INSPEKTOR BIURA INWESTYCJI I REMONTÓW Kraków oferta pracy Starostwo Powiatowe w Krakowie
Stanowisko: INSPEKTOR BIURA INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:INSPEKTOR BIURA INWESTYCJI I REMONTÓWSTAROSTWA POWIATOWEGO W KRAKOWIEOgłoszenie Nr ORB.I.2110.36.2020Termin składania dokumentów: od 16.09.2020 r. do 30.09.2020 r.Treść ogłoszenia dostępna pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,a,1815900,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-biura-inwestycji-i-remontow-ogloszenie-nr-orbi2110362.html
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:INSPEKTOR BIURA INWESTYCJI I REMONTÓWSTAROSTWA POWIATOWEGO W KRAKOWIEOgłoszenie Nr ORB.I.2110.36.2020Termin składania dokumentów: od 16.09.2020 r. do 30.09.2020 r.Treść ogłoszenia dostępna pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,a,1815900,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-biura-inwestycji-i-remontow-ogloszenie-nr-orbi2110362.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Płaca zasadnicza od 4000-4800zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z przepisami.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BIURA INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
urzędnik do spraw udzielania pozwoleń na budowę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo ogólne, budownictwo drogowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: architektura, budownictwo ogólne, inżyniera środowiska
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - staż pracy minimum 3 lata w tym ( co najmniej) 1,5 roku udokumentowanego doświadczenia pracy związanej z projektowaniem lub na budowiewykształcenie średnie - staż pracy minimum 5 lat w tym 3 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy związanej z projektowaniem lub na budowie.
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Krakowie
danePracodawcy_nip: 6772081303
danePracodawcy_regon: 351554867
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: do 30.09.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Adres strony pracodawcy: www.powiat.krakow.pl
Ulica pracodawcy: Al.Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335403
Zawód wykonywany przez pracownika:
urzędnik do spraw udzielania pozwoleń na budowę
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.09.2020
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8aee69eec5b13b312216ecf4ea1a166b
Podobne oferty pracy
wg zawodu
Jakub Niewiadomski TRANS-KOP - 2018-02-05 - Węgrów (mazowieckie)
praca w salonie kosmetycznym i fryzjerskim
Salon Urody "Gracja" Maria Kaczówka Wolsztyn - 2016-08-26 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1858&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/51/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, KatowiceUrząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor nr 2 - w Referacie Umów i Rozliczeń w Wydziale Inwestycji.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przygotowywała umowy, porozumienia i dokumenty z nimi związane dotyczące zadań inwestycyjnych, prowadzonych przez Wydział Inwestycji,- nadzorowała proces podzlecania części zamówienia podwykonawcom przez wykonawców, z którymi została zawarta umowa,- sprawdzała zgodność wystawianych przez wykonawców faktur z warunkami umowy,- opracowywała specyfikacje istotnych warunków zamówienia w zakresie warunków umownych,- sporządzała wszelkie zestawienia i sprawozdania dotyczące opracowywanych danych.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy stanowisku komputerowym, o wysokim stopniu złożoności, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz szczególnej systematyczności.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-09-02 - Katowice (śląskie)
Usługi budowlane, hudraulika, montaż kominków
Magdalena Brzostowicz "MAGWENT" Kominki, Piece, Sauny - 2016-08-31 - Chodzież (wielkopolskie)
Praca w biurze rachunkowym
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU - 2018-04-13 - Radomsko (łódzkie)
prace gospodarcze , porządkowe , pielęgnacyjne , wycinka drzew i zakrzaczeń oraz inne zlecone.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego, sprawdzanie, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszportowych wnioskodawców w systemach informatycznych, prowadzenie rejestrów wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń oraz innych urządzeń, przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne: skomplikowanych wniosków, akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń, korespondencji, prowadzenie zbioru aktu dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym,włączanie do akt decyzji i korespondencji, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2020-08-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Do uzgodnienia
Barbara Grzebień Hotel "Pod Trzema Różami" - 2017-02-13 - Sanok (podkarpackie)
obsługa maszyn zróżnicowanych pod kątem mechanicznym, elektrycznym, elektronicznym i automatycznym; przezbrajanie, ustawianie i regulowanie maszyn, monitorowanie stanu technicznego; przeprowadzanie kontroli wytwarzanych wyrobów za pomocą przyrządów pomiarowych; wypełnianie dokumentacji produkcyjnej; bieżąca konserwacja, pomoc przy drobnych naprawach;
BALTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-21 - Zambrów (podlaskie)
prowadzenie zagadnień związanych z remontami budynków wspólnot mieszkaniowych, uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, gromadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywanymi remontami, planowanie remontów i współpraca z działem technicznym.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa wózka widłowego, załadunek, rozładunek samochodów ciężarowych
RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-17 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
jw.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych,- prowadzenie bieżącej dokumentacji metrologicznej,- sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania ustawy Prawo o miarach, Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca w laboratoriach pomiarowych i w terenie.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce i otoczenie organizacyjno-technicznePraca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.Praca z wykorzystaniem komputera.Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)
Wychowawca świetlicy ( 26 godzin tygodniowo).
SZKOŁA PODSTAWOWA im. ORŁA BIAŁEGO w Wiślince - 2020-08-19 - Wiślinka (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie - 2020-06-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie opieki psychologicznej uczniom oraz zapewnienie wparcia rodzicom uczniów i nauczycielom
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY w CEDYNI - 2019-09-25 - Cedynia (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie ale preferowane wyższe z zakresu budownictwa, zarządzania nieruchomościami; co najmniej 3 letnie doświadczenie; mile widziane uprawnienia budowlane; biegła znajomość Ms Office, znajomość branży zarządzania nieruchomościami; zakres obowiązków: przyg. dok. przetargowej i umów na prace remontowe; sporządzanie protokołów konieczności i aneksów do umów; zlecanie, nadzorowanie i odbiór robót związanych z bieżącą eksploatacją nieruchomości; weryfikacja rachunków i faktur; współudział w opracowywaniu planu remontów gminnych nieruchomości; sporządzanie kosztorysów; odbieranie i przekazywanie gminnych lokali mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH I TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O.O. - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)
- szycie obić na meble tapicerowane
Meble ROBERT Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2020-09-10 - Zapolice (łódzkie)
• Poznanie organizacji, struktury i zasad funkcjonowania Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, w szczególności pracy Wydziału Informatyki, • Udział w pracach bieżących wydziału związanych z obsługą sprzętu i oprogramowania oraz testowaniem aplikacji, • Praca własna (wariantowo - do wyboru przez praktykanta):- przeprowadzenie analizy ryzyka związanego z realizacją wybranych zadań Wydziału Informatyki,- przygotowanie analizy i założeń rozwoju witryny intranetowej.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
cięcie i kształtowanie prętów , płaskowników i kształtowników stalowych oraz łączenie ich przewidzianych konstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ROBERT KOWALSKI - 2016-12-29 - Kulin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji HAACAP
NATMAR SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Połczyno (pomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Wierzchosławice (dolnośląskie)
Sprzątaczka w zakładzie mięsnym/ mycie pojemnków
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" H. T. M. KACPERSCY - 2019-01-29 - Doły Brzeskie (łódzkie)
transport krajowy i zagraniczny (przewóz towarów)
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Długie Stare (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)