami, wyceny, wysyłanie pism, rozmowy telefoniczne z klientami.
ROLCO Sp. z o.o. - 2019-09-30 - Strzembowo (mazowieckie)
Praca w kurniku przy czyszczeniu, prace porządkowe na gospodarstwie, sortowanie jajek, układanie jajek w opakowaniu, karmienie kur, koszenie trawy. Praca Fałkowice
WEEBU SYSTEM SP Z O O - 2019-05-31 - Fałkowice (opolskie)
obsługa klientów w restauracji hotelowej
Restauracja Hotel Baron s.c. K.J. Mazurowski - 2018-06-15 - Lubin (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
wg programu staży
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków slużbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Wejherowo (pomorskie)
oferta stażu do 30r.ż: Przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, Sprawdzanie przychodzącej korespondencji , prowadzenie rejestru ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych oraz inne prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Otwock (mazowieckie)
Nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa. Zatrudnienie w ramach 0,11 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB , ONW, PRŚ oraz miniumum jednego innego działania PROW-Weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w rammach sysemów wsparcia bezpośredniego, PROW-Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych-Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział- Udzielenie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny - 2018-08-23 - Margonin (wielkopolskie)
ślusarz ( praca w Niemczech ).
HERZOG Sp.z o.o.- Oddział w Koszalinie - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: 1 rok, samodzielność; umowa zlecenie; kafelkowanie na terenie Gliwic
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2017-06-20 - Gliwice (śląskie)
Załadunek, rozładunek palet i mas budowlanych wózkiem, obłsuga wózka widłowego.
P.J. " BUD-REM" Justyna Jaworska-Nowak - 2017-10-18 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż opłatkó w stroju Aniołka
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Tychy (śląskie)