INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Sosnowiec oferta pracy Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w SOsnowcu sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •współtworzenie planów zamówień publicznych i terminowa ich realizacja,•współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,•przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych szpitala, określanie odpowiednich trybów postępowań, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami,•przygotowywanie (w tym pozyskiwanie niezbędnych danych do przygotowania postępowania), prowadzenie, nadzór nad realizacją, weryfikacja i archiwizacja kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, •obsługa administracyjno- biurowa pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publ.praca w godzinach 07.25 - 15.00, może być osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w SOsnowcu sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gabrieli Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•współtworzenie planów zamówień publicznych i terminowa ich realizacja,•współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,•przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych szpitala, określanie odpowiednich trybów postępowań, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami,•przygotowywanie (w tym pozyskiwanie niezbędnych danych do przygotowania postępowania), prowadzenie, nadzór nad realizacją, weryfikacja i archiwizacja kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, •obsługa administracyjno- biurowa pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publ.praca w godzinach 07.25 - 15.00, może być osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w SOsnowcu sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Gabrieli Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny i e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.centrum-pediatrii.com.pl
Ulica pracodawcy: Gabrieli Zapolskiej
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dded070274df4282e8a6f7b66558f89f
Podobne oferty pracy
- Osoby zainteresowane proszone są w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny 721-570-347 lub na adres e-mail: spskgogolewo (at) gmail.com- Umowa na czas określony: marzec-czerwiec 2017r.- WYNAGRODZENIE USTALANE WEDŁUG KARTY NAUCZYCIELA
Publiczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Gogolewie - 2017-03-21 - Gogolewo (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu i przyczepy, załadunek i rozładunek towaru, prowadzenie dokumentacji pracy kierowcy w Polsce i poza granicami. Praca na terenie Polski i Unii Europejskiej oraz Europy wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Realizacja zleceń produkcyjnych, prace na podstawie dokumentacji technicznej, szlifowanie,polerowanie konstrukcji
METAL-FAN Brzeski Wiesław - 2017-03-17 - Stanisławka (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
jw.
Pemes Produkcja Kochanowski i Wspólnicy Sp. J - 2018-08-28 - Ząbki (mazowieckie)
Montaż instalacji sanitarnych i przemysłowych, montaż urządzeń sanitarnych, izolacja rur.
PHU STANIECZKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-09 - Tychy (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
prace porządkowe na parkingu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Księgowy
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Lisia Góra - 2018-03-29 - Lisia Góra (małopolskie)
-załadunki, rozładunkiaut i kontenerów-dostarczanie towaru na halę produkcyjną z -magazynów-układanie towaru na magazynach
AMBER SIMBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Pępowo (pomorskie)
praca w dziale kadr
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; prowadzenie dokumentacji, sprawozdań z dzialalności inwestycyjnej; skladanie okresowych sprawozdań i wnioskówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE - 2018-09-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc operatorom przy podawaniu elementów na maszynę, odbieranie elementów z maszyny, pakowanie paczek, montaż mebli
FM BRAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER lub RPO. Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne medyczne Zdrowie Publiczne, Chemia, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
wyksz. min. średnie ekonomiczne, znajomość podstaw księgowości, obsługa komputera- Ms Office, mile widziana znajomość obsługu Comarch Optima, dokładność, sumienność,
REMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa maszyn do produkcji drewna
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2016-10-13 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego.
"Pewna Przyszłość" Ewa Skotarek - 2019-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie wykopów pod sieci sanitarne.
Zakład Techniki Sanitarnej "Ekosan" Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Dostawa towaru do klientów w okolicach m. Opola, pobieranie płatności zatowar
PHU Mona Wiesław Kusiak - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta
Zapol S.C. Tomasz Kaleta Szymon Nowik - 2017-08-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
uczestnictwo we wszystkich fazach przygotowania inwestycji, modernizacji i remontów; dokonywanie z użytkownikami uzgodnień związanych z planowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami oraz udział w przygotowaniu pełnej dokumentacji kosztorysowej i przetargowej na wykonanie tych remontów; uczestniczenie w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentacji związanej z wyborem ofert; dbanie o wysoką jakość wykonywanych robót, kontrolowanie wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi i obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy technicznej; kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z projektem technicznym i warunkami umowy; kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy.Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ogrodnik-konserwator
AMW REWITA Sp.z o.o. - 2018-07-31 - Rogowo (zachodniopomorskie)
prace biurowe, usługi finansowe, stanowisko do przyuczenia
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)
obsługiwanie klientów przekazanych przez Kancelarię, aktywne pozyskiwanie klientów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody, zawieranie umów z klientami, doradztwo i prezentowanie oferty usług Kancelarii, monitorowanie działań konkurencji
Kancelaria Prawna Legatis Sp. z o.o. - 2018-09-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie pizzy, potraw i ich wydawanie, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Michalski Wojciech Firma Gastronomiczno Handlowa AS - 2016-05-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,- sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie okładzin ściennych z płytek, mozaik artystycznych z płytek. Wykonywanie i naprawa posadzek oraz okładzin schodów i pochylni z płytek. Wykonywanie kalkulacji i kosztorysów robót glazurniczych. Praca na terenie całego kraju według zlecenia.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Nowy Secymin (mazowieckie)