INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Barczewo oferta pracy Urząd Miejski w Barczewie
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania-oczekiwania pracodawcy: co najmniej 3 letni staz pracy w księgowości,w przypadku średniego wykształcenia; mile widziana praktyka w jednostce samorządu terytorialnego, znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Barczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów do 24.03.2020 r. do g.15:00 w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz z dopiskiem " nabór na urzędnicze stanowisko pracy -specjalista ds. księgowości budżetowej" należy składać w sekretariacie UM w Barczewie (pokój 17) lub pocztą na dres UM w Barczewieszczegółowe informacje dostępne na stronie : https://barczewo.bip.net.pl/ -Urząd Miejski -oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barczewo
Ulica pracodawcy: PL.Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy ważna do: 24.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0fb91268262da4f8db058cc2e63dd0b
Podobne oferty pracy
Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci korzystających ze strefy dziecięcej; prowadzenie zajęć twórczych, sportowych oraz urodzin
Stacja NOWA GDYNIA Sp. z o. o. - 2018-03-09 - Zgierz (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń szkoły, terenu wokół budynku,chodnika
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sieniawa (podkarpackie)
prace ślusarskie i monterskie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Dostawca pizzy
F.H.U Edyta Chuchrowska - 2016-09-13 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w szpitalu, sporządzanie dokumentacji bhp i sprawozdań do instytucji
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - 2018-11-29 - Człuchów (pomorskie)
planowanie i organizacja wysyłek eksportowych (kolejowych ,drogowych, intermodalnych),ścisła współpraca z przewoźnikami oraz z klientami,ścisła współpraca z działem planowania, bieżące raportowanie w zakresie realizacji dostaw.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-16 - Oława (dolnośląskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznym i administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Białystok (podlaskie)
podczepianie elementów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, ewidencja czasu pracy, obsługa programu Płatnik.
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa bezgotówkowa i kasowa klientów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio - 2019-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
w/g zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wierzbno (mazowieckie)
- skręcanie korpusów sprzętów gastronomicznych- wyposażanie w elementy elektroniczne- kontrola jakości produktu
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Palmiry (mazowieckie)
Prace budowlane, malowanie, tynkowanie, układanie kafelek, drobne prace hydrauliczne i elektryczne
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-06-01 - Łódź (łódzkie)
Realizacja programu nauczania w zawodzie –„Fryzjer" - zgodnie z opracowanym programem; • Prowadzenie zajęć praktycznych z młodocianymi; • Przygotowanie i organizacja zadań szkoleniowo-produkcyjnych,• Nadzór i opieka mad młodocianymi w zakresie przestrzegania szerokorozumianych przepisów o BHP,• Prowadzenie dokumentacji dydaktycznej praktyk zgodnie z obowiązującymi przepisami,• Przygotowanie pracowników młodocianych do egzaminu sprawdzającego.
kontakt przez OHP - 2019-07-22 - Lanckorona (małopolskie)
Sprzedaż produktów firmy i utrzymanie długotrwałej współpracy z odbiorcą, poszerzanie bazy klientów, planowanie sprzedaży i wdrażanie nowych produktów, budowanie wizreunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert
ROBMAR MATERIAŁY BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-30 - Żanecin (mazowieckie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-08-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji, kontakt z ZUS, prowadzenie akt pracowniczych, kontakt: Gajos Ilona 784 507 772
LECH-POL Spółka Jawna w Jędrzejowie - 2018-01-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wycinanie mebli na pile formatowejGodziny pracy od 8.00 do 16.00
MASTER ROMAN ILNICKI - 2019-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa wtryskarki, montaż detali wtryskowychIII zmiany - godz. pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00,pierwsza umowa zlecenie na okres 3 m-cy, następnie umowa o pracę
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2016-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedawca w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Uczelni;udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych; opracowywanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych;badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów;organizacja i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; prowadzenie spraw magazynu bhp, obsługa zamówień i dostaw celowych na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL
KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II - 2019-05-07 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów w zakresie korzystania z usług. Sprzedaż usług, Prowadzenie spraw kasowo-finansowych, sporządzanie raportów kasowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Obsługa kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze pilarza
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kamienica (wielkopolskie)
Odbieranie elementów palet z maszyny. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00. Pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 20zł brutto / godzina. Miejsce wykonywania pracy 59-724 Osiecznica , ul. Lubańska 16
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Biofot Marcin Cysewski - 2020-02-26 - Osiecznica (dolnośląskie)