INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: 2 845 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczanie pozyskanych funduszy (monitoring, obsługa systemu SL 2014 i sprawozdawczość), realizacja zadań związanych z opracowaniem wniosku aplikacyjnego, studium wykonalności oraz załączników, obsługa projektów na etapie oceny formalnej i merytorycznej, bezpośrednia współpraca i kontakty z instytucjami finansującymi ora kontrolującymi realizację projektów, udział w pracach komisji przetargowych.Godziny pracy 7.00-15.00

Data publikacji: 2019-10-28

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozliczanie pozyskanych funduszy (monitoring, obsługa systemu SL 2014 i sprawozdawczość), realizacja zadań związanych z opracowaniem wniosku aplikacyjnego, studium wykonalności oraz załączników, obsługa projektów na etapie oceny formalnej i merytorycznej, bezpośrednia współpraca i kontakty z instytucjami finansującymi ora kontrolującymi realizację projektów, udział w pracach komisji przetargowych.Godziny pracy 7.00-15.00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 845 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 845 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Data zakończenia pracy: 30.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia lub zarządzanie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne, ekonomiczne bądź zarządzanie) oraz rok pracy w przedmiotowej specjalności: bądź wykształcenie średnie oraz 2 lata w danej specjalnościDodatkowym atutem będzie: ukończenie stódiów podyplomowych z zakresu zarządzania funduszami unijnymi; ukończenie kursów, szkoleń, związanych z rozliczaniem projektów unijnych - infrastrukturalnych, praktyczna znajomość przepisów z zakresu udzielania pomocy publicznej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność planowania i organizacji pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. inwestycji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych; do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: uswierk (at) mpec.olsztyn.pl w ciągu 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. do dnia 27 października 2019 r.Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-710) przy ul. Słonecznej 46, , tel.:895240304, adres e-mail:www.mpec.olsztyn.pl, zwana dalej Spółką. W Spółce powołano Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe adres e-mail: mpolakowska (at) mpec.olsztyn.pl, Telefon: 8952341207; Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko inspektora ds. inwestycji; Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko inspektora ds. inwestycji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury na stanowisko inspektora ds. inwestycji; Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Słoneczna

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 28.10.2019

Oferta pracy ważna do: 07.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be612c1b28f061debab2fc1ecd9e2a59

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR SANITARNY - od 3 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)

KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa gości hotelowych
Wojciech Słotwiński - 2016-04-05 - Nałęczów (lubelskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-05-16 - Kraków (małopolskie)

WIERTACZ - WYTACZARZ - od 1 850 PLN

Obsługa wiertarek współrzędnościowych.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2016-09-16 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 750 PLN

Obsługa kasy fiskalnej , dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru , praca na stoisku mięsnym , obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Dino , dbanie o czystość i porządek w markecie , praca w zespole.
DINO POLSKA SP. z o.o. - 2019-01-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkoły, przygotowywanie i opracowywanie sprawozdań i informacji statystycznych, sporządzanie informacji związanych ze sprawozdawczościa oświatową GUS, SIO i inne
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2017-02-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)

KOMBAJNISTA /OPERATOR ŁADOWARKI - 3 500 - 6 500 PLN

wykonywanie prac górniczych pod ziemią, obsługa kombajnu i ładowarki
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH BYTOM Sp. z o. o. - 2019-10-08 - Ruda Śląska (śląskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI PODMIOTÓW KORZYSTAJĄCYCH ZE ŚRODOWISKA W WYDZIALE INSPEKCJI - od 2 800 PLN

Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Współuczestnictwo w rozpoznawaniu wniosków o interwencje z zakresu ochrony środowiska wpływających do wydziału inspekcji, w celu dokonania analizy przyczyn i ograniczenia negatywnych skutków dla środowiska naturalnego. Prowadzenie działań pokontrolnych, w tym przygotowywanie projektów wystąpień i zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych oraz innych czynności wynikających z KPA w celu zapewnienia prawidłowości przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. Ewidencjonowanie wyników kontroli oraz wydanych dokumentów w prowadzonych rejestrach i bazach danych w celu realizacji przepisów prawa oraz wytycznych organu nadrzędnego. Współpraca z innymi organami m.in. z organami Inspekcji Ochrony Środowiska, administracją publiczną oraz organami ścigania i sądami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przepisów ochrony środowiska. Wykonywanie kontroli w oparciu o dokumenty, w tym automonitoringowe z zakresu szczególnego korzystania ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-10-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI - od 3 000 PLN

ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR BHP - 1 000 - 1 125 PLN

- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w planowaniu modernizacji i rozwoju zakładu w tym ocena założeń i dokumentacji, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, doradztwo w zakresie BHP, udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego, sporządzanie i aktualizacja, przeprowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i inne działania z zakresu BHP.- Wynagrodzenie: 1000 do 1125 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca według potrzeb placówki w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą. Wymagana znajomość przepisów z zakresu BHP, znajomość programu RISK SCORE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kierowca samochocu dostawczego /magazynier.Wymagane prawo jazdy kat B. Praca na terenie Nowego Sącza oraz Powiatu Nowosądeckiego.
PHU "ELITA", Tomasz Brach - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami eksploatacji i konerwacji mechanicznego zabezpieczenia i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PSYCHOLOG - od 3 000 PLN

poradnictwo i diagnostyka psychologiczna mieszkańców DPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.A.CHMIELOWSKIEGO W ŁYSZKOWICACH - 2016-11-10 - Łyszkowice (małopolskie)

INSPEKTOR DS. TERENOWO - PRAWNYCH - od 2 000 PLN

Przestrzeganie przepisów ustawy o Rodzinnych Ogrodach Działkowych z dnia 13 grudnia 2013 r., Statutu Polskiego Związku Działkowców oraz ogólnie obowiązujących uregulowań prawnych i przepisów związkowych. Prowadzenie spraw związanych z regulacją i aktualizacją stanu prawnego gruntów w RodzinnychOgrodach Działkowych Polskiego Związku Działkowców. Prowadzenie spraw o nabycie, zbycie i obciążenie praw do gruntów. Ocena dokumentów i decyzji organów w zakresie podziałów geodezyjnych działek. Prowadzenie sprawzwiązanych z likwidacją i czasowym zajęciem termu ogrodu. Przygotowanie dokumentów do prowadzenie przez radcę prawnego spraw sądowych iadministracyjnych związanych z gruntami. Pozyskiwanie środków w zewnątrz na realizację inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych PZD. Wykonywanieinnych zadań powierzonych przez kierownictwo Okręgowego Zarządu PZD w Opolu.Praca w godz.7-15
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Opolski - 2017-10-02 - Opole (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 8 000 PLN

transport drogowy towarów po terenie Polski i UE: stałe ładunki (praca w kółku), powroty na weekendy
KAM-TRANS Jacek Ejnik - 2018-04-10 - Mława (mazowieckie)

MISTRZ MONTAŻU - od 3 000 PLN

kierowanie przebiegiem procesu technologicznego i kontrola jegozgodności z dokumentacja technologiczną i wymaganiami jakości produkcji iklienta , nad montażem części konstrukcji, umiejętność zarządzaniapodległym zespołem pracowników. Praca na dwie zmiany w godz. 6-14/14-22
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Ozimek (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

do podstawowych obowiązków kierowcy samochodu należą m.in. prowadzenia pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony (do 3,5 t), przygotowanie samochodu do jazdy i utrzymanie czystości, dbałość o odpowiedni załadunek i rozładunek towarów, zabezpieczenie ładunku przed zniszczeniem lub kradzieżą, dbanie o dotrzymania kodeksu drogowego i przepisy ruchu transportowego - warunek konieczny, sporządzanie protokołów odbioru towaru, przy wyjazdach zagranicznych dopełnianie formalności celnych, kierowca samochodu może prowadzić pojazd zarówno w kraju, jak i za granicą, ze względu na możliwość obsługiwania długich tras, w tym międzynarodowych, duża cześć czasu może być spędzona poza miejsce zamieszkania, często wymagana jest praca w nocy i/lub godzinach wczesnorannych (np. przy rozwożeniu towaru do sklepów), praca wymaga dużej koncentracji i uwagi (zmienne warunki na drodze), praca głównie w pozycji siedzącej i wymaga dużej siły mięśni przy kierowaniu pojazdem, może przeprowadzać przegląd wyposażenia samochodu, m.in. stan ogumienia, oświetlenia, hamulców, poziom benzyny, oleju, wody umowa o pracę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 8-18 miesięcyoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Sobótka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW(NR 0192) - od 1 850 PLN

współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

INSPEKTOR DS. KANCELARYJNO- BIUROWYCH - 997,4 PLN

Inspektor ds. kancelaryjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14,5 PLN

praca przy linii produkcyjnej i pakowaniu tj. podawanie surowca na taśmy, obróbka wstępna surowca, krojenie, pakowanie gotowego wyrobu, realizacja działań korygujących, dezynfekcja linii i hali produkcyjnej oraz stanowiska pracy
HR BEZPIECZNA PRACA Aleksandra Spychała - 2017-02-23 - Niepruszewo (wielkopolskie)

ASYSTENTKA/ SEKRETARKA - do 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe, spec.: administracja; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Word, Excel, Power Point; umiejętność organizacji czasu pracy, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie w pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

Osoba do systemów informacji geograficznej. Wymagane wykształcenie min. średnie - o specjalności wod - kan lub geodezyjnej, mile widziane doświadczenie, znajomość zagadnień z zakresu GIS, program AUTOCAD, znajomość oznaczeń geodezyjno - kartograficznych. Wymagany stopień niepełnosprawności. Zatrudnienie od pażdziernik/listopad.
Miejskie Przeds.Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Mysłowice (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa stanowiska mięsnego, dbanie o ekspozycję towaru, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szczebrzeszyn (lubelskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 680 PLN

Nadzór porodukcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-04-13 - Brusy (pomorskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH I MELIORACYJNYCH - od 13 PLN

Wykonywanie napraw i konserwacji maszyn budowlanych i melioracyjnych tj. koparki drenarskie, spycharki, betoniarki, kruszarki, na terenach budowy.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - OFERTA KONKURSOWA - 2 800 - 3 000 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

NAUCZYCIEL W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM - od 2 600 PLN

Praca z dziećmi w oddziale przedszkolnym.Praca w zastępstwie do 30/06/2020.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00.[System wynagrodzenia] : zgodnie z tabela wynagrodzeń MEN.
Szkoła Podstawowa im.Jana Pawła II w Zielonkach - 2019-12-13 - Zielonki (małopolskie)

KELNER - od 2 100 PLN

Podawanie napoi i potraw do stolika, obsługa gości.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)