INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bolesławiec oferta pracy Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie faktur VAT, rachunków, not księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i bieżące ujmowanie w księgach rachunkowych zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych zgodnie z zakładowym planem kont, sporządzanie przelewów bankowych, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, rozliczanie inwentaryzacji. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy o pracę, proponowane wynagrodzenie od 2800 zl brutto do 3000 zł brutto miesięcznie.
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie faktur VAT, rachunków, not księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i bieżące ujmowanie w księgach rachunkowych zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych zgodnie z zakładowym planem kont, sporządzanie przelewów bankowych, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, rozliczanie inwentaryzacji. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy o pracę, proponowane wynagrodzenie od 2800 zl brutto do 3000 zł brutto miesięcznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, 1669), wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy, znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, znajomość obsługi komputera i programów użytkowych, umiejętność planowania i organizowania pracy, w tym pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: doświadczenie na stanowisku w księgowości, znajomość programu księgowego Finanse Vulcan, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys - CV, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych:1. podpisanej klauzuli dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiących załącznik nr 1, 2. podpisanej klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 2Oferty należy składać w podpisanej, zamkniętej kopercie w Miejskim Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu, piętro VI, pokój 601, w terminie do 26 lipca 2019 roku do godz. 14:00 (liczy się data wpływu oferty do MZEA).Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Plac Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5b39c8927a078ec59e75b03d346c256
Podobne oferty pracy
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków obejmuje m.in.:1 Realizacja i koordynacja zadań związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych dla których gmina jest organem założycielskim, 2. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową i majątkiem we wszystkich placówkach oświatowych w gminie w celu prawidłowego dysponowania środkami finansowymi oraz przestrzegania zasad oszczędności i dyscypliny finansowej3. Prowadzenie comiesięcznych analiz budżetów placówek oświatowych, 4. Prowadzenie ewidencji funduszy pozabudżetowych oświaty, 5. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej dla jednostek oświatowych,6. Prowadzenie całości spraw związanych z dokumentacją płacową jednostek oświatowych i obsługa programów komputerowych w tym zakresie, 7. (...)Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.gminalinia.com.pl/praca-urzedu/nabory-na-wolne-stanowiska/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracy-inspektoraglownego-specjalisty-ds-oswiaty/
Urząd Gminy Linia - 2018-12-06 - Linia (pomorskie)
sprzedaż towarów i usług, obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wysyłka zwrotów, wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i raportów, zamówienia towarów z hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów - praca na dziale mięsnym /Sklep spożywczy - praca w godz. pon-sob 6.00-14.00, 14.00-22.00, nd 8.00-20.00/
Przedsiębiorstwo Produkcujno-Handlowo-Usługowe "Centrum" sp. z o.o. - 2018-11-23 - Rytro (małopolskie)
j.w.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towarów do sprzedaży oraz eksponowanie ich.
MAREK OLESIŃSKI MiM TEXTILIE RECYCLING - 2019-01-17 - Niepołomice (małopolskie)
- Właściwa i samodzielna obsługa-naprawa pojazdów mechanicznych- Prawidłowa weryfikacja i diagnostyka niesprawności pojazdów naprawianych- Znajomość czynności z zakresu obsługi OO-1 i OO-2
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021/Oddział Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego/6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, wyżywienie oraz usługi towarzyszące dla klientów indywidualnych i grupowych, z wykorzystaniem m.in. komputerowego systemu recepcyjnego
"KRAKOWSKA FUNDACJA CENTRUM INFORMACJI, SPOTKAŃ, DIALOGU, WYCHOWANIA I MODLITWY W OŚWIĘCIMIU" - 2018-10-02 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z wychowania do życia w rodzinie w szkole podstawowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kniażycach - 2017-06-06 - Kniażyce (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą procedurą wewnętrzną.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie, zamawianie towarów. Obsługa klienta, sprzątanie sali sprzedażowej, magazynów.
Sławomir Wołyński "CERES" HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - 2017-08-18 - Chodzież (wielkopolskie)
Przewóz towarów.
Zakład Budownictwa Ogólnego "IZOL-BUD" s. c. Zbigniew Badowski, Mieczysława Badowska - 2016-04-20 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów indywidualnych w Salonie Firmowym w Opolu, -pozyskiwanie nowych Klientów, - opieka nad biurami agencyjnymi, -obsługa systemów rezerwacyjnych, - udział w targach i innych imprezachbranżowych, - działania promocyjne. Praca od 10-18
Biuro PodróżyVERO TRAVEL Beata Wilk - 2018-04-30 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
obsługa recepcji hotelu
"KLASZTOR CEDYNIA" Hotel Aleksandra Romana Hrynkiewicz - 2019-01-02 - Cedynia (zachodniopomorskie)
bieżące utrzymanie i konserwacje części, drobnego sprzętu i urządzeń AGD o różnym przeznaczeniu; utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy oraz obsługa i naprawa w/w sprzętu
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Milicz (dolnośląskie)
Wymagania:1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe z zakresu organizowania i prowadzenia imprez rekreacyjno-sportowych, b) znajomość zagadnień z zakresu sportu, rekreacji ruchowej,c) prawo jazdy kategorii B,d) bardzo dobra znajomość komputera,d) dyspozycyjność,e) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. organizacja, realizacja i nadzór nad przebiegiem imprez rekreacyjno-sportowych,2. współdziałanie ze stowarzyszeniami i klubami w zakresie organizacji imprez rekreacyjno- sportowych organizowanych lub współorganizowanych przez OSiR,3. prowadzenie grafiku rezerwacji wykorzystania krytej pływalni,4. koordynacja wykorzystania krytej pływalni przez grupy zorganizowane i osoby indywidualne,5. realizacja usług reklamowych na krytej pływalni w ramach sporządzonych umów,6. kontrola ewidencji wejść na krytą pływalnię oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. prowadzenie stron internetowych Ośrodka oraz Facebooka.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-06-01 - Racibórz (śląskie)
utrzymanie ruchu zakładu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROMAG" Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Żelisławice (śląskie)
- ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych- wykonywanie prostych prac rozbiórkowych w tym usuwanie gruzu oraz oczyszczanie starych cegieł uzyskiwanych z rozbiórki budynku- sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów wg. otrzymanych instrukcji- obsługa piaskarki typu BP 4269, młota BESTCRAFT 1507 1600 W, 50J, agregatu prądotwórczego KALTMANN- praca w przedziale godz. 08:00 - 20:00- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 3 lat- praca w siedzibie firmy oraz na terenie Polski i Europy
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łódź (łódzkie)
Kontrola dowodów księgowych pod wzgędem zgodności z Ustawą o rachunkowośc, Polityką Rachunkowości oraz księgowanie wybranych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
naprawa taboru zakładowego na miejscu i w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć terapeutycznych w pracowni komputerowej. Dowóz osób niepełnosprawnych do placówki. Praca w godz. 8-16.
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ FUNDACJI PANACEUM W KOSZELEWIE - 2018-10-05 - Koszelew (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynku, sprzedaż hurtowa i detaliczna
YOYO TRADING Sp. z o. o. - 2018-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wypieki piekarnicze. Praca w godz. 19/20-4 w Dygowie, również w soboty.
Piekarnia Jarosław Trojanowski - 2019-08-28 - Dygowo (zachodniopomorskie)
Strzyżenie męskie. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15, 10-18, w soboty 8-14.
SALON FRYZJERSKI CHMARA WIOLETTA - 2018-12-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż, przyjmowanie, wydawanie towaru, branża budowlana. Miejsce pracy Przyszowa lub Łukowica.
Firma Handlowo-Usługowa "SIGMA" Janusz Nowogórski Przyszowa 194 - 2018-01-04 - Przyszowa (małopolskie)