INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI Choroszcz oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa

Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.

Data publikacji: 2019-05-21

Lokalizacja: Choroszcz (podlaskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choroszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choroszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym, mile widziane uprawnienia budowlane

Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wstepnie kontakt telefoniczny lub CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: białostocki

Gmina pracodawcy: Choroszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Choroszcz

Ulica pracodawcy: Powstania Styczniowego

Numer budynku pracodawcy: 6D

Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 21.05.2019

Oferta pracy ważna do: 21.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2178f69a7c88aba55092b25cbf7626e

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. GÓRNICTWA PODZIEMNEGO - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa podziemnego, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 925 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, mycie, odkurzanie; oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; zatrudnienie na 1/2 etatu
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-07-27 - Pabianice (łódzkie)

POMOCNIK KIEROWCY - SPRZEDAWCA- SPRZEDAWCA - od 3 500 PLN

Dystrybucja wody Eden,
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Brzezie (małopolskie)

CHEMIK - od 2 250 PLN

Praca w labolatorium i na produkcji.
"Fregata" S.A. - 2019-03-22 - Gdańsk (pomorskie)

BRYGADZISTA DZIAŁU EKSPEDYCJI - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanami magazynowymi oraz realizacją zamówień do klientów, zarządzanie grupą ludzi
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-08-30 - Sława (lubuskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)

1628U PIELĘGNIARKA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Radom (mazowieckie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 000 PLN

- udział w procesach rekrutacyjnych pracowników;- prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych i sprawdzanie referencji;- koordynacja działań związana z przyjęciem, wdrożeniem i adaptacją nowych pracowników;- pomoc w koordynowaniu działań związanych z systemem ocen pracowniczych;- udział w budowaniu planów szkoleń;- organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz pomiary ich efektywności;- współpraca przy organizacji projektów stażowych i praktyk;- udział we wdrożeniach projektów HR do organizacji;- prowadzenie spraw organizacyjnych działu,- pomoc w przygotowaniu prezentacji multimedialnych.
AWBUD S.A. - 2016-07-08 - Fugasówka (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Praca w zawodzie sprzedawcy.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Leśniak Marek - 2016-04-26 - Strzyżów (podkarpackie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - MONTAŻ I PAKOWANIE - od 2 100 PLN

- wykonywanie prac stanowiskowych w dziale montażu i pakowania - obsługa urządzeń;- dbałość o jakość produkcji zgodnie z obowiązującymi normami;- kompletowanie i pakowanie produktów
"AKCES-PLAST" FPUH KUBASIAK TOMASZ - 2018-06-29 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

BLACHARZ - od 2 700 PLN

prace blacharskie
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Chojnice (pomorskie)

PARKIECIARZ - od 2 100 PLN

Montaż podłóg drewnianych, listew cokołowych, cyklinowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA W ZESPOLE DS. PŁAC(NR 7541) - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej.- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników.- Przygotowanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców.- Prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami egzekucyjnymi.- Archiwizowanie dokumentów płacowych.- Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach.- Obsługa programu płacowego oraz Płatnik w zakresie płac.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 250 PLN

- monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- prowadzenie szkoleń BHP- przeprowadzenie postępowań przypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją- przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy- zatrudnienie od zaraz po zakwalifikowaniu- mile widziane są również osoby niepełnosprawne
TOKEN sp. z o.o. - 2019-04-03 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 5049) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 770 PLN

realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach, prowadzenie weterynaryjnych rejestrów podmiotów, sporządzanie sprawozdań, kontrole podmiotów wg. kompetencji,oprócz wykszałcenia wyższego weterynaryjnego może być osobą z wykształceniem wyższym zootechnicznym lub techologia żywności
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-08-30 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PSYCHOLOG - od 2 200 PLN

- Prowadzenie pacjenta w kontakcie indywidualnym. Prowadzenie grup edukacyjnych terapeutycznych. Nawiązywanie psychoterapeutyczne z pacjentem. Udzielanie wsparcia terapeutycznego. Informowanie o szkodliwości nadużywanie alkoholu. Motywowanie do podjęcia leczenia. Udzielanie informacji na temat katalogu usług ośrodków pomagającym osobom uzależnionym i ich rodzinom działających na terenie miasta. Współpraca z osobami reprezentującymi instytucje zajmujące się pomocą i terapią uzależnionych i ich rodzin. Prowadzenie zajęć edukacyjno - profilaktycznych o tematyce związanej z nadużywaniem alkoholu, uzależnieniem, przemocą dla dzieci i młodzieży, rodziców oraz nauczycieli w organizacjach pozarządowych, szkoły (prelekcje, warsztaty). Sporządzanie indywidualnych sprawozdań okresowych z działalność ośrodka terapii uzależnień. Prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w obowiązków. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie wymogów etyki zawodowej. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2200 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy według indywidualnego harmonogramu w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. Podzielność uwagi. Wymagana osoba zrównoważona, odpowiedzialna, opanowana i zorganizowania. Wymagana umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych.- Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-07-60, 32-351-07-72) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Macieja 10, 40-852 Katowice). Kontakt również e-mail: izba_osrodek (at) interia.pl
MIEJSKA IZBA WYTRZEŹWIEŃ I OŚRODEK POMOCY DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU W KATOWICACH - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. WKŁADÓW I RACHUBY PŁAC - od 3 000 PLN

naliczanie płac, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i ich ewidencja, naliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych , ewidencja wyciągów bankowych, sprawdzanie rachunków i faktur za wykonane usługi na rzecz Spółdzielni, prowadzenie kartoteki wynagrodzeń , sporządzanie wykazów kosztów wynagrodzeń i narzutów na nieruchomości, prowadzenie działalności socjalnej, uzgadnianie sald z US i ZUS, sporządzanie zestawień rocznych przekształceń lokali spółdzielczych lokatorskich na własnościowe, ustanowienia odrębnej własności lokalu spółdzielczego lokatorskiego i własnościowego. Umowa na okres próbny- 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Korab" w Ustce - 2017-02-14 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. RYBACTWA - od 2 700 PLN

- ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej, administracyjnej, warunków ogólnych i zgodności , merytorycznej i ekonomiczno- technicznej,- informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach,- informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków,- przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawnia decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane),- przygotowywanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)

INSTRUKTOR ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć świetlicowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łękawica (śląskie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - od 15 PLN

Układanie towaru na półkach w sklepie JYSK
RANDSTAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Nowy Targ (małopolskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 2 500 PLN

Prace podczas załadunku
TG NOVA Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Sława (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:obsługa klienta, zamawianie towaru, obsługa drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 300 PLN

transport międzynarodowy
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Guzowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE STRATEGII I ROZWOJU - OFERTA KONKURSOWA - 2 800 - 2 900 PLN

pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na zadania własne Powiatu, rozliczanie otrzymanych funduszy, prowadzenie spraw związanych z rozwojem gospodarczym Powiatu,zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-03-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRZYGOTOWANIA DANYCH - od 2 000 PLN

Pomoc w prowdzeniu spraw dot. kontroli i rozpatrywania skarg, sporządzanie projektów pism, zapoznanie się z aktami prawnymi w ramach problematyki komórki organizacyjnej, wykonywanie czynności biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ, realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w-zakresie-ochrony-powietrza-przed-zanieczyszczeniem-w-wydziale-inspekcji-Kedzierzyn.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)


Wybierz powiat