INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 020 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań w sprawach zamówień publicznych,dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.Nadzór oraz prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zawartych umów.Udział w pracach komisji przetargowych.Analiza rynku dostawców i producentów materiałów i urządzeń.Realizacja zakupów materiałów do celów inwestycji, remontów i eksploatacji.Monitoring realizacji złożonych zamówień.Realizacja zadańzwiązanych z opracowaniem wniosku aplikacyjnego, studium wykonalności oraz załączników do projektów, obsługę projektów na etapie oceny formalnej i merytorycznej.Rozliczanie pozyskanych funduszy unijnych (monitoring, obsługa systemu SL2014 i sprawozdawczość).Bezpośrednia współpraca i kontakty z instytucjami finansującymi oraz kontrolującymu realizacjęprojektów.
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań w sprawach zamówień publicznych,dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.Nadzór oraz prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zawartych umów.Udział w pracach komisji przetargowych.Analiza rynku dostawców i producentów materiałów i urządzeń.Realizacja zakupów materiałów do celów inwestycji, remontów i eksploatacji.Monitoring realizacji złożonych zamówień.Realizacja zadańzwiązanych z opracowaniem wniosku aplikacyjnego, studium wykonalności oraz załączników do projektów, obsługę projektów na etapie oceny formalnej i merytorycznej.Rozliczanie pozyskanych funduszy unijnych (monitoring, obsługa systemu SL2014 i sprawozdawczość).Bezpośrednia współpraca i kontakty z instytucjami finansującymi oraz kontrolującymu realizacjęprojektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 020 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: równoważny system pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 020 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: administracja, ekonomia lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne, ekonomiczne bądź zarządzanie) oraz rok pracy w przedmiotowej specjalności: bądź wykształcenie średnie oraz 2 lata w danej specjalnościDodatkowym atutem będzie: ukończenie stódiów podyplomowych z zakresu zarządzania funduszami unijnymi; ukończenie kursów, szkoleń, związanych z rozliczaniem projektów unijnych - infrastrukturalnych, praktyczna znajomość przepisów z zakresu udzielania pomocy publicznej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność planowania i organizacji pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7390200206
danePracodawcy_regon: 51062001500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds.zamówień publicznych. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych; do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: uswierk (at) mpec.olsztyn.pl w ciągu 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. do dnia 10 sierpnia 2020 r.Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-710) przy ul. Słonecznej 46, , tel.:895240304, adres e-mail:www.mpec.olsztyn.pl, zwana dalej Spółką. W Spółce powołano Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe adres e-mail: mpolakowska (at) mpec.olsztyn.pl, Telefon: 8952341207; Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych i funduszy pomocowych; Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych i funduszy pomocowych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych i funduszy pomocowych; Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.07.2020
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af39b70c4f465e0932dcd446503889c2
Podobne oferty pracy
wspomaganie ucznia niepełnosprawnego w grupie integracyjnej
PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE "JESTEŚMY RAZEM" - 2018-08-06 - Lębork (pomorskie)
- działania zmierzające do utrzymania i poprawy procesów eneretycznych- sporządzanie bilansów- wykonywanie analiz- nadzór nad gospodarką energetyczną- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
konserwacja i drobne naprawy maszyn i urządzeń do przetwórstwa mięsnego, drobne prace remontowo-budowlane
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-06-01 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Demontaż części z samochodów, segregacja i magazynowanie części z samochodów do złomowania
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jasło (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzeg (opolskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Bieżąca organizacja placówki- sprawowanie opieki i nadzór nad wychowankami filii Ogniska Wychowawczego- Koordynacja pracy wychowawczej wychowawców- prowadzenie pracy pedagogicznej w oparciu o roczny plan
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" - 2018-06-20 - Rumia (pomorskie)
Nadzorowanie robót sanitarnych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-26 - Głuchołazy (opolskie)
- Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej, kandydata do pracy w Wydziale Zamówień Publicznych na stanowisku Inspektora/Specjalisty ds. zamówień publicznych. - Główny zakres obowiązków: prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych i obowiązującym regulaminem udzielania zamówień, udział w pracach komisji przetargowych, udział w negocjacjach, badanie i ocena formalnoprawna składanych ofert, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z prowadzonego postępowania.- Praca: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-27 - Katowice (śląskie)
Mechaniczne lub ręczne oczyszczanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów itp. Obsługiwanie ręcznych i mechanicznych pługów śnieżnych i czyszczarek. W okresie zimowym posypywanie ulic i chodników piaskiem, solą, żwirem. Umowa zlecenie około 160h w m-cu, dyspozycyjność 7:00-21:00.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w kontroli przedsiębiorców w celu ochrony interesów i praw konsumentów oraz interesówgospodarczych państwa;zapoznanie się z przepisami, normami, wytycznymi oraz innymi materiałami dotyczącymi przedmiotukontroli;współudział w opracowywaniu materiałów pokontrolnych;udział w wykonywaniu wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym ipokontrolnym;sporządzanie informacji i sprawozdań okresowych.;WARUNKI PRACYStanowisko pracy zlokalizowane jest 2 piętrze w kamienicy - bez windy. Występuje utrudniony lub ograniczonydostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach orazsamochód wykorzystywane do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osobyniepełnosprawne. Praca w terenie. Podstawowe wyposażenie stanowiska w zestaw komputerowy zoprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2017-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2019-12-20 - Płock (mazowieckie)
pilnowanie porządku na magazynie, wysyłka paczek
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Białobrzegi (mazowieckie)
MIĘDZYNARODOWA DRUKARNIA CYFROWA FOTO ZATRUDNI SAMODZIELNĄ KSIĘGOWĄ, ZNAJĄCĄ KOMUNIKATYWNIE JĘZYK ANGIELSKI. W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE CHCEMY POWIĘKSZYĆ NASZ ZESPÓŁ KSIĘGOWO-FINANSOWY O OSOBĘ, KTÓRA SAMODZIELNIE BĘDZIE W STANIE WYKONYWAĆ OBOWIĄZKI KSIĘGOWE WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW PRAWNO-PODATKOWO-SKARBOWYCH W POLSCE. DODATKOWYMI ZADANIAMI NA TYM STANOWISKU BĘDZIE: WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE, WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W RAMACH DZIAŁAŃ E-COMMERCE, KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z BANKAMI W POLSCE I ZAGRANICĄ, KONTAKTY I WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI DORADCZYMI I BIURAMI RACHUNKOWYMI W EUROPIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRAWOZDAWCZOŚĆ BANKOWĄ.
CYFROWA FOTO - 2016-08-25 - Zaczernie (podkarpackie)
Nauczanie muzyki. Praca od pn do pt. (12 godzin tygodniowo) 2/3 etatu. Wynagrodzenie od 1780,00 zł brutto do 2880,00 zł brutto + ew. dod. motywacyjny.
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-08-23 - Otrębusy (mazowieckie)
Utrzymanie w ruchu ciągłym, konserwacja, regulacja i koordynacja pracy instalacji
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie jakości poprzez opracowanie i wdrożenie procedur zapewnienia i kontroli jakości produkcji w zakresie: technologii produkcji kompozytu, montażu kadłubów, nadbudówek i kompozytowych elementów zewnętrznych oraz wewnętrznych, montażu wyposażenia pokładowego, montażu wyposażenia pomieszczeń technicznych, przejść, itp. Praca od poniedziałku do piątku, rozpoczęcie pracy w godzinach: 7:00-9:00, wykonywanie obowiązków przez 8 godzin.
Sunreef Venture S.A - 2020-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie dań kuchni indyjskiej, znajomość tradycyjnych i oryginalnych przepisów, przypraw, obsługa pieca Tandor
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Józefosław (mazowieckie)
Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz pomieszczeń administracyjno-biurowych, sanitarnych, socjalnych, odkurzanie, zmywanie posadzek, ścieranie kurzy, mycie okien, czyszczenie sanitariatów.
DOMPOL P.W. Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie nadzoru i kontrolowanie jaości, zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, warunkami technicznymi realizowanych robót
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
-
Aples Sp. z o. o. - 2019-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, - sprawowanie nadzoru nad wprowadzaniem na rynek produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, - sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem, obrotem i stosowaniem pasz w żywieniu zwierząt, - sprawowanie nadzoru nad wymogami weterynaryjnymi dotyczącymi produkcji pasz dla zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2020-03-05 - Poddębice (łódzkie)
Czynności pomocnicze na magazynie, prace porządkowe, przygotowywanie towaru do wysyłki, pomoc przy rozładunku i załadunku towaruI zmiana 06:45-14:45II zmiana 14:45-22:45III zmiana 22:45-06:45Praca w Zielonej BudceZatrudnienie na podstawie umowy zlecenia przez Agencję Zatrudnienia
GRUPACON Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Mielec (podkarpackie)
- Sprzedaż art. ogólnospożywczych. Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 1800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. - Praca w godzinach: 6:00-22:00 + sobota. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. pół roku na podobnym stanowisku w handlu. Wymagana książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (08:00-16:00) (Tel. 504-147-693) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: kimaorzesze (at) onet.pl
ALEKSANDRA KOWALCZYK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2015-12-10 - Katowice (śląskie)
wg. stanowiska
STOMIL SANOK Dystrybucja Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Piekoszów (świętokrzyskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)