INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Inspektor ds. administracyjnych- oferta stażu realizowana w ramach programu "Bumerang". Wymagania: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, komunikatywność.
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Inspektor ds. administracyjnych- oferta stażu realizowana w ramach programu "Bumerang". Wymagania: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, komunikatywność.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zielona 55, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 05.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a437392318deb9f3f162a6167771bf7
Podobne oferty pracy
Pracownik socjalny
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca ze sprzętem pomiarowym (maszyna współrzędnościowa), zarządzanie arkuszami i raportami z testów, dobór odpowiednich kryteriów inspekcji, analiza danych, kalibracja sprzętu pomiarowego, tłumaczenie dokumentów na potrzeby firmy.Praca na czas określony: rokGodziny pracy: 8:00- 08:00
NARA BATTERY ENGINEERING POLAND SP. Z O.O. - 2019-09-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dostarczanie niezbędnych narzedzi, przyrządzów, materiałów eksploatacyjnych na linię produkcyjną; zgłaszanie zakupu narzędzi niezbędnych do utrzymania produkcji oraz regularne inwentaryzowanie; zgłszanie zakupu materiałów eksploatacyujnych takich jak oleje i smary oraz regularne inwentaryzowanie ich oraz nadzór nad ich stosowaniem; utrzymanie ruchu maszyn; bieżące naprawuy, konserwacja, kontrola nad dokumentacją; współpraca z Działem Technologii Produkcji w związku z okresową konserwacją maszyn (przeglądy miesięczne, kwartalne i roczne).
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Żarów (dolnośląskie)
Skanowanie i sortowanie odzieży, kompletowanie przesyłek, pakowanie
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Świebodzin (lubuskie)
rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, poszukiwanie do pracy kandydatów z Ukrainy odpowiadających oczekiwaniom danego pracodawcy, planowanie i realizowanie danego procesu rekrutacyjnego, współtworzenie profilu kandydata, prowadzenie rozmów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Przewóz towarów na terenie Europy
PIOTRO-TRANS PIOTR WAWSZCZAK - 2018-08-21 - Grębociny (łódzkie)
Przyjmowanie oraz wydawanie materiałów do / i z magazynu, zgodnie z przyjętymi zasadami, terminowe dostarczanie komponentów na linie produkcyjne, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu w zakresie selekcjonowania oraz składowania materiałów.
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2017-09-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie płatności, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes planów, analiz i raportówpomoc w bieżącej pracy działu
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-02-12 - Ustroń (śląskie)
Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do hotelu, rozwiązywanie problemów z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Głowno (łódzkie)
obsługa minikoparki ( praca na terenie woj. śląskiego )
Telnet Service Firma Usługowo-Handlowa Robert Taczała - 2020-05-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie magazynu technicznego oraz ewidencji środkow trwałych, rozliczanie zleceń, wystawianie faktur.
ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY S.A. - 2019-08-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Szycie odzieży lekkiej, wykończenie odzieży (dziurki, guziki, prasowanie)Godziny pracy 7-15
KRAWIECTWO USŁUGOWO-KONFEKCYJNE "GODET" AGNIESZKA CZYRKO - 2021-05-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżący nadzór sanitarny nad urządzeniami wodociągowymi oraz nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Pobieranie próbek wody do badania.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Człuchowie - 2021-04-09 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa urządzeń graweryjących, obsługa komputera
DANHOSS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2019-09-19 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Praca przy budowie. Prace związane z budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych. Wynagrodzenie 2000-3500 zł brutto.
Przedsiębiorstwo Konserwacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych Meliobud - 2017-06-12 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Mechanik Blacharz
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Pobiednik Mały (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie zawodowe mile widziane, doświadczenie min. 1 rok w zawodzie, umiejętności manualne, spawanie, prawo jazdy kat. B mile widzianeZakres obowiązków: montaż urządzeń fermowych i instalacji technicznych na fermach w budownictwie wiejskim praca w Rozdrażewie oraz na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Rozdrażew (wielkopolskie)
TECHNICZNA OBSŁUGA SKAZANYCH W SYSTEMIE DOZORU ELEKTRONICZNEGO
ITM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Zgierz (łódzkie)
• sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,• opiniowanie wniosków zgłaszanych przez najemców, instytucje i podmioty gospodarcze,• opiniowanie dokumentacji projektowej,• sporządzanie kosztorysów inwestorskich,• weryfikacja kosztorysów powykonawczych.Osoby zainteresowane ofertą pracy powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991
Zarząd Lokali Miejskich - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
zrywanie truskawek
kontakt przez OHP - 2017-06-09 - Skotniki Duże (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Żary (lubuskie)
Praca na terenie Białegostoku + delegacje.
FADBET Spółka Akcyjna - 2019-12-16 - Białystok (podlaskie)
monter
ALEKSANDER KUREK I FRANCISZEK STAROWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-MONTAŻOWE "FERCO" SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-22 - Skawina (małopolskie)
- obsługa recepcyjna- zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w budynku Teatru- podejmowanie dyżuru w określonym czasie na wyznaczonym stanowisku- znajomość i stosowanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa- sygnalizowanie i reagowanie na potencjalne zagrożenia- współpraca z innymi pracownikami Teatru
TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA - 2021-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajeć ponadgimnazjalnych
LEUTE ZENTRUM Łukasz Wójcikowski - 2018-01-18 - Sochaczew (mazowieckie)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Błotnica Strzelecka (opolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości ze znajomością obsługi programu "Subiekt"
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Szczebrzeszyn (lubelskie)