INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chylońska 191, 81-041 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Data zakończenia pracy: 23.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
danePracodawcy_nip: 5860008392
danePracodawcy_regon: 000483990
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dyplom potwierdzający wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Helska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 23.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?32d1f9506f3d3adf3de66988d75240b9
Podobne oferty pracy
-PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO POSIŁKÓW,-PRACE POMOCNICZE W KUCHNI,-PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ.
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Wołów (dolnośląskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie poj. do 3,5 t
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Przededworze (świętokrzyskie)
SZKLIWIENIE PÓŁFABRYKATÓW BISKWITOWYCH, ROZŁADOWYWANIE GOTOWYCH WYROBÓW, ZAŁADUNEK - ROZŁADUNEK POSZKLIWIONYCH WYROBÓW.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-09-25 - Łubiana (pomorskie)
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2018-01-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompletowanie zamówień wg. pick listy; liczenie produktów; utrzymanie porzadku w miejscu pracy; rozkładanie zamówień na regałach hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Łomianki (mazowieckie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Kompletowanie dokumentów2) Aktualizacja kart placówek3) Przygotowywanie informacji na placówki o terminach wygasania umów o pracę4) Weryfikacja wypłat nagród jubileuszowych5) Weryfikacja terminów ważności umów6) Archiwizacja dokumentów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Białystok (podlaskie)
Prace porządkowe (sprzątanie pobudowlane).
TYM- BUD ZRB WALDEMAR TYMOSZEWSKI - 2018-02-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca biurowa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Herby (śląskie)
- prowadzenie i nadzorowanie wszelkich spraw związanych z prawidłową eksploatacją i remontami sieci i instalacji wod.kan.gaz, co., c.c.w.u w zasobach Spółdzielni,- kontrola nad prawidłową dostawą energii cieplnej do budynków i mieszkań - weryfikacja faktur MPEC oraz rozliczanie kosztów energii cieplnej,- kontrola prawidłowości, jakości i terminowości wykonywania i fakturowania prac remontowych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u w zasobach Spółdzielni, - analiza i weryfikacja rozliczeń z Telewizją Kablową,
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2019-06-06 - Kraków (małopolskie)
Proste prace magazynowe w hali i na zewnątrz, przenoszenie profili okiennych, umowa o pracę tymczasową, umowy miesięczne, miejsce pracy: Wrocław, Strachowicka, sala D, B, kontakt z pracodawcą: Natalia Tomkowska, 71 342 02 47, ul. Purkyniego 1 - V piętro 50-155 Wrocław
HR Work Force spółka z o.o. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Mile widziane uprawnienia elektryczne. Wykształcenie budowlane lub o profilu elektrycznym. Dobra znajomość pakietu MS OFFICE.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2020-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architekturykrajobrazu (terenów zielonych Administracji Osiedla), godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-02-23 - Opole (opolskie)
wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PPH Bylicki Sławomir - 2016-11-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
transport towarów
Firma Usługowo-Transportowa Stanisław Lorek - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy obsłudze urządzeń produkcyjnych, odbieranie produktów z maszyn, przygotowywanie zamówień, kontrola jakości.
kontakt przez OHP - 2016-06-02 - Tychy (śląskie)
Organizowanie prac remontowych, wybór ofert, sporządzanie umów.
"GWAREK" Sp.z.o.o. - 2018-07-18 - Jaworzno (śląskie)
1.. Zapoznanie się z zasadami BHP w zakładzie pracy.2. Zapoznanie się z organizacją i stanowiskiem pracy.3. Sprzątanie i wykładanie towaru.4. Zapoznanie się z prowadzeniem obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych i spożywczych.5. Nauka i wykorzystanie kasy fiskalnej.6. Realizowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych.7. Samodzielna nauka i obsługa klienta wraz ze zrealizowaną płatnością z wykorzystaniem kasy fiskalnej.8. Pomoc przy pakowaniu, wydawaniu oraz odbiorze towarów z punktu sprzedaży.9. Dbanie o uzupełnianie towarów na półkach.10. Składanie zamówień na dostawę towarów i spisywanie braku towaru.11. Pomoc klientom przy szukaniu towaru.12. Zapoznanie się z obsługą urządzeń technicznych wykorzystywanych na stanowisku pracy tj. faks, skaner, drukarka, metkownica, kasa fiskalna.13. Metkowanie towaru.14. Doradzanie i udzielanie informacji klientom na temat dostępnych artykułów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Czeczewo (pomorskie)
Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A, W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska .plPRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA OBOTRYCKA
POCZTA POLSKA SA - 2016-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeńInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-04 - Ustka (pomorskie)
- dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów infrastruktury technicznej cmentarza, w szczególności: a) obiektów kubaturowych, b) zewnętrznej i wewnętrznej instalacji i urządzeń wod-kan, co, cw, ctc) instalacji i urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, elektroenergetycznych, kremacyjnych, nawierzchni dróg i placów- sporządzanie planów napraw i remontów; sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywanymi naprawami i remontami, prowadzenie stosownej dokumentacji- klompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej; Udział w odbiorach technicznych- prowadzenie spraw dotyczących eksploatacji kwater grzebalnych, ochrony oraz najmu- obsługa klienta w zakresie uprawnień do grobów, pochowań/dochowań, przekształceń i likwidacji grobów, organizacji pogrzebów, kopania i murowania grobów, wykonywania prac kamieniarskich, zagospodarowania otoczenia grobów, ekshumacji i kremacji na cmentarzu- nadzór nad służbą ochrony i najemcami.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2020-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2020-07-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Praca w chłodni na wysokim składowaniu, magazynowanie produktów gotowych.
JAWO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
- SPRZĄTANIE POKOI, POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH, SANITARNYCH ORAZ KORYTARZY,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-05 - Kiekrz (wielkopolskie)