INSPEKTOR DS. FINANSÓW I PLANOWANIA Piła oferta pracy POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PILE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSÓW I PLANOWANIA
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, dekretowanie dowodów księgowych, przygotowywanie projektów planów finansowych, prowadzenie ewidencji wydatków bieżących, rzeczowych i inwestycyjnych, prowadzenie analiz związanych w realizacją wydatków. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PILE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych 78, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, dekretowanie dowodów księgowych, przygotowywanie projektów planów finansowych, prowadzenie ewidencji wydatków bieżących, rzeczowych i inwestycyjnych, prowadzenie analiz związanych w realizacją wydatków. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSÓW I PLANOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, administracja, prawo, znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą księgowo - finansową, w administracji publicznej, znajomość obsługi komputera (praca w programie EXCEL, WORD, MsOffice)
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PILE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Młodych 78, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, Kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzajacyy wykształcenie (ksero), kserokopie świadectw pracy, kserokopia dowodu osobistego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Młodych
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 10.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
dozór i ochrona obiektów na terenie Świdnicy i Świebodzic.
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2017-11-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, okazjonalnie obsługa recepcji oraz obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnej książeczki sanitarna-epidemiologicznej. Umowa na zastępstwo około 12 miesięcy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym. Miejsce pracy AGRO obiekt hotelowy ul. Zwycięska, Wrocław.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : trzy miesieczny okres probny, umowa na zastępstwo[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[System czasu pracy] : równoważny (czas pracy przedłużony do 12 godzin)Kontak z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urządzenia mających wpływ na stan środowiska, aktualizowanie planów na wypadek wystąpienia szczególnego zagrożenia dla środowiska, prowadzenie działalności edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ds instalacji sanitarnych w obiektach, przygotowywanie umów dotyczących prac budowlanych, nadzór nad jakością zrealizowanych robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej i terminala, przyjmowanie towaru, układanie na półkach, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Złotokłos (mazowieckie)
wykrawanie detali w metalu, gięcie, tłoczenie; 6.30- 22.30
EMMAROL SP. Z O.O. - 2017-07-05 - Słupsk (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pakowanie, częściowa obsługa wózka paletowego. Miejsce pracy: Wrocław ul. Ostrowskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny 665-955-991
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, praca bieżąca wydziału
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Płock (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łeba (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
budowa sieci szrokopasmowych
P.P.H.U Michał Klimczak - 2016-03-07 - Człuchów (pomorskie)
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Piotrowiec (świętokrzyskie)
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z ochroną środowiska i wynikających z obowiązujących przepisów. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego (*istnieje możliwość dowozu z Łomży do miejsca pracy)- wynagrodzenie od 2200 do 2500 zł brutto/mc
Scandic Food Sp. z o. o. - 2017-05-12 - Stare Chojny (podlaskie)
uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Noszenie cegieł i zaprawy, pomoc przy wykonywaniu szalowań i rusztowań, mieszanie materiałów, kopanie, wykonywanie prac rozbiórkowych, sprzątanie i załadunek materiałów budowlanych.
BALKMIR MIROSŁAW KLUSEK - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
Kontrola przewoźników ruchu kolejowego i innych uczestników ruchu kolejowego w zakresie spełniania warunków organizacyjnych, technicznych i eksploatacjnych w zakresie ruchu kolejowego. Uczestnictwo w kontrolach Prezesa UTK. Rozpoznawanie miejsc zagrożonych i narażonych na wypadek. Rozpoznawanie miejsc zagrożonych.i narazonych na wypadek. Opracowanie wnioków pokontrolnych, opiniowanie przepisów wewnętrznych, zaradczych z przeprowadzonych kontroli.
Urząd Transportu Kolejowego - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: docieplenie budowlane, gipsowanie, malowanie, wykonywanie ścianek i sufitów z G-K; WYMAGANIA: brak, MIEJSCE PRACY: województwo śląskie
"AZ-BUD" USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE INŻ. ADAM ZUPOK- LUBLINIEC - 2016-09-21 - Lubliniec (śląskie)
ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK PALET, NAPRAWA PALET, SEGRAGACJA PALET;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI WÓZKA WIDŁOWEGO, PRAWO JAZDY KAT. C, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO,
SKUP SPRZEDAZ PALET BAJENA PATRYCJA BAJENA - 2016-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)